𝔹𝕖𝕓𝕚𝕤̧𝕝𝕖𝕣𝕚𝕞, 𝕟𝕒𝕤ı𝕝𝕤ı𝕟ı𝕫 ?
𝕋𝕒𝕥𝕚𝕝ı𝕟ı𝕫 𝕟𝕒𝕤ı𝕝?
𝔾𝕖𝕔̧𝕚𝕪𝕠𝕣,ℍ𝕒𝕕𝕚𝕚𝕚 𝕓𝕒𝕤̧𝕝𝕒𝕪𝕒𝕝ı𝕞
♡𝙰𝚖ı𝚕𝚒𝚗𝚊 ♡
Tom'u görür görmez içim parçalandı. Her yeri kan içinde ve vücudunun belli yerlerinde yaraları vardı.
Dudağı patlamış, gözünün altı mosmor du. Gömleği ve Slytherin forması, yırtılmıştı.
Yalan yok bu haliyle de yakışıklıydı. Off sus ya ne yakışıklısı hak etmiş bas bayağı.
Ayağa kalkıp yanına gittim.Amılina: İyi misin, Canın yanıyor mu?
Tom yüzüme bile bakmayıp , omuz attıp yanımdan uzaklaştı.
Surattım düşmüştü, gerçi.Ayakta beklemeyip geri yerime oturdum.
Oldum olası sevmezdim terstlenmeyi.Draco: Ne oldu? Canın yine sıkkın ?
Amılina: Hiçç öyle... Normal şeyler.
Dedim ifadesiz bakışlarla. Ayağa kalkıp sessizce koridorda yürümeye başladım.
Kütüphaneye gelerek sessizce bır köşeye çekilip oturdum.Masanın üstünde yıllara ait bir sürü kitaplar vardı. Kimisi büyülerle ilgili kimiside farklı..
Bilgilerle süslenmiş ansiklopediler.Ayağa kalkıp, rafların arasında gezinmeye başladım. Ellerim sürekli kitaplarda dolaşıyor. Tozları ellerimle siliyordum.
Dikkatimi çeken bazı kitaplar vardı. Bunlardan bir kaçı, yasaklanmış büyülerdi.
Kimseye görünmeden kitabı aldım.
Ağır ve yıpranmış bir kitaptı. Siyah tonlarda üzerinde değişik amblemler vardı.Kitabı kucağıma alıp , en arka dikkat çekmeyen köşelerde ki masalara yöneldim. Sandalyeyi çekip oturdum.
Kitabın ilk sayfası açıp incelemeye başladım.
Yazılar genelikle elle tutulur türdendi.Hafif kabarıcıklarla oluşmuş, bazı yazılar vardı. İlk konj başlığını okumaya başladım.
'..𝘏𝘰𝘳𝘵𝘬𝘶𝘭𝘶𝘬.. '
Yazısını görünce daha çok dikkatimi çekti açıkçası. Bu kitabı buralarda okuyamazdım değilmi. Kitabı kapattıp geri rafa koymak yerine kimseye yakalanmadan kapşonumun içine koydum.
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ððð€ðð§ððâŠððšðŠ ððð«ð¯ðšð¥ðš ððððð¥ðâŠ( ð»ðŠð«ðððððıðªð ð£)
RomanceðŽðððððð ðð ðð¢Ìð§ðð ððððððððð ð ðâðð ðððð ððºð¶ð¹ð¶ð»ð® ð ð®ð¹ð³ðŒð ,ðð¢Ìð§ðððððÌððŠðð ðððð¢ð ̧ð¢ððð ððð ðð€ð§ðð€. ðððð ðð¢ ðð€ð§ð ð¡ððð€ðð¡ð€ðð€ âððð ððððð ð§ðŒðº ð¥ð¶ð±ð±ð¹ð²...