➶𝔹𝕖𝕓ı𝕤𝕝𝕖𝕣𝕚𝕞, ı𝕝𝕜 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕜𝕒𝕣𝕒𝕜𝕥𝕖𝕣𝕚𝕞𝕚𝕫𝕚 𝕤ı𝕫 𝕜𝕖𝕟𝕕ı 𝕜𝕒𝕗𝕒𝕟ı𝕫𝕕𝕒 𝕙𝕒𝕪𝕒𝕝 𝕖𝕕𝕖𝕓ı𝕝ı𝕣𝕤ı𝕟ı𝕫 ➹
𝐀𝐦ı𝐥𝐢𝐧𝐚
Sabahtan beri çalan alarmla uyandım. Yatakta oturur pozisyonuna gelip hayatı sorgulamaya başladım bir müddet.
Sonunda kendime gelince, ayağa kalkıp lavaboya koştum.
Her gün yaptığım bakımımı yapıp, lavobodann çıktım. Odaya geri döndüğümde uyuyan Draco 'ya baktım.
Genelde o hep beni kaldırır ama neyse.
Valızımden Slytherin formamı alıp giyindim.
Makyaj yerine lıp balm sürdüm. Saçımı zaten önceden hazırladığım için Draco'yu uyandırmaya karar verdim.Amılina : şhtt kal hadi Draco. Sabah oldu.
Dürtüklememe rağmen uyanmadı, bende sehpa dan aldığım bir bardak soğuk suyu yüzüne fırlattım.
Draco: n'apıyorsun ya, mal mısın kızım?
Bır anda uyandığı için küfür etmeye başladı.
Tabı bu durum brnım içinde olsaydı ben de öyle yapardım yani.Draco: salak rüyamda boğuluyordum insan öyle uyandırılır mı ya? Neyse ne saat kaç?
Amılina: umm bekle, altı buçuk.
Draco: çüşş ebesinin nikahı, saat daha erken.
Kafama takmayıp bağırmaya başladım.
Amılina: eğer kalkmazsan Snape'in gazabına uğrarsın ona göre!
Draco sonunda pes edip ayağa kalktığı için bende çantamı alıp beklememek adına s.o.s gittim
Şu anlık kimse uyanmıştı Riddle hariç o hep erken kalkar millete maydonuz olurdu.
Tabi en çokta bana olurdu, boş bulduğum masalardan birine geçip oturdum.
Çantamdan klâsik romanımı alıp okumaya başladım.
Şu anlık yirminci sayfada idim. Biraz daha okuyup kendimi bilgilendirdim.
Tom: ne okuyorsun güzelim.
Amilina: bilgilendirici roman tarzı bir şeyler..
Tom'un yüzüne bile bakmayıp ağzımın kenarıyla konuştum.
Tom: Ee nasılsın? Güzellik.
Amilina: Tom, Senin kafana saksı falan mı ? Düştü.
Romanımı kapatıp çantama koydum.
Ardından Tom'un suratına odaklandım.Gözleri, yalan yok güzeldi. Yeşilin en değişik tonuna sahipti. Mesela kızdığı zaman koyulaşır, kırmızının en değişik rengine dönüşürdü.
Şuanda olduğu gibi,
Tom: Yüzüme hayran kaldın sanırım, on dakikadır bakıyorsun da?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐚𝐤𝛊𝐧𝐭𝛊✦𝐓𝐨𝐦 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐨𝐥𝐨 𝐑𝛊𝐝𝐝𝐥𝐞✦( 𝔻𝕦𝕫𝕖𝕟𝕝𝕖𝕟ı𝕪𝕠𝕣)
Romance𝐴𝑖𝑙𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑒𝑛 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑔𝑒𝑛𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑎ℎ𝑖𝑝 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝗔𝗺𝗶𝗹𝗶𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𝗼𝘆 ,𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙𝑙𝑖𝑔̆𝑖𝑦𝑙𝑒 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑢𝑙𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝚤𝑧𝑑𝚤. 𝑃𝑒𝑘𝑖 𝑏𝑢 𝑘𝚤𝑧𝑎 𝑡𝑎𝑘𝚤𝑛𝑡𝚤𝑙𝚤 ℎ𝑎𝑙𝑒 𝑔𝑒𝑙𝑒𝑛 𝗧𝗼𝗺 𝗥𝗶𝗱𝗱𝗹𝗲...