married with ceo's daughter ep4

358 26 0
                                    

beomgyu:ទឹកគោះស្រស់មកដោះហើយ មកន៎ែញុាំទៅទាន់វានៅក្តៅៗ!!

Haerinបម្រុងនិងលើកកែវទឹកដោះគោញុាំមុនគេតែក៏ត្រូវ
ផាច់!!!

Haerin:អួយ៎appaខ្ញុំធ្វើអីខុសមែនទេ តែខ្ញុំបានសម្អាតដៃរួចហើយតាស៎ដៃខ្ញុំអត់មានប្រឡាក់ដីឬមេរោគអីណា៎!!

beomgyu:អត់ទេ ទំនៀមទម្លាប់របស់គ្រួសារត្រកូលkangគឺភរិយាមានសិទ្ធជាងស្វាមីចឹងហើយឯងឆាប់ហុចកែវទឹកដោះគោឯងទៅឲភរិយារបស់ឯងភ្លាមទៅ!!

Haerin:តែappa!!

beomgyu:គ្មានតែគ្មានតោនស្អីទេស៎ឲលឿនឡើងទៅ!!

Haerin:ប៉ុន្តែនាងមានដៃតាស៎!!

beomgyu:ឯងជាប្តីគេរបៀបម៉េច??បានជាមិនចេះគោរពសិទ្ធប្រពន្ធចឹង??ហើយបើឯងមិនគោរពសិទ្ធប្រពន្ធឯងទេមានន័យថាឯងដូចជាមើលងាយទំនៀមទម្លាប់គ្រួសារkangចឹង!!

Haerin:ប៉ុន្តែលោកពូ!!!
(Haerinងាកទៅធ្វើមុខជាសញ្ញាគួរឲអាណិតដើម្បីឲលោកពូគេជួយ ប៉ុន្តែអ្នកណាទៅហ៊ានអីបើtaehyunរៀបនិងជួយយាយHaerinហើយ កែវភ្នែកមេខ្លាមួយគូរកំពុងត្របាញ់មករកគេហាក់កំពុងចង់សុីសាច់ហុតឈាមគេទាំងរស់ចឹង)

taehyun:ទេពូមិនដឹងទេ ស្រេចទៅលើappaឯង ក៏ដូចជាappaឯងបាននិយាយចឹងមិនគោរពសិទ្ធប្រពន្ធស្មើមិនគោរពទំនៀមទម្លាប់វិន័យនៃគ្រួសារkangចឹងហើយក៏ហុចទៅ!!

Haerin:តែ!!ហឺយន៎ែ!!(Haerinក៏បានហុចកែវទឹកដោះគោនោះទៅឲdanielleទៅ)

beomgyu:ឈប់សិន កាលដែលឯងហុចទៅទាំងធ្វើមុខបែបនេះស្មើនិងឯងមិនគោរពសម្តីappa ឆាប់ញញឹមភ្លាម!!

Haerin:បាទ ហិហិហិ!!!(Haerinព្យាយាមយកដៃទាញមាត់ទាំងសងខាងដើម្បីឲវាលេចចេញស្នាមញញឹម)

beomgyu:ញញឹមបង្ខំស្មើនិងមើលងាយប្រពន្ធឯង!!

Haerin:ហឺយយយ ព្រះអើយ ហាសហាសហាហាសហាស!!!(Haerinធ្វើជាសើចចង់ផ្អើលភូមិគ្រឹះ)

beomgyu:អឹ ប៉ុន្នឹងមកគឺល្អហើយ!!!

គ្រឹង គ្រឹង គ្រឹង(សម្លេងទូរសព្ទមួយរោទ៍ចេញពីក្នុងហោប៉ាវHaerinបានបន្លឺឡើង)

Haerin:Haloខ្ញុំkang haerinអ្នកលើកនិយាយបា៎!!

(..Haloក្មួយពេលនេះjunieបានដឹងពីរឿងឯងរៀបការហើយ ចឹងហើយនាងមិនបាយមិនទឹករហូតដល់សន្លប់ចូលមន្ទីរពេទ្យហឹកហឹកហឹក ហើយពេលនេះនាងដង្ហោយហៅឈ្មោះឯងរហូត...)

married with ceo's daughter (daerin)Where stories live. Discover now