●3●

46 6 5
                                    

Gecenin makul saatlerinde, şehire uzak denilecek mesafede bulunan bir şirketin özel ve bir o kadarda gizli olan laboratuvarda bir adam tuhaf şeylerle uğraşıyordu.

Adam : Son olarak bu malzemeyide ekledim mi bu şarabı kimse asla bırakamıcak. Herkes bu şaraptan alabilmek için sıra olucak.

??? : Diyorsun ?

Adam : Ha? SENDE KİMSİN ?

Etrafta garip bir sessizlik oluştu ama adam takmadı yine kafasının içinde olan seslerden biri sandı. Keşke öyle olsaydı, adam etrafa baktıktan sonra tekrar çalışma masasına döndü ama üzerinde çalıştığı şarap masada yoktu.

Adam : Nerede bu sıçtığımın şeyi daha demin buradaydı.

??? : Bunu mu arıyorsun?

Adam arkasında döndüğünde kanın daha iyi gözükmesi için beyaz bir takım elbise giyen ve sadece göz kısmı gözükecek şeklinde olan siyah bir maske takmış bir kadın vardı

Adam : S-sende kimsin ?

??? : Bu cidden önemli mi ve sana bir soru sordum.

Adam : E-evet onu arıyordum.

??? : Güzel ve bu şarap ne işe yarıyor?

Adam : Bunu sana neden söyleyeyim?

??? : Anlaşıldı birileri zor seviyor.

Kadın elinde tuttuğu beyaz tabancayı adamın kafasına tuttu, şok içinde kalan adam sesli bir şekilde yutkundu.

Adam : L-lütfen acı bana benim bir ailem var.

??? : Evet bir ailen var ama her gece aldattığın bir eşin, şirkette çalışması için sürekli dövdüğün bir oğlun ve zehirlemeye çalıştığın bir annen var. Ne kadar da güzel bir aile(!)

Adam : Yalan yalan hepsi yalan!!

??? : O sesini azalt ve beni dinle.

Adam : D-dinliyorum.

??? : Bu şarabın içinde ne var ?

Adam : Neden söyleyeyim?

??? : Bak sen cidden ölmek için Azrail'le kumar oynuyorsun.

Adam korkudan soğuk soğuk terliyordu ve ağlıyordu.

??? : Tekrar soruyorum bu şarabın içinde ne var !?

Adam : Uyuşturucu! Uyuşturucu var bu sayede içen kişiler bağımlı oluyor ve şarabı sürekli satın almak istiyorlar!

??? : Afferin sana böyle güzel güzel konuş ama bize ayrılan sürenin sonuna geldik.

Adam : Ne demeye çalışıyor-

Katil kadın elinde tuttuğu şarabı adamın kafasında kırdı ve adam bayıldı, kadın bunu bildiği için cam parçalarından birini alıp adamın şah damarını kesti tabi güzel beyaz takım elbise kanlarla süslendi.

??? : Şimdi hediye zamanı.

Ölü bedenin üstüne bir şiir ile kutu bıraktı ve oradan hiçbir şey olamamış gibi çekip gitti.

??? : Bugünün son kurbanı.

-----SABAH----

Amerika : Bugünün 4. ceseti oluyor.

İngiltere : Haklısın ve Ajan 33 nerede?

Amerika : Diğer cesetlerdeki şiirleri çeviriyor.

İngiltere : Bu kadar zor olan ne ?

Amerika : Anlayamadım?

İngiltere : Diyorum ki şiirleri kısa sürede çevirecek bir kişi hem de kendi dilini, bu iş nasıl bu kadar uzun sürüyor?

Amerika : Şiirler eski Fransızca yazılmış yani günümüz Fransızca'sından biraz daha karmaşık, o'da mantıksal olarak zorlanıyor.

İngiltere : Anladım.

Fransa : Geldim ve şiir nerede ?

İngiltere : Biraz soluklan ve işte şiir.

Fransa :

*Şarap insanı sarhoş eder,

*Ama her insan sarhoş olmak için şaraba ihtiyaç duymaz,

*Kimileri bir sevgi sözüyle sarhoş olur,

*Bunu kimi zaman sevdiğimiz insanda ararız, kimi zaman ailemizde,

*Eğer her ikisinde de bulduysak bu paha biçilemez ama bunu kötü yönde kullanmamalıyız,

*Sevdiğimiz sırf bizi seviyor diye ona ihanet etmemeliyiz,

*Ailemiz sırf bizi seviyor diye onlara cehennem hayatı yaşatmamalıyız,

*Tıpkı bu adi ve aciz benden gibi.

Fransa : Diğerleri ile benzer.

Amerika : Ne demeye çalışıyor bu?

İngiltere : Sanırım adamın günahlarını anlatıyor.

Amerika : Onu bende anladım ama şarap ne alaka ?

Fransa : Bu adamın bir şarap markası var ve şarabı alanlar bağımlı gibi sürekli alıyorlar, oğlu bu şirkette çalışmak istemediğini bir röportajda söylemişti. Karısını iki kez aldatmıştı ya da daha fazla ve son olarak annesine bağırırken kameralara yakalandı.

Amerika : Sen nerden ve nasıl biliyorsun?

Fransa : Her normal ajanın yaptığı gibi araştırdım!

İngiltere : Tamam sakin olun sonra konuşursunuz.

Amerika : İyi.

Fransa : Tamam ve kutudan ne çıktı?

İngiltere : Şarap şişeli anahtarlık.

Fransa : 4 Kurbanda da aynı şey, ilginç.

İngiltere : Burada bakılacak bir şey kalmadı, hadi ofise gidelim.

Amerika : ( Şarap ne alaka hala anlamıyorum. )

_____________________________________________

Gözüm Üzerinizde (ch)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin