Tulip duduk dihadapan cermin. Adriana dibelakangnya yang sedang tidur terkangkang atas lantai dipandang. Sejujurnya, dia takut. Dia bakal mati lagi beberapa minggu atau bulan. Dia pun tidak tahu. Umurnya sudah 24 Tahun.
Tulip berdiri. Dia berjalan kearah Adriana, menatap wajahnya lama. Sejak dia berumur 19 Tahun lagi dia dah dibawa kedalam kapal. 5 Tahun dia tak jumpa Mawar. Bila sudah jumpa, begini pula.
Tulip duduk disebelah kepala Adriana. Rambutnya diusap lembut.
"Ah!" Tubuh Tulip ditarik kedalam pelukan. Adriana ketawa riang dan dicium muka Tulip berkali-kali. "Kejap, Adriana! Kain I terselak!"
"It's okay. Macamlah I tak pernah nampak."
"Adriana, kejap! Jangan cium banyak sangat nanti I masuk Fasa Kembang!"
Adriana ketawa. Dia benamkan wajahnya kedalam buah dada Tulip. "... don't go. Teman I tidur."
"Boleh sayang." Habis badan kecil Tulip dipeluk macam guni. Tulip senyum. Dia usap kepala Adriana lembut. Semoga harini aman dan tiada yang mengalami Fasa Kembang.
BAMM! Pintu bilik ditolak kuat sampai terhempas. Terkejut beruk Adriana yang membuatkan dia terjaga tiba-tiba. Seorang gadis yang berdarah-darah muncul dan berjalan kearah Adriana lalu duduk disebelahnya. Adriana terus berikan dia ciuman di mulut apabila melihat keadaannya teruk.
"Dia kena rogol ni awak." Bisik Tulip. Dia kenal gadis ini. Dahlia namanya. Adriana tarik gadis itu keatas riba dan selak kainnya. Dia adalah bawah umur tapi dia kembang sebelum waktunya. Jelas sekali dia dipaksa.
"Sakit...panas...hmm..."
Adriana mencium mulutnya lembut. Dia buat lembut je dan tangannya digosok dibahagian kelentit Dahlia lalu digosok. Dahlia mengerang kuat sangat bermakna dia sedang sakit tapi kalau Adriana tak buat macamni, lagi sakit Dahlia nanti. Malah alat sulitnya juga berdarah.
Tulip berdiri. Dia boleh bau bunga Dahlia di sekeliling bilik. Kuat sangat.
"Saya masuk eh...? Kangkang kaki."
Dahlia kangkang kakinya. Perlahan-lahan jari Adriana dimasukkan kedalam. Terus Dahlia menangis teresak-esak sebab sakit namun dia juga sangat panas. Dia in-heat.
"Buka baju." Pesan Tulip. Dia tahu sakitnya Fasa Kembang macammana. Inikan pula kena rogol lagi sakit jadinya. Adriana buka baju Dahlia perlahan-lahan sementara Tulip keluar dari bilik. Dia berlari naik ke tingkat atas untuk berlari ke bahagian pemandu. "...bila kita akan sampai pulau?"
"Lagi 24 jam cik. Kenapa?"
"Ada Flower Maiden yang dirogol. Kita kena tiba sebelum dia mengalami Kembang Penuh. Any island would do."
"Baik cik."
Tulip berlari pula ke bilik Kapten Michelle. Michelle dan Sofea sedang berbual. Sofea palingkan mukanya kearah lain dan pakai topeng dia. "... what's this filthy maiden doing here?"
"I don't care what you said. Ada Flower Maiden yang kena rogol. Tolong. Adriana tengah cuba tolong dia. Tolong lengahkan sebelum dia alami Kembang Penuh!"
"What?" Michelle terus berdiri. Dia berlari keluar dari bilik mengikuti langkah Tulip dan akhirnya tiba di bilik Adriana. Michelle buka baju jubah luarnya lalu dia duduk dihadapan Adriana.
Dahlia sudah berbogel. Michelle keluarkan satu botol kecil dari dalam poketnya lalu dibuka dan disuap sedikit ke mulut Dahlia.
"Apa tu?" Tanya Adriana.
"...air laut. It will slow down the Full Bloom. Dia dah pecah dara ni. I'm gonna keep kissing her so you need to lick her under. Okay?"
"You bagi I benda paling susah? Dia berdarah kot?"
"Basuhlah dulu. Takpe. Buat slow-slow." Michelle senyum manis. Tergamam Adriana dibuatnya. Michelle? Senyum kat dia? Tapi dia buat juga ikut apa yang Michelle minta memandangkan mereka berdua sahaja kapten yang ada.
"You ada pembantu kan? Dia bukan Flower Maiden kan? Apa kata ajak dia sekali jilat belakang?"
"... she's sick today. Tak boleh kacau."
"I see." Adriana kangkang luas kaki Dahlia lalu dibasuh dengan air arak miliknya. Itu saja air yang ada sekarang ni. Lepas sudah bersih baru dia mula jilat yang membuatkan Dahlia mengerang.
"It's fine, sayang. We'll make you feel good. Trust me."
"....okay."
Diluar bilik ada Tulip yang menjaga pintu. Dia duduk depan bilik, berbincang dengan kesemua 6 ketua Flower Maiden untuk kerahkan krew keluar. Perogolnya harus dicari dan ditangkap segera. Kebetulan Mawar sedang lalu disitu. Dia sedang pegang satu beg yang penuh dengan bunga dan menyelit didalam kumpulan Flower Maiden. Bercampur-campur bau bunga masuk ke hidungnya.
"Kenapa ni kak?"
"Ada Flower Maiden dirogol."
"Huh? Siapa?"
"Dahlia. Kalau sesiapa ada maklumat fasal Dahlia, bagitahu akak okey? Kakak taknak sesiapa lagi yang dibawah umur kena. Sangat-sangat bahaya!"
"Baik kak!" Semua menjawab serentak. Mawar berkerut.
"...saya tahu." Seorang wanita cuba menyelit. Mereka semua ketepi, memberi laluan kepada Dandelion. "Saya nampak Dahlia lari keluar dari bilik stor yang simpan wine tu. Lepastu saya nampak seorang krew keluar dari situ tengah betulkan seluar. Saya tak tahulah nama dia apa tapi dia hodoh gila."
"I see. Kumpulkan semua krew dan awak akan cari pesalahnya."
"Baik, kak."
"Kejap, ini maknanya kita akan berhenti dekat pula tak lama lagi?" Tanya Mawar. Tulip senyum dan angguk kepala. Satu ritual untuk yang sudah mengalami Kembang Bunga mereka. Mereka akan dibawa kemana-mana tempat yang ada air laut untuk sucikan diri dulu dan lambatkan proses Fasa Kembang.
Ini bermakna seluruh kaum Flower Maiden akan mandi-manda!
YOU ARE READING
Flower Maiden.
RomanceNote: YTJT. Cukup umurnya 19 Tahun, Mawar iaitu seorang Flower Maiden harus keluar dari istana kerana sudah penuh jadi dia dihantar ke laut untuk melayan kapten kapal iaitu kapal yang sama kakaknya dihantar. Diatas kapal ada 2 orang kapten dan seor...