"Macammana motor boleh habis minyak?" Kakak Clara datang isikan minyak. Dia datang dengan boyfriend dia. Boyfriend dia angkat satu beg bagasi masuk dalam yang buat Sasha terkebil-kebil. Ini kenapa? Kena halau?.
"Akak lah tak isi haritu. Pinjam motor orang." Clara salahkan si Diana ni pula. Diana berkerut.
"Akak dah bagi duit kan? Kau buat apa dengan duit tu? Berjudi?"
"Tak baik tuduh adik sendiri." Clara peluk tubuhnya dan bersandar pada motor. Diana geleng kepala. Dia mengerling kearah Sasha yang terpinga-pinga.
"...macammana kau boleh bercinta dengan Cikgu Sasha? Cikgu." Diana senyum, menundukkan kepalanya. Merah muka Sasha. Diana tahu? Dia kenal Diana ni sebab Diana belajar kat sekolah yang sama dulu. Diana popular sebab dia anak dato'.
Sasha tunduk kepala. "Maaflah menyusahkan. Kalau Clara balik terus ke rumah mungkin tak habis minyak."
"Takpe, cikgu. Dia ni kena belajar susah sikit. Duduk rumah berjoli dengan harta mak."
"Akak ni menuduh je tahu. Saya duduk atas katil je sepanjang kat rumah!"
"Berjoli lah tu. Kamu beli diamond entah apa-apa dalam game!"
"Akak~"
Diana tutup lubang minyak lalu dihulurkan botol minyak kepada kekasihnya. "Balut dulu dengan plastik sayang."
"Okey."
"Akak pergi dululah. Have fun." Diana melambai hanya kepada Sasha kemudian dia berjalan masuk semula kedalam kereta. Clara mengeluh. Dia tutup seat motornya kemudian pegang beg bagasi miliknya.
"Jom masuk."
"Awak nak tidur sini?" Tanya Sasha hairan.
"Habistu? Cikgu esok nak pergi sekolah naik apa? Kaki?"
"Tapi...err...maknanya kita akan tidur satu katil...?"
"Ya!" Clara senyum bangga. Dia dah berkobar-kobar nak tidur sekatil. Nak taknak Sasha relakan. Dia benarkan Clara masuk kedalam rumah. Mereka sedang tonton Netflix tadi cerita My Happy Marriage. Sasha tak tengok pun anime tapi dah Clara nak tengok, tengok ajerlah.
Pertama kali Sasha bawa Clara naik atas. Ada satu piano yang besar di tengah-tengah diantara semua bilik. Bila masuk kedalam ada dua biji gitar akustik dan sebiji gitar elektrik malah ada 3 buah bass yang tergantung di dinding.
Memang ahli pemuzik.
"You played drums but I see no drums."
"Ouh, dekat bilik lain." Balas Sasha. Clara angguk faham. Dia buka luggage miliknya. Ada sebuah helmet yang lebih kecil namun full face dan ianya berwarna putih dengan hiasan pink.
"I brought you the helmet."
"Wow, it's so pretty." Sasha duduk atas katil. Dia lihat saja Clara keluarkan bajunya kemudian keluarlah satu seluar dalam gambar rabbit. Muka Clara terus merah. Dia simpan semula namun Sasha dah nampak. Tergelak dia tengok.
"So, you love rabbits?"
"No!"
"Ye, ye haha."
Clara berdiri. Dia berjalan kearah Sasha. Sasha memberikan senyuman nakal kepadanya. Kedua-dua tangannya diletakkan diatas katil menyebabkan bahunya sedikit terangkat. "...why? Can't handle jokes?"
"Nak tutup lampu?"
"Dah fikir nama anak?"
"Mungkin."
Sasha ketawa. Dia melihat kearah Clara yang menutup lampu malah Clara tutup langsir rapat-rapat menyebabkan bilik itu jadi gelap gelita. Sasha tidak tahu dimana Clara sekarang dan tahu-tahu saja dia ditolak baring.
Sasha mengesot keatas sedikit lalu dia dicium oleh Clara. Tangan kanan Sasha digenggam erat. "Ahnh~" Sasha mendesah bila Clara menekan kangkang Sasha dengan celah kangkang dia. "... Clara, don't go too far."
"But I wanna hear you moan more."
"Tapi...tapi kita kena sedar yang kita ni pelajar dan guru. It's too dangerous, sayang."
"You said to not call each other sayang."
"I don't know. My habit. I can't see your face." Sasha mengusap wajah Clara. Ditolak ibu jarinya kedalam mulut Clara lalu Clara mengulum ibu jarinya. "...Clara, aren't we going too far?"
"I'll be 18 in 8 months anyway."
"But..."
"Can you just trust me? Please."
Sasha diam seketika. Perlahan-lahan dia angguk kepala. "Okay, I'll trust you."
"Hm? Apa ni?" Clara tersentuh satu benda silikon dibawah bantal. Dia meraba-raba atas meja lalu dibuka lampu tidur. Tergamam dia bila dia nampak dildo di tangannya. Memang merah habis muka Sasha. Sebiji macam tomato!
"Uh- aaa~ itu...itu untuk projek biologi! Serius, projek biologi!" Sasha rampas semula dari Clara namun Clara masih statik, masih terkejut. Sasha sorokkan semula barang itu dibawah bantal dan tiba-tiba hidung Clara berdarah.
Alamak!
"Clara, you okay? Clara! Clara, come to your senses! Clara!"
************
"I can't believe you're like that." Clara menyumbat tisu kedalam hidungnya. Dia baring atas katil menghadap siling. Memang kepalanya dah terbayang macam-macam masa dia nampak benda tu. Tak dinafikan dia teransang tapi dia tak boleh pergi lebih jauh."Jangan fikir bukan-bukan lagi. Nanti berdarah lagi hidung."
"Okey."
"Not gonna lie, what you did was very good."
"Are you wet right now?"
"Maybe."
Mereka berdua hanya memandang ke siling seperti orang dungu. Mereka berdua masih terkejut dengan apa yang berlaku dan agak kelakar bila Clara berdarah hidung sebab pertama kali nampak dildo depan mata dan terus bayang yang bukan-bukan.
Clara keluarkan tisu dari dalam hidungnya. Darah dah takde nampaknya. Dia kemudian memandang ke wajah Sasha. Sasha turut memandangnya. Disebabkan dua-dua sudah tak tahan, mereka berdua pusingkan badan menghadap pasangan masing-masing dan cium mulut dengan rakus.
"Mmhh~ mmh~"
"Hmm~"
Tangan Clara mengusap pinggang Sasha kemudia ia turun ke punggung Sasha. Dibuka legging yang dipakai Sasha lalu diramas punggungnya. Ciumannya rakus dan kemudian dibawa ke leher Sasha.
"Ahh~ Clara~"
Clara buka semua legging Sasha lalu tangannya mengusap peha gebu Sasha. Perlahan-lahan tangannya mula turun dan akhirnya dia menyentuh pantat Sasha. "Nggh~!"
Clara bangun. Dia merenung kearah Sasha yang sedang baring. Dadanya turun naik dan tidak sabar menanti apa yang Sasha mahu buat seterusnya. "...do you know how to lick?"
Clara tersentak. Sekali lagi darah mengalir dari hidungnya.
"Okey, okey! Kita stop sini! Kita stop sini! Clara!"
YOU ARE READING
The Secret Passion
RomanceSM St.Thomas Fret adalah satu sekolah berprestij kerana ia merupakan sekolah itu dipenuhi dengan pelajar-pelajar yang bijak pandai. Jika tidak bijak pandai pun mereka masuk guna kabel dan salah seorangnya adalah Clara Ravn, anak kepada Dato' Camryn...