●2●

54 7 37
                                    

Ajanlar sonunda o görkemli binaya gelmişlerdi, arabalarından iner inmez direk binanın girişine koştular çünkü B.M.'nin onları çağırdığını biliyorlardı ve onu bekletmek istemiyorlardı.

Fransa : B.M. kesin toplantı odasındadır oraya gidelim.

Çin : Tamam.

Toplantı odasına giden merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladılar çünkü asansör dün aniden bozulmuştu tabi onlar öyle sanıyordu. Toplantı odasına kapıyı tıklayarak girdiler ve karşılarında bütün ajanlar vardı ama B.M. yoktu. Kendileri için hazırlanan koltuklara oturdular ve bir kaç dakika sonra B.M. geldi. Hepsi onu görünce ayağa kalktı ve selam verip geri oturdular.

B.M. : Evet ajanlar bugün ki konumuz Ajan 1'in seri katil ile ilgili bulduğu "delil". Seri katilimizin ismi "Lavinia" ' mış.

Herkes sessiz bir şekilde bir ona birde Ajan 1'e bakıyorlardı, Ajan 1 nasıl bir şeyin içine düştüğünü gayet iyi biliyordu ama bir şey diyemezdi.

B.M. : Ajan 1!

Amerika : Evet Efendim.

B.M. : Neden böyle bir yalan söyledin?

Amerika : Efendim, öncelikle bu davranışımdan ötürü özür dilerim. Böyle bir yalan söylememin sebebi eğer biz katil ile ilgili bir ipucu bulamazsak başkan işe el atacağını söylemiş, bende ajanlık büromuzun şerefi için böyle bir yalan söyledim, büyük bir hata söyledim ama lütfen beni anlayın.

B.M. : Bak Ajan 1 sebebini anladım ama bu kurallarımıza aykırı.

Amerika : Evet biliyorum ama en azından gazeteciler bu yalana inandı. Böylece başkan bu işten biraz olsun uzaklaşacak.

B.M. : Eğer bir daha böyle bur şey olursa sonu çok kötü olur ve bu uyarım tüm ajanlara!

Ortalığı sessizlik hakim almıştı ve bu durum komutanın canını sıkıyordu.

B.M. : ANLAŞILDI MI?!

Herkes : ANLAŞILDI.

B.M. : Güzel, bugün bazılarınız nöbete kalacak diğerleri izinli. Nöbetli olanlar kendilerini biliyor şimdi gidebilirsiniz.

Ajanlar yavaş yavaş büyük toplantı odasından çıktı ve bizim 6'lı nöbetli olamadıkları için plan yapmaya karar verirler.

Çin : Ajan 1 biraz kafa dağıtmalısın.

Fransa : Katılıyorum ve bit bara gidelim mi ? Hem biraz olsun kendini iyi hissedersin.

Amerika : Keşke yalan söylemeseydim de böyle bir olay olmasaydı.

İngiltere : Hadi ama geçti bile hadi şu bara gidelim.

Amerika : Tamam o zaman.

Hepsi 2'li takımlar halinde arabalara bindiler ve bara doğru yol aldılar.

??? : Demek bar ha? Siz gidersiniz de ben gitmez miyim küçük fareler. Belki de orada tanışırız?

______________________________________________

Ajanlar bara girdiklerinde bir masa ayarlardılar ve oraya geçip oturdular.

Almanya : Burası beni sıktı ben barmen bölümüne gidiyorum.

İngiltere : Tamamdır.

Onlar orada içeceklerini içerken Alman barmen masası için yapılmış koltuklardan birine oturmuş insanları izleyerek viskisini yumduluyordu.

Kız : Barmen bana her zamankinden.

Barmen : Peki efendim.

Almanya : ( Buda kim ? Sanırım devamlı müşteri. )

Alman farkında olmadan kıza bakıyordu ve bu durum kızın sinirlenmesine sebep oluyordu.

Kız : Ne bakıyorsun? Hiç mi kız görmedin?

Almanya : P-pardon bana mı dediniz?

Kız : Yok kendime dedim, tabi sana dedim.

Almanya : Kusura bakmayın biraz dalgınımda.

Kız : O zaman denize dal.

Almanya : Sanırım komedyensiniz?

Kız : Sanırım sizde kötü espri yapan bir tüplü dalışçısınız?

Almanya : Haha güleyim de tam olsun.

Barmen : Efendim buyurun .

Kız : Teşekkürler.

Almanya : ( O içki o kadar ağırki bu kıza fazla gelir. )

Bilinmeyen kız istediği içkiyi tek seferde bitirdi ve yeni bir tane daha istedi.

Almanya : Güçlü kızmışsın.

Kız : Sence bu içkiyi tekte bitiremesem barmene "her zamankinden" der miyim?

Almanya : Haklısın.

İkili bu kısa sohbetten sonra konuşmadı ve bir kaç dakika sonra kızın yanına bir adam geldi. Kızın rahatsız olduğu çok belliydi ama içkili adam takmadı, bardağını masaya koyup konuşmaya başladı.

Adam : Güzelim bugün benim olur musun ?

Kız dayanamadı ve adamın saçından tutarak onun kafasını masaya sertçe vurdu. Tabi bardak adamın kafası yüzünden kırıldı ve adamın alnına saplandı. Adam bu ani davranış  yüzünden yere düştü ve bayıldı.

Almanya : Sen ne yaptığını sanıyorsun!?

Kız :  Ne kendimi korumak yasak mı ?

Almanya : Tabi yasak değil ama adama baksana başı kanıyor ve bu suç.

Kız : Neyse ne, barmen hesabı alayım.

Barmen : Tabi buyurun.

Kız parayı ödedi ve çıkışa doğru yöneldi ama Alman onun kolunu sıkıca tutup gitmesini engelledi.

Kız : Ne yaptığını sanıyorsun?

Almanya : Bu adama ne olacak peki?

Kız : Ha anladım. Barmen bu adamın borcunu bana yaz .

Barmen : Peki efendim.

Almanya : Ben onu söylemiyorum, bu adam senin yüzünden baygın ve sen hiçbir şey olmamış gibi çıkıp gidiyorsun.

Kız : Bana bak köpek suratlı eğer o elini çekmezsen olacaklardan ben sorumlu değilim.

Almanya : Diyorsun.

Kız : Güvenlik!

Güvenlik : Buyurun hanımefendi bir sorun mi var?

Kız : Şu adama söyle o elini çeksin.

Güvenlik : Beyefendi lütfen zorluk çıkartmayın.

Almanya elini çekti ve kız gitti. Alman hiç bir düşünmek istemiyordu o yüzden sarhoş olana kadar içti ve sonunda sarhoş oldu. Ekip arkadaşları onu taşıyarak yurda getirdiler ve yatırdılar, kendileri de yattılar.

??? : Bugün güzel bir macera yaşadım sağ ol Ajan 49 ama şimdi 4 kişi daha öldürmem lazım.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Gözüm Üzerinizde (ch)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin