Çok yoğun bir ay geçiriyorum.Sınavlarım başlamak üzere.Bu nedenle aktifligim yok oldu farkındayım.Hepinizden çok çok özür diliyorum.Bunun üzerine uzuun bir bölüm yazdım.Umarım hoşunuza gider.Iyi okumalar :))
***
Arkamı donmemle beraber bu sesin sahibinin Suho olduğunu gördüm."Sizi ayırmak için onca şeye katlandım.Önceki hayatınızda çift miydiniz?"
Suho bize doğru yaklaştı.
"Onu neden eve bırakıyorsun?"
Seojun konuştu.
"Konuşana bak.Neden onu bekliyordun?"
Suho cevap vermemişti.Aralarında kalmıştım.
"Tamam arkadaşlar.Hepimiz evlerimize gidelim mi?Geç oldu.Sen şu tarafa git.Sen de şu tarafa aksi yöne git-"
Derken bana birisi fena halde çarpmıştı.Arkamı döndüğümde bu kişinin Jukyung'un ablası olduğunu gördüm.Tek bir sorunumuz vardı,çok sarhoştu.
"Burada neden iki yakışıklı adam var?Öldüm mü ben?Cennette miyim?"
Onu tutmaya çalışırken kaç kere daha bana çarptığını hatirlamiyorum bile.
Bir anda iki kolunu da Suho ve Seojun'un omzuna atıp yürümeye başladı.
"Bu delilik.Hadi kendine gel."
Dedim ve onu sarsmaya başladım.Kusmak üzere gibi görünüyordu.
"Sakin üzerime kusma."
Suho "Onu eve götürelim"dedi.
Seojun ise "Neden yapayım?"diye yanıtladı ama Suho onu çoktan yürütmeye başlamıştı bile.
Surekli sarsilip duruyorlardı ama sonunda Jukyung'un evinin önüne gelmiştik.Hemen telefondan Jukyung'u aradım.Kapıyı açınca gördüğü manzara karşısında şok olmuştu.
"Sağ olun.Çok teşekkürl-"
Jukyung'un ablası kusmak üzereydi.Seojun'un üzerine doğru yürüdü ama Seojun ani bir hamleyle onu ittirince Suho'nun hırkasına kustu..
Seojun iğrenerek ben ise şaşkınlıkla Suho'ya bakıyordum.Jukyung hemen Suho'nun hırkasını aldı ve yıkayıp getireceğini söyleyerek telaşla içeri girdi.
Zaten Jukyung'la aynı mahallede oturduğum için Suho ve Seojun'a veda edip kendi evime doğru ilerledim.İkisi beraber yürüyerek gittiler.
***
Yine sıradan bir gündü ama hava çok güzeldi.Okul bahçesinde yürüyordum.
Han Seojun'dan
Yoona'yı bekliyordum.Suho'yu kıskandırmak için planlarım vardı.
Yanıma doğru geldiğinde bulunduğum yerden çıktım ve motorumun anahtarını fırlattım.
"İste,al."
Suho'nun arkadan bizi izlediğini biliyordum.
"Bende zaten bir tane motor anahtarı var.İkincisini napmami istiyorsun?"
"Bana binmememi söylemiştin.Bugünden itibaren..
Yüzüne yaklaştım.
Sadece seni dinleyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Night We Met||Han Seojun
FanfictionKim Yoona,uzun bir aradan sonra Seul'e döner.