"Aklını karıştırmak istememiştim kusura bakma."
Dediğinde Peter'a baktım. Durduk yere ne diyordu şimdi.
"Ne? Kimin aklını karıştırmak istemedin?"
"Senin."
"Saçmalama Peter. Ayrıca bu konuyu kapatalım artık." dedim. Zaten o hangi konu olduğunu anlamıştı.
"Peki sen bilirsin. Biliyormusun sen gidince Liz ile baya anlaştık. Hatta partisine gideceğiz. Yani gelirsin değil mi?"
"Ah, uh, şey, gelirim ama partilerde ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."
"Bende. Birlikte öğrenmeye ne dersin?"
"Söylesene partiye nasıl davet aldın?"
"Ned, Spider-Man'i tanıdığımı söyledi. Flash da tanımadığımı iddia etti sonrası geldi işte bir şekilde."
"Anladım. Peki ya gerçekten tanıyormusun?"
"Hayır. Yani evet, konuşmuştuk bi aralar."
"Şanslısın."
"Bunu Avengers binasında kalan birisi mi söylüyor?"
Dediğinde güldüm.
"Neyse çaktırma. Bu arada partiye seninle gelirim."
"Ah, öyle mi? Teşekkürler."
෴෴෴෴෴
Aradan neredeyse 4-5 gün geçmişti ve bugün okula gidecektim.
Neden mi?
Hem cumaydı hemde parti vardı. Peter'la saat kaçta vb. gibi meseleleri konuşmam lazımdı. Hazırlanıp odamdan çıktıktan sonra kapıda duran Happy'e baktım. Bay Stark onu beni bırakması için göndermişti. Benimde işime geldiği için kabul ettim ki ne hoş zaten her halükarda kabul etmek zorundaydım.
Çantamı arabaya fırlattıktan sonra ön koltuğa geçip Happy'le konuşmaya başladım. Gerçekten çok eğlenceli adamdı.
"Hey Happy, naber?"
"İyi, sen."
"İyi bende. Kaç gündür canım çıktı eğitim antrenman falan derken."
"Kendini geliştirebildin mi bari?"
"Tabi ki de, ama nedense bana neden Bay Stark'la laboratuvarda deney yaptığımız deneyler çok saçma geliyor."
"Boşver alışırsın."
...
Okula geldikten sonra Happy'e veda ettikten sonra okula geldim. Hiç özlememişim. Etrafa göz gezdirirken Liz'in bana doğru geldiğini fark ettim.
"Edith, geçmiş olsun. Hastaydın değil mi?"
"Sağol. Ve evet öyleydim."
"Akşam ki partiye gelmeyi hala düşünüyormusun diye soracaktım. Yorgun hissediyor olmalısın."
Liz'den gözlerimi kaçırıp birisi bizi görüyor mu diye incelerken Peter'ı gördüm. Bana nedense benden nefret ediyormuş ama aynı zamanda üzgün olduğunu belirtiyormuş gibi bakıyordu. Hatta sadece bakmıyordu bu tarafa geliyordu.
"Edith hadi. Cevap vermeni bekliyorum." dedi Liz.
Peter bize aramızda 4-5 metre kalıcak bir şekilde yaklaştığında dilim dolanmış ve konuşamamıştım.
"Liz gerçekten bilmiyorum. Emin değilim. Peter bana benimle gideceğini söyledi. Eğer o bu akşam geliyorsa bende orada olacağım."
"Anladım. Gelmene sevindim, o zaman akşam görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Ev Yanlış Evren | Peter Parker
Fanfiction"Umarım bir gün bu evrenden yok olurum" dedi Kate. Ancak daha düşüncelerini bitiremeden ona çarpan arabayla gözlerini kapattı. Gözlerini geri açtığında ise birisi ona bağırıyordu "Edith uyan! Sen iyimisin? Spider-Man olmasaydı az kalsın sana araba ç...