21.03.2020
Demirle yaklaşık 3 yıldır sevgiliydik ve şu an el ele sahilde yürüyoduk.
yaklaşık 15 dakika daha yürüdük ve süslü bir yere gelince Demir durmamı sağladı ve karşıma geçti.
ben Demire anlamaz bakışlar atarken bir anda önümde diz çöktü.
"D-demir?"
"Birtanem, Aşkım, Hayatımın anlamı, savaşçı kraliçem. Bazen birbirimizi yanlış anladık bazen kavga ettik bazense mutluluktan ağladık. Ben bu yola sevgilin olarak başladım ama kocan olarak bitirmek istiyorum. beni o mertebeye layık görüp benimle evlenir misin?"
bu ani itirafla gözlerim doldu ve hızla başımı salladım
"evet,evet Demir seninle evlenirim de seni o mertebeye uygun da görürüm mustakbel kocacığım"
Demir bir anda kalkıp bana sarıldı. ayrıldığımızdaysa yüzüğü titreyen elleriyle parmağıma taktı.
en güzel günümün o gün olduğunu düşünmüştüm ama zaman yanıldığımı kanıtladı.
03.06.2023
sabah mide bulantısıyla kalkmıştım. birkaç gündür böyleydim ama endişelenmemesi için Demire belli etmemeye çalışıyodum.
aklımda bir ihtimal vardı ama emin olmadığım için hemen giyindim ve Demire belli etmeden eczaneye gittim.
Eve geldiğim gibi banyoya çıktım ve Demirin yanlışlıkla gir me ihtimaline karşın kapıyı kilitledim.
15 dakika sonra
testi yapmıştım ve yaklaşık 15 dakikadır bekliyodum. Tabi bu süre zarfında Demir uyanıp yokluğumu fark etmiş ve kapıya dayanmıştı. bende karnımın ağrıdığını söyleyerek onu zor da olsa kovmuştum.
teste baktığımda pozitifti! o heyecanla çığlık attım.
"ARVEN!? iyi misin güzelim? Arven ses ver bebeğim endişeleniyorum"
hemen banyodan çıktım ve testi heyecanla Demirin gözüne soktum. Tabi Demir çığlığımdan dolayı testi görmezden gelip hemen bir hasar kontrolü yaptı.
"ya aşkım bak diye gözüne sokuyorum bak şuna"
Demir elimdeki testi görür görmez olduğu yerde kalakaldı
"H-hamile misin?"
mutlulukla kafamı salladım
Demir bir anda bağırarak beni etrafında döndürmeye başladı
"ALLAH! BABA OLUYORUM LAN BABA!"
Hemen beni bırakıp alnımı öptü ve hemen telefonuna sarılıp annesini aradı.
Demir Yıldırım, koskoca şirketin buzdan Ceosu şu an çocuk gibiydi...
07.02.2024
Şiddetli bir sancıyla uyandım. Doğum yaklaştığı için sancılarım hem daha sık hemde daha şiddetli oluyodu.
yine o sancılardandır diye düşünürken bir anda çarşafın ıslak olduğunu fark ettim.
"Demir! suyum geldi!?"
Demir anında uyandı ve bana bön bön bakmaya başladı.
"suyun mu geldi?"
"Evet kocacım bu oğlumuz geliyo demek"
evet bir oğlumuz olucaktı
"T-tamam sakin ol ben hemen eşyalarla araba anahtarını alıp geliyorum!"
Demir söylediği her şeyi hemen alıp geldi ve beni kucağına aldı.
arabaya geldiğimizde beni arka koltuğa yatırdı ve hemen sürücü koltuğuna geçti.
Demirin süper şoförlüğüyle 10 dakikada hastaneye gelmiştik. gelirken doktoru aradığımız için beni direk doğumhaneye aldılar.
ben oraya girerken erken doğumdan dolayı hem karısını hemde oğlunu kaybetmekten korkan bir Demir Yıldırım bırakmıştım
12.02.2024
oğlum 5 gün önce dünyaya gelmişti. 3 gün önce ise eve gelmiştik.
Demiri beklerken Baran ağlamaya başladı. Hemen yanına gidip kucağıma aldım. Baranı susturmaya çalışırken telefonum çalmıştı.
Telefona baktığımda Demirin aradığını gördüm. Açıp kulağıma dayadım telefonu
"Alo,Aşkım?"
"Merhaba ben **** özel hastanesinden arıyorum. kocanız trafik kazasında hayatını kaybetti. Buraya getirildiğinde çok geçti. Başınız saolsun."
o gün benim ölüm tarihim oldu...
YOU ARE READING
Tek Dayanağım
Novela JuvenilArven oğlunun doğumundan 5 gün sonra kocasını kaybeder. Daha kocasının yasını tutamadan o günden 2 hafta sonra karıştığını öğrenir. Arven onlarla kalmayı kabul edicek mi? peki ya aile Arvene iyi gelebilecek mi?