●1●

93 11 35
                                    


XXXXXX HABER :

"Hepinize iyi akşamlar dilerim sevgili izleyiciler bugün gündeme yine bir cinayet ile başlıyoruz.
Gerçek kimliği hala bilinmeyen seri katil dün ünlü ilaç şirketi LXMH sahibi Mark Hanny'i öldürdü. Bay Hanny'nin üzerinde kuşa benzer küçük bir anahtarlık ve Lehçe yazılmış bir şiir bulundu. Ajanlar bu konu hakkında daha fazla bilgi vermedi, Mark Hanny'in eşi Wendy Hanny ise bu durum karşısında daha fazla dayanamadı ve hastaneye kaldırıldı. LXMH şirketinin gelecek sahibi olacak olan Jhon Hanny ise hiç bir röportaja cevap vermeyeceğini açıkladı. Şimdi kısa bir reklam arasından sonra tekrar sizinle olacağız, şimdilik görüşmek dileğiyle sevgili izleyiciler."

Almanya : Offf, yine saçma sapan haberler.

Amerika : Ajan 49 haberlerde bir gelişme var mı?

Almanya : Hayır yok da şimdi ne yapacağız, herkes bizden seri katil hakkında bilgi istiyor eğer bir ipucu bile bulamazsak başkan bu işe el atacağını söylüyor.

Amerika : Biliyorum biliyorum.

Almanya : Biliyorsunuz da neden bir şey yapmıyorsunuz, halk gün geçtikçe daha da tedirgin oluyor zengin ve ünlüler bitince sıranın onlara geleceğini düşünüyorlar.

Amerika : Ajan 49 önce sakin ol, benim bir planım var.

Almanya : Ne planı yine ne saç-

Rusya : Ajan 1 ve Ajan 49, basın üyeleri ısrarla soru sormaya devam ediyor, bir planınız var mı?

Amerika : Evet var Ajan 7, sen git ve Ajan 44, 86 ve 33'e haber ver. Hepsi kapıya gitsin.

Rusya : Anlaşıldı.

Almanya : Ne yapıyorsunuz basınla mı konuşacaksınız? Elimizde bir delil ile yokken basın ile konuşmamız saçmalıktan başka bir şey değil.

Amerika : Zaman kaybetmek gibi bir isteğim yok bu yüzden hadi yürü .

İki adamda hızlı adımlarla şirketin kapısına doğru gidiyorlardı, onları nasıl soruların karşılayacağını az çok biliyorlardı. Kapıya çıktıkları anda kameraların ışıkları patlamaya başladı, haberciler avlarını gören avcılar gibi onlara yaklaşmaya başladılar ama korumalar yüzünden bu hareketleri engellendi.

Amerika : Sayın basın üyeleri sorularınızı sormadan önce size bir açıklama yapmak istiyorum. Katil ile ilgili çok önemli bir gelişme yakaladık, seri katilin lakabı " Lavinia ", elimizde sadece bu kadar bilgi eğer daha fazla bilgi edinirsek size hepsini anlatacağız. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.

Almanya : ( Salak herif ne yapmaya çalışıyor bu? )

Basın üyesi : Bu bilgiyi nereden ve nasıl öğrendiniz Ajan 1 ?

Amerika : Seri katilin yazdığı bir şiirde bazı harfler büyük yazılmıştı ve belirli bir sıraya korunca bu isim ortaya çıkıyor.

Basın üyesi 3 : Acaba hangi kurbanın şiirinde?

Amerika : Çok uzun zaman önce ki bur şiirde.

Basın üyesi 2 : Peki sıradaki kurban kim?

Çin : Sıradaki kurbanın kim olduğu halen bilinmiyor?

Fransa : ( B.M. bizi çağırıyor, ahh.)

Fransa : Sayın basın üyeleri daha fazla bilgi edindiğimiz de size bildireceğiz şimdi izninizle, gitmemiz lazım.

6 Ajanda oradan ayrıldı ve kendileri için hazırlanan arabalara binip büyük ajanlık bürosu olan Birleşmiş Milletler Ajanlık Bürosuna yol aldılar tabi arkalarında büyük bir meraklı gazeteciler sürüsü bıraktılar.

Almanya : Bugün daha da nasıl kötü geçebilir acaba ? Amerika yine akıllılara saçma bir soru bıraktı ama iyi toparladı.

??? : Haklısın iyi toparladı ama sadece bu seferlik. " Levinia " demek aslında hoşuma gitmedi değil, güzel yalan Ajan 1. Şimdilik bu kadar gözetleme yeter biraz dinlenme ve yeni kurbanlar için hazırlık zamanı.

Bilinmeyen şahıs bir çok ekranın bulunduğu odadan çıktı .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Gözüm Üzerinizde (ch)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin