Günün sözü
"İnsan insana iyi gelmeli gelmeyecekse hiç gelmemeli..." Nazım Hikmet Ran
Odadan çıktık ve ilerlemeye başladık Rüya heyecanla bana döndü "şimdi kasırga bizim timdemi" "şimdilik böyleyiz teğmenim" diyerek tebessüm ettim yüzbaşı hızla bi kapıyı açtı ve içeri geçip hemen oturdu cins herif onun peşinden diyerleride girdi bende kapıyı kapatıp geçtim Rüya'nın yanına oturmamla Barboros'un aydınlanmış gibi kalkıp çay alamaya gitmesi bir oldu ulan insan bir hoşgeldin beşgittin der hemen telefona sarıldınız duvar gibisiniz amk.
"Hadi bi bunları dışından desene"
"Derimde şimdi başımı belaya sokmaya gerek yok"
"Götüm yemiyo demiyoda neyse kız bunların hepsi yakışıklı ya Rüya bacımda çok güzel"
"Yavşaklığın tutmuş yine Naciye ağzını sil suyu akıyo"
"Yalan söylemicem tuttu valla ama Emrah abi ömür boyu bacımdır abimdir ona yavşayamam yengeye ayıp olur"
"Edepli yavşaklığıda bi sende gördüm naciye"
"Herşeyin bir raconu var"
"Sen çokmu keko filmi izledin"
"Diyorumki olabilir".Naciye cevap veremeden Barboros elinde çaylarla girip dağıttı sonunda telefonlarını bıraktılar bu böyle olmaz kardeşim tanışalım yani bunların konuşacağı yok iş başa düştü yine "böyle bakışacakmıyız şahin tanışalım yani başlıyorum".
"Kıdemli Üsteğmen Milda Ateş İstanbulluyum ama aslen Samsunluyum 27 yaşındayım lakabım Kasırga Hakkari Ağrı ve Suriyede görev yaptım şimdiyse sizinleyim" Rüya konuşmaya başladı.
"Teğmen Rüya Ay Muğlalıyım 25 yaşındayım lakabım Şahmaran sürünmede çok hızlıyımdır ayrıca küçük alanlara girip çıkmadada öyleyimdir bundan önce Ankarada görev yaptım"Barboros konuşmaya başladı.
"Astsubay Kıdemli Çavuş Barbaros Öztürk Bursalıyım 24 yaşındayım lakabım Görünmez keskin nişancıyım ilk görev yerim burası zaten buradaydım sadece bu time atandım" Emrah abi konuşmaya başladı.
"Astsubay Başçavuş Emrah Yılmaz Balıkesirliyim 35 yaşındayım evliyim lakabım Yıldırım bomba imhacıyım hemde hızlı bir şekilde bomba hazırlayabilirim bundan önce Samsun ve Adanada görev yaptım sizide karımla tanıştırmak isterim komutanım"
"Tanışırız tabi abi,çok isterim"Utku konuşmaya başladı."Yüzbaşı Utku Korkmaz Sivaslıyım 30 yaşındayım yakında sözlenicem senide görmek isterim lakabım Ateş bundan önce Kuzey Irakta görev yaptım".
"Şimdiden tebrikler komutanım,orada olmaya çalışıcam"yüzbaşı kafa salladıĝında sarıya baktım oda bana bakıyodu zaten bu yüzden göz göze geldik hadi diye kafa salladım oralı bile olmayıp telefonunu eline aldı cins iki amk Arına bakarak konuştum.
"Ee üsteğmenim hadi" cevabı geç olmadı "ne hadi komutanım" bida salak ayağına yatıyo "tanıtsana oğlum kendini" "sebep" sabır yarabbim yarasurullahım "tanışmak için" "ne gerek var komutanım" karşısında üstü olduğunu biliyo ama hala ters cevap veriyo bu kadar rica yeter "emrediyorum asker" bişey söylesinde emre itaatsizlikden yesin tutanağı mecburen telefonunu bıraktı ve bana ters bir bakış attı.
"Kıdemli Üsteğmen Arın Kandemir İzmir liyim 28 yaşındayım lakabım Demir dövüşte yenilmem bundan önce Hakkari ve Kuzey Irakta görev yaptım"istediğimi aldığım için memnun bir şekilde kafa sallayıp sinsi bir gülümseme koydum dudaklarıma oda sabır çekermiş gibi kafasını sola çevirdi ve telefonunu eline aldı ne olabilirdi bu kadar önemli telefonda ya bananeydi be iyici meraklı melehate döndüm Emrah abi bana dönerek konuştu.
"Komutanım siz ev tuttunuzmu"hasss ben ev tutmayı unuttumya "ana abi ben ev tutmayı unuttum varmı buralarda buraya yakın ev" "bulamazsak lojmandan ayarlarız" "iyi olur abide sen bu çevreye baksana şimdi lojmanı meşkul etmeyelim" yüzbaşı bize döndü"var benim kaldığım binada 3 4 daire Emrah abi sen orayı ara hepsini aldın kendi yanına Mildayı'da ben alıyorum yanıma benim katta bir daire boştu onu ayarlayalımda gözümün önünde dursun" enikmiyim lan ben yok onları sen aldın bu bana gözümün önünde dursun sabır yarabbim yarasurullahım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARMİN
Teen Fictionbabasının intikamını almak için asker olan Milda bu yolda annesinide kaybeder ve hikaye başlar...