5

232 20 0
                                    

Maşaya sardığım saçımı bıraktım ve çıkan sonuca gülümsedim. Bugün belki (öncesinde çok kez olduğu gibi) okulda Naz'la karşılaşırdım ve bu sefer konuşabilirdik! Bu yüzden görünüşüme extra bir önem verecektim.

Yalnız bir sorun vardı daha bana yazmamıştı. Dün gece kiminle kaldığını da çok merak ediyordum. Belki laf arasında sorabilirdim. Telefonum titrediğinde Naz'dan gelebilecek bir bildirim olabileceğinden hızla elime almak istedim ancak maşayı unutmuştum. İnleyerek hızla elimi çektim. Ufak bir yanıktı, sorun çıkartmazdı ama sızlıyordu.

Mertoş
Napıyorsun güzellik

Cücüş
Saçımı yapıyordum ama ufak bir kaza sonucu parmağım hafif yandı.
Sen ne yapıyorsun canım

Mesajı elime üflemeyi sürdürerek yazmıştım.

Mertoş
Elin mi yandıııı? Dikkat etsene kızım kaç kez diyeceğim. Şimdi okula geçiyorum sen de çık artık geç kalma.

Cücüş
Ufak bir yanık sadecee abartmaa.
Tamamdır birazdan çıkarım, bugün geç kalmak istemiyorum. Malum durumu biliyorsunnn


Mertoş
Biliyorum biliyorum
Hayırlısıyla sana bırakıyorum hadi otobüsüm geldi ben kaçar

Cücüş
Tamamdırrrr

Telefonu bıraktığım gibi elimi hızlandırdım. Gerçekten geç kalmak istemiyordum, bugün benim için çok güzel geçmeliydi.

İşim bittikten sonra şöyle bir aynaya baktım ve gülümsedim. Sonuçtan memnun kalmıştım. Makyajım hafif toz pembe ağırlıklıydı ve bu doğal durmasını sağlıyordu. Saçlarımın kıvırcıklığı tatlı bir görüntü oluşturuyordu. Çantamı da koluma taktığım gibi odadan çıktım.

"Günaydın balım. Hazır mısın çıkalım?" Annem ayakkabılarını ayağına geçirirken önüne düşen saçlarını kulağının arkasına attı.

"Hazırımm." hızlıca evden çıkıp arabaya geçtik. Annem işine ben de okula geç kalacak gibiydik çünkü.

Naz
Günaydın

Telefonumu açtığımda Naz'dan gelen bildirimle karşılaşınca afallamıştım. Yutkundum ve arkama yaslandım. Dudaklarım direkt olarak yukarıya kıvrılmıştı.

Banu
Günaydınnnnnnn|
Günaydınnn

Bir an o kadar 'n' gözüme fazla görünmüştü. Kızı şimdiden soğutmak istemezdim sonuçta nasıl birisi olduğunu daha tam anlamıyla bilmiyordum.

Naz
Nasılsın bakalım

Banu
İyiyim sen nasılsınn
Nasıl geçti geceniz|
Nasıl ge|
Na|

Öyle de soramazdım ama. Çok yanlış anlaşılırdı.

Naz
Nasıl olsun iyiyim ben de.
Sanırım seni daha önce gördüm.
Profil fotoğrafına baktığımda hatırladım.

Banu
Aa öyle mi? Evet, yani karşılaşıyorduk görmüş olmalısın.

Naz
Bugün okula gelemeyeceğim.
Okula geldiğim bir zaman buluşur sohbet ederiz istersen.

Neeeee? Okula gelemeyeceğim de ne demekti şimdi? O kadar hazırlık boşuna mıydı... Oflayarak kafamı iki yana salladım.

"Ne oldu tatlım iyi misin?"

"İyiyim iyiyim bir şey yok" anneme gülümsedim ve kucağımdaki telefonumu tekrardan elime aldım.

Banu
Çok sevinirim.

Naz
O zaman sonra görüşürüz?

Banu
Görüşürüzz

Mert'in söylediği gibi, kolay olmayacaktı.

İlk Aşk (GxG) Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin