0539#######
SELAMMM"Ay yazdım yazdım!" telefonu yatağa fırlattıktan sonra yüzümü kollarımla kapattım. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Sonunda cesaretimi toplayıp uzun zamandır hoşlandığım kıza ilk mesajımı atmıştım!
Ördekli bildirim sesi kulaklarıma dolduğu anda çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. "Ne yazdı, ne yazdı acaba ne yazdı!"
Naz
Selam?Çok heyecanlıydım bu heyecanımı atmazsam her şeyi berbat edebilirdim! "Huh sakin ol Banu. Bunu yapabilecek güçtesin. Sen her şeyi başarırsın, aslansın kaplansın hadi."
0539#######
Nasılsınn?
Şey ben yan sınıftan Banu."Allah'ın cezası şey ne?" diyerek kendimi azarladım.
Naz
İyiyim sen nasılsın?
Çıkartamadım tam.
Ne için yazmıştın?Hah şimdi ne diyecektim. Karım olmanı istiyorum da ondan yazmıştım mı? İlk defa birisine adım atmıştım yarına saçlarım beyazlayacak gibi hissediyordum. Ayrıca nasıl çıkaramadın yahu be kadın. Her gün seni görmek için sınıfınızın önünden geçiyorum ben! İçeriyi görmek için boyun kemiklerim ters dönüyordu neredeyse.
Banu
Ortak bir arkadaşımız var, Mert. O bana seni anlatıyordu da ortak yönlerimizin çok olduğunu fark ettim. Arkadaş olmak istedim senin için de sorun olmayacaksa tabi.Yaklaşık yarım saat sonra hala sohbet açıktı ancak Naz geri dönmemişti. Stresten zaten azıcık olan tırnaklarımı kemirmeye başlamıştım.
"Engelledi mi acaba, profili de gözükmüyordu ki ya engellediyse?"
Cücüş
MERTTTTTTT
BİR ŞEY YAP.Mertoş
Ne oldu?
Ne yapıyım ne olduuuu?
Çabuk yazsana lanCücüş
Bir dur be adam
Gözüm kaşındı.
NEYSE MERT
MERTTTTMertoş
Ne oldu lan geri zekalı söyleseneCücüş
ENGEL Mİ YEDİM ÖĞRENMEM LAZIM
YARIM SAAT OLDU.
NAZ NAPIYOR ÖĞRENMertoş
Ben de 10 dk önce yazmıştım tam napıyorsun diye bana da geri dönmediCücüş
Engellememiştir di mi lanMertoş
Yavrum evladım kız neden seni engellesin? Mantıklı düşün biraz işi gücü vardırCücüş
Ne bileyim yazmayınca uff
Neyse tamam sağ olMertoş
Hadi güzel haberlerini bekliyorumCücüş
Sanırım çok bekleyeceğiz biz ama dur yazdııı yazacağım sana ben.Üstten bildirim geldiği gibi tıkladım. Biraz enayi olabilirdim ama seviyordum. Seven enayiydim yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk (GxG) Yarı Texting
RomanceÇocukluğundan beri kimseye karşı bir şey hissetmeyen Banu, lise yıllarında hemcinsinden hoşlanmaya başlamıştır. Naz, okulun popüler ve maskulen kızıdır.