*Bu bölümde cinsellik içeren sahneler olacaktır. Şarkı genel bölümü ilgilendirmektedir ve anlamına dikkat vermenizi tercih ederim çünkü anlamı yani dahasına gerek yok.(dostum klipteki Leon çok iyi.)*
Babamı zorla -sadece bana kafe kirala dedim ve isim söyledim o da kabul etti- ikna ederek kafeyi ayarlattırdım. Bütün gece bize aitti. Hatta resmen kafenin 6 aylık masrafını bile ödemiştik.
Bugün hafta sonu olduğundan -okulu çok boşladım o yüzden hemen gelip geçti-. Peter'a önceden kafeye gitmemizin lazım olduğunu ve MJ ile Ned'i alması gerektiğini söyledim. Canım sevgilim herşeyi dört dörtlük yapıyordu.
Biraz önce daha binadan çıkmadan bir durumu binadakilere söyleme kararı aldım.
Peter ile olan ilişkimizi söyleyecektim.
Bütün herkes salonda toplanmıştı ve beni bekliyorlardı. Bende babamın siniriyle ve tribiyle, Natasha'nın sevinmesiyle, Wanda,nın kutlamasıyla, Bruce ve Steve' in babamla dalga geçmesini dinlememek için söyler söylemez gideceğimi belirttim.
Aşağıya kıyafetlerimi giyip indim ve boğazımı temizleyerek dikkatlerini çektim.
"Öncelikle çok zamanım yok acele etmem lazım. Sadece bombayı atıp kaçacağım yani. Biz Peter'la çıkıyoruz. Ne zamandan beri olduğunu unuttum ve evet onu seviyorum o da beni seviyor. Onun hakkında herşeyi biliyorum ve gayette mutluyuz." dediğimde ilk baktığım kişi babamdı.
"Ne. Dedin. Sen." diye burnundan hızlıca soluyarak konuştuğunda Steve cevap verdi.
"Peter'la çıktıklarını söyledi."
Bir anda hepsi konuşmaya başlayınca
"Ben çıkıyorum ve sizi seviyorum. Özellikle seni baba." diye bağırıp kapıdan çıktığımda kimse benim gidişimi umursamadı çünkü çoktan tartışmaya işlerine başlamışlardı bile.
●●●●●●●●●●●●●●
"Bebeğim sen gerizekalımısın!" diye Peter'a bağırdığımda MJ ile Ned gülerken Peter nerede hata yaptığını sorguluyordu.
"İyide Edith ne yapmışım ki?"
"İçecekler en sonda olmalı Peter. Bunu baştan söyledim sana. Son 10 dakika of ne yapacağız biz?"
"Hallederim ya merak etme sen." dediğinde çoktan kafenin önüne 40-50 kişi yavaş yavaş geliyordu. Bütün şişeleri tek bir hamlede kucaklayarak kaldırdım ve masanın sonuna koymak için koştum. 20 şişeyi bir anda taşımak ne zordu ama.
"Edith dikkat et-" demeye kalmadan şişelere koyduktan hemen sonra kaydım ve düşerken Peter beni tuttu. Böyle klişelerin anasını sikeyim. Aslında konu klişe olması değil.
MERDİVENDEN DÜŞMEMİŞ OLMAM.
"Peter iki saat bakışacak vaktimiz yok." dedikten sonra doğruldum ve şarkıyı açtım. Başta hafif ve hoş bir şarkıyla başladım çünkü henüz kimse yoktu.
Tamam, kapıdan birden 40 kişi girince artık hepsi varoldu.
෴෴෴
Yarım saate herkes buradaydı ve çoktan ya sandalyelere yerleşmişlerdi ya da dans etmeye başlamışlardı. Hatta biraz önce çok komik bir olay yaşadım. Ben sahnede ki direğin ne olduğunu anlamamışken bir kızın direk dansı yapmasıyla aklım başıma geldi. Bunu MJ'e bahsettiğimde ise benimle saatlere (48 saniye) dalga geçmişti. Birde sözde 3 yıl dans kursuna giden bendim.
Masadaki alkolü alıp içtikten 10-15 dakika sonra kafam hafiften uyuşmaya başlamıştı. Bende sadece orada ortada boş boş oturuyordum.
Herkes sırayla birşeyler yaparken birden içimden şarkı söyleyip dans etme duygusu geldi.
Ayağa kalkıp sahneye çıktım. Uzun süredir kendimi ön plana çıkartmıyordum ve açıkçası geldiğimden beri ilgiyi seviyordum. Peter bana merakla bakarken ona ağzımı oynatıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Ev Yanlış Evren | Peter Parker
Fanfic"Umarım bir gün bu evrenden yok olurum" dedi Kate. Ancak daha düşüncelerini bitiremeden ona çarpan arabayla gözlerini kapattı. Gözlerini geri açtığında ise birisi ona bağırıyordu "Edith uyan! Sen iyimisin? Spider-Man olmasaydı az kalsın sana araba ç...