Sid interned in his dados room..
Sid: Dado kese he ap ha?
Dado:Ab vala kese rehsakta ho mein koi tw jab ghar mein jawan ladka kuara betha ho tw.
Sid: Dado me apse keya pochrahi hu or ap keya bole jarahe ho. Apki soi ek jaga mehi tiki hoi hay, apse puchne se behtar hai me doctor uncle se pochkar ati hu...
Sidhearth jane hi lagta hai ki dsdo oska hat pakad leta hai or pochta hai sidhearth tu mujhe aj ek bat sach sach bata kahi tu apni fauj k sath reh reh kar serf mardo k chehre dekh dekh kar gay to nehi ban gaya hai na?
Sid: dado hat choriye mera pagal hogaye hain ap mujhe lagta hai kushal se bat karni paregi.
Dado: kio os pagalo ki doctor se kio bat karega to?
Sid: kio ki ab apko oskahi jarorat hain
Kehkar sid waha se jane lagtahe to dado pichese kehta hai haramkhor apne dadako pagalo k doctor dikhay ga
Sid chuckle and go to doctors cabin.
Doctor dado k plan mafik bolta hai ki apke dada ko ab khush rakhna parega
Jo chij onhe achha lage vo vo karna parega warna onke dil pe asar ho sakta hain is age mein agar dil khush rahe to body vi fit rehta hain itna tw apko vi pata hain shah sab..On the other hand...
Sana ko kisi vi relatives se help nehi mil rahithi apne abbo k liye vo keya karegi ose kuch samaj nehi arahe the osk ammi k jo gold the vo oski dadi or phoppio ne milkar oski choti chachi ko de diya tha jab vo choti thi or oski ammi ko bola tha ki chori hogai hai...
Sana ki family oski abbo k sath city mei rehte hai isliye vo log ose pasand nehi karte baki oski 2 khala hai par is vakt onke hato mei vi money nehi hai esa ek situation mai hai sab vo bhi ro rahi hai.Sana k phn mein Sanjida ka call ata hain.
Sanjida: sana keya huya kuch manage hoi?
Sana: nehi yaar kuch vi sajh nehi araha hain.
Sanjida: mere bas me vi nehi hain ki mei tujhe kuch madad kar sako, opar se 1 month bad University admission exam hain kya karegi to ab...
Sana: mera Allah kuch na kuch karega mere liye to bas mere liye thori si dua kar ki mera himmat bare.
Then bye bolkar phn rakh deta hain or man mei sochta hai ki meri in rishtedaro ki asli pehchan tw mujhe pehlesehi thi aj samne se vi dekh liya ajke in dino ko mein kavi nehi volongga...🥺
YOU ARE READING
Hayye Mohabbat
Storie d'amoreThis is a story about two different people who bound in a contract marriage & believe that they will pull apart in the fixed time... lets see what destiny hold for them🖤🥀