𝐌𝐞𝐫𝐡𝐚𝐛𝐚 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐝𝐚𝐬𝐥𝐚𝐫 𝐧𝐚𝐬ı𝐥𝐬ı𝐧ı𝐳?
𝐊ı𝐭𝐚𝐛ı𝐦 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐠𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐤 𝐠ı𝐛ı 𝐨𝐥𝐝𝐮 𝐨 𝐲𝐮𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐝𝐮𝐳𝐞𝐧𝐥𝐞𝐧ı𝐲𝐨𝐫
𝐇𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐲𝐬𝐞 ı𝐥𝐤 𝐛𝐨𝐥𝐮𝐦 𝐬ı𝐳𝐜𝐞 𝐧𝐚𝐬ı𝐥 𝐨𝐥𝐮𝐫 𝐛ı𝐥𝐞𝐦𝐞𝐦 𝐛𝐚𝐬𝐥𝐚𝐲𝐚𝐥ı𝐦☙☙𖤐𝐀𝐦ı𝐥ı𝐧𝐚 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲𖤐
Günaydın, bır Malfoy'un gününe hoş geldiniz.
Size kendimden bahsediyim ;
Ben Amilina Malfoy 17 yaşındayım.
Slytherin bolumunde okuyorum , eğer aksı halde olsaydı şuan kuzenım gıbı evlatlıktan reddedılırdım.
Her neyse,
oldukça zekiyimve bu yüzden ailemin gururuyum.Okulumu severim lakin dersleri değil. Heh yeter kendimden bahsettım sıra görünüşümde.
Saçlarım orta uzunlukta, Platin sarısı saçlarım vardır.
Gözlerim ela ,bakışım serttir. Ne alaka demeyin.
Boyum orta, beyaz tenlıyım ama kardeşim esmer bır cilde sahip olduğumu söyleyip duruyor.Malfoy'lar zengin, ün almış ailelerdendır. Gelelim olumsuzluk yanlarına.
Babam seçici insanlar arasında yer alır, kan, şan ,şöhret bu üçü onun için önemlidir.
Her neyse ben kendimden bahsettim, sıra gelelim kardeşim Draco'ya okulun popüleridir Riddle 'dan sonra tabi.
O da babam gibi şan şöhret ve kana önem verir ama kendisi Muggle doğumlu bır kıza aşık oldu.
Kimseye söylemeyin sakın!
Draco ile 6. Sınıfım.
Evet benden büyük olmasına rağmen aynı sınıfız.❥
Hogwarts yolculuğu :
Hogwarts 'a kısa sürede geldik. Bır sandalyeye oturup
Dumbledor'un açıklama yapmasını bekledim.DUMBLEDORE :eveeet sesizlik!
Yeni yılımıza hoş geldiniz çocuklar. Umarım güzel bir yıl dilemesiyle ,size söylemem ve anlatmam gereken konular var.
İlk önce 1.siniflar beni kesinlikle dinlesin...Yaşlı bunak, konuşup sustu sonunda. Bende yerimden kalkıp, Slytherin masasına oturdum Draco'nun yanına.
Sonunda yemeğimiz bitince yerimden kalkıp odamı öğrenmek için Bay Flch'ın yanına gidip odamı öğrendim.
Ne yazık ki Draco ile kalıyordum. Oda No'mu da öğrenip odama çıktım.
Kısa bir soluklanmanın ardından üzerime değiştirip yatağa girip uyudum.
ℕı𝕙𝕒𝕪𝕖𝕥 𝕚𝕝𝕜 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞 𝕥𝕒𝕞𝕒𝕞 👌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐚𝐤𝛊𝐧𝐭𝛊✦𝐓𝐨𝐦 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐨𝐥𝐨 𝐑𝛊𝐝𝐝𝐥𝐞✦( 𝔻𝕦𝕫𝕖𝕟𝕝𝕖𝕟ı𝕪𝕠𝕣)
Romance𝐴𝑖𝑙𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑒𝑛 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑔𝑒𝑛𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑎ℎ𝑖𝑝 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝗔𝗺𝗶𝗹𝗶𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𝗼𝘆 ,𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙𝑙𝑖𝑔̆𝑖𝑦𝑙𝑒 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑢𝑙𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝚤𝑧𝑑𝚤. 𝑃𝑒𝑘𝑖 𝑏𝑢 𝑘𝚤𝑧𝑎 𝑡𝑎𝑘𝚤𝑛𝑡𝚤𝑙𝚤 ℎ𝑎𝑙𝑒 𝑔𝑒𝑙𝑒𝑛 𝗧𝗼𝗺 𝗥𝗶𝗱𝗱𝗹𝗲...