𝕂𝕒𝕡𝕒𝕜 𝕥𝕒𝕤𝕒𝕣ı𝕞 𝕚𝕔̧𝕚𝕟 𝕥𝕖𝕤̧𝕖𝕜𝕜𝕦̈𝕣 𝕖𝕕𝕖𝕣𝕚𝕞 𝕔𝕒𝕟𝕠𝕞𝕞𝕞.
𝔹𝕠𝕝 𝕓𝕠𝕝 𝕠̈𝕡𝕦̈𝕪𝕠𝕣𝕦𝕞 𝕤𝕖𝕟𝕚 𝕓𝕖𝕓𝕖𝕘̆𝕚𝕞
Moonlight_0011
ℍ𝕒𝕕ı 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕖 𝕘𝕖𝕔̧𝕖𝕝𝕚𝕞.♥︎𝑨𝒎ı𝒍𝒊𝒏𝒂 ♥︎
Bazen insanları anlayamıyorum. Ne kadar yalan söylediklerini, sevip sevmediğini çözemiyorum.
Sır kutusu gibiler. Kendilerini açık etmezler. Hatta işledikleri zaman görmezden gelmeye çalışırlar. O hatayı bile bile tekrar işlerler.
Zaman çok çabuk geçer. İlk aşık olduğumuz zaman herşey durur yada bız öyle zannederız.Her şey ilk başta hoşlantı dan ibaret olur. O hoşlantı zamanla aşka dönüşür. Aşk tarif edilemez durum olur. O döngü hayatımız boyunca devam eder. Hatalarımızı görmezden gelir.
Hızlı adımlarla odama yürüdüm. Takip edilme yada öyle zannettiğim olaydan sonra buralarda daha fazla dolaşamazdım.
Ortalık yeterince öğrenci kaynıyordu. Şüphe çekemezdim yeterince.
Odama kısa süreliğine ulaştım.Draco 'ya söylemiştim tek kalmak istediğimi. O 'da beni kırmayıp müdür Dippet'le konuşup odası'nı kısa süreliğine değiştirmişti.
Şuan tektim. Odama girip kapıyı kilitledim. Kitabı kazağımdan çıkarıp çalışma masamın üzerine dikkatlice koydum.
Lavaboya gidip elimi ve yüzümü yıkadım. Geri içeriye dönüp üzerimdeki formadan kurtulup rahat kısa bir pijama takımı alıp giyindim.
Saçımı normal bir şekilde toplayıp bağladım.
Makyaj masama oturup bakımımı yapıp çalışma masama oturup kitabı incelemeye başladım.Kapağı dikkatlice açıp içerisini okumaya başladım. Pek bir şey yoktu. Daha çok Salazar Slytherin soyunu ve geçmişini anlatıyordu.
Sayfaları çevirip, önemli başlıkları gözden geçirmeye başladım.
Pek dikkatimi çekmeyince kitabın kapağını kapattım.Ve yerimdem kalkıp yatağa geçip yattım. Işığıkları kapattıp uyudum.
𝑆𝑎𝑎𝑡 𝑠𝑎𝑏𝑎ℎ 07:21
Ani bir sıçrayışla yataktan kalktım. Bu aralar kâbuslar görüyordum ,oldukça fazla.
Kabuslarımın sebebi değişiyor. Bazen yaşadığım küçük travmaları, bilinç altım hemen rüyaya yada kâbusa çeviriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐚𝐤𝛊𝐧𝐭𝛊✦𝐓𝐨𝐦 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐨𝐥𝐨 𝐑𝛊𝐝𝐝𝐥𝐞✦( 𝔻𝕦𝕫𝕖𝕟𝕝𝕖𝕟ı𝕪𝕠𝕣)
Romance𝐴𝑖𝑙𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑒𝑛 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑔𝑒𝑛𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑎ℎ𝑖𝑝 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝗔𝗺𝗶𝗹𝗶𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𝗼𝘆 ,𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙𝑙𝑖𝑔̆𝑖𝑦𝑙𝑒 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑢𝑙𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝚤𝑧𝑑𝚤. 𝑃𝑒𝑘𝑖 𝑏𝑢 𝑘𝚤𝑧𝑎 𝑡𝑎𝑘𝚤𝑛𝑡𝚤𝑙𝚤 ℎ𝑎𝑙𝑒 𝑔𝑒𝑙𝑒𝑛 𝗧𝗼𝗺 𝗥𝗶𝗱𝗱𝗹𝗲...