Okulun ilk günüydü ve ben geç kalmıştım! Hızlıca okulun kapısından koşarak içeri girdim. Merdivenlerden yukarı çıkıp sola dönecekken bir kızla çarpıştım. Hay aksi! Kız dengesini kaybedip yere düşer gibi olurken elindeki dosayalarda düşmüştü. Hemen yere eğildim ve dosyaları toplamasına yardımcı oldum.
"Özür dilerim, özür dilerim! Geç kaldımda." Kız hafif kıkırdarken ona döndü bakışlarım kısa süreliğine.
"Önemli değil bırak, ben toplarım daha fazla gecikme," bu teklifi reddedemem doğrusu, ayağa kalktım.
"Teklifini reddedemeyeceğim teşekkürler ve özür dilerim!" Hemen koşmaya başladığımda arkadan bağırtısını duydum, arkama bakarak koşmaya başladım.
"Bari ismini söyle!" Duydu mu, duymadı mı bilemiyırum ama umarım duymuştur.
"Umay!"
*^*
"Şştt çilli! Hadi kalk kızım ya! Tenefüs oldu, kantine inelim 2 dersdir uyuyorsun zaten." Kolumdan Emir'in dürtmesiyle yavaşça kafamı sıradan kaldırdım. Esneyip gerildikten sonra rahat bir pozisyon alıp oturdum. Ders başladığından beri uyuyordum evet, ilk dersde geciktiğim için hoca biraz azarlamışdı.
"İyi tamam tamam kalktık be!" Ayaklanıp kantine inerken bende sabah ki olayı anlatıyordum.
"Oha öküz müsün kızım ya!"
"Ya ne bileyim ben o an sadece derse yetişmeye çalışıyordum." Emir kolunu omzuma atıp beni kendine çektiğinde sallamaya başladı.
"Güzel miydi bari kız?" Hemen Emir'i kendimden uzaklaştım.
"Ya oğlum, saçma sapan konuşma ne bileyim!" Emir gülerken kantinde masalardan birine oturduk. "Git bana çıkolatalı süt al gel," omuz silkti.
"Yo banane sen git al gel banada," ufak bir atismadan sonra tas kagit makas yaptik ve her zaman oldugu gibi yine o kazanmisdi. Göz devirip başımı salladım. Tam o an kantinin girişinde bir grup belirdi. Tüm bakışlar oraya kayınca bizde döndük. "Ne oluyor amk kim geliyo?" Omuz silktim ne biliyim sanki olmayan sikimde.
Grup içeri girerken arkadakı kız dikkatimi çekti. Gözümü kısarak baktığımda sabah ki kız olduğunu fark ettim. Emir omzuma vururken.
"Okulun zengin, zorba ve ayni zamanda şımarık çocuklarıymış sadece." Ona döndüm. Zorba mi? O kiz mi? Imkani yok.
"Tanıyo musun lan onları?" Omuz silkti.
"Sadece 2 3 tanesini. Kendilerini bir bok sanan insanlar işte." Kaşlarımı çattım.
"Şu sarışının ismi ne? biliyor musun?" Masada oturan gruba baktı ve bir süre düşündü.
"Hayır, sadece, grupun lideri o, onu biliyorum." deyip kafasını iki yana salladı. Daha da sasirmisdim. "Neden ilgilendin ki o kızla?"
"Sabah çarptığım kız."
"Ee nolmuş o kıza?" Emir'e 'mal amk' bakışları atmaya başladım.
"O kız bu kız işte aq" Emir'in gözleri irileşti.
"Şaka yapıyorsun!"
"Ciddiyim!"
"Amk senin anlattığın kızla bu kız hiç uymuyor yalnız, emin misin?" omuz silktim ve bakışlarımı kıza tekrar yönelttiğimden onunda bana baktığını fark ettim. Bakışlarımı kaçırmak ve kaçırmamak arasında gidip geldim. Şu an utanmıştım biraz! Ama bana bakan ilk oydu! O bakışlarını kaçırmasa, bende kaçırmam. Göz kırpıp hafifçe belli olmayacak şekilde gülümsediğinde, ne yapacağımı bilemedim. Önüne döndüğünde Emir'e baktığımda gözleri açılmış bana bakıyordu.
"Aman Allahım ship! Okulun zorbasi sana az once goz kirpti!" Gözlerim genişledi.
"Ne? Ne alaka be?!" İlk günden daha kızı tanımıyorum bile!
"Kanka ben hissettim sizden olacak. Olm bu kizi tanimiyosun sen ilk kez grubundan baskasina gulumsedigini gordum! Bu kiz senin bildigin gibi bi kiz degil." Omzumdan tutup beni sallarken bunlari soyluyordu. Göz devirdim.
"Saçma sapan konuşma Emir, birak artik." yaklaştım, "ve ayrıca kız hetero besbelli bana bakarmı ki zaten?" Göz devirdi.
"Nerden biliyorsun amk, kızın anlında 'ben heteroyum' nu yazıyor?" Omuz silktim. Ve o an zil çaldı.
"Hadi kalk çok konuşma zil çaldı." Sınıfa doğru ilerlemeye başladık. Şimdi fark ediyordum da, kız baya güzelmiş amk.
Bolum biraz kisa oldu bu aralar bana bisiler oldu amk. Surekli fic yazasim var. Nazar degmesin pu pu pu puu😭🫶🏿💗