Bütün sınıf telaşlanmıştı.Sooah ile beraber jukyung'un üzerini silmeye çalışıyorduk.Sadece peçetenin işe yaramayacağını görünce onu tuvalete götürme kararı aldık.Jukyung bir anda bağırdı.
"Herkes dursun!Kimse bana dokunmasın."
Daha sonra da makyaj çantasını alıp koşmaya başladı.Peşinden koşuyorduk ve en önde koşuyordum.Şuan neden koştuğumuzu anlamış bile değildim.Sadece Jukyung'u takip ediyorduk.
Jukyung köşeyi dönmüştü bile.Daha da hızlı koşmam lazımdı ancak yere çömelmiş ve bağcığını bağlamaya çalışan Seojun'u görmeyi planlamıyordum.
"Çekil yolumdan!"
Diye bağırdım ve Seojun'un sırtına basarak atladım.
"Özür dilerim!"
Bu özrüm asla kabul edilmeyecekti.
Jukjyung yanlışlıkla erkekler tuvaletine girmişti.Onu çekip aldım ve bu sırada herkes başımıza toplanmıştı.
Suho jukyung'un arkasından gelip ceketiyle onun yüzünü kapattı.Ben dahil herkes şok olmuş bir şekilde ikisini izliyorduk.O şekilde ilerlediler.
"Neler oluyor?"Diye sordum Soojin'e.
"Hiçbir fikrim yok."
Kalabalığı gören okul müdürü bizleri siniflara yolladı.Jukyung'da aklım kalmıştı.
Gizlice kızlar tuvaletinin olduğu yere gittim.Ben geldiğimde Suho Seojun ile konuşuyordu.Yine de orada bekliyordum.Beni gören Seojun Suho'nun yanından ayrıldı.
"Aranızda ne var?"Diye sordum.
"Hiçbir şey yok."
"Peki."Dedim.
Arkamı döndüğümde Seojun'a çarptım.
"Hey,sen."
"Yarın getiririm."
Hızlı adımlarla sınıfa girdim.Benden birkaç dakika sonra da Jukyung girdi.
Ders ingilizceydi ve şuan fazla sıkıcı ilerliyordu.Kafamı sıraya koyup uyumaya başladım.
Suho ve Jukyung arasında garip şeyler dönüyordu.Kalan derslerde onları gözlemlemiştim.
Okul çıkışı yine aynıydı.Yujun'u bekliyordum.
Eve geldiğimde yaptığım ilk iş dus alıp yatmak oldu.Daha sonra biraz ders çalıştım.İngilizce dersinde uyuduğum için en azından evde tekrar yapmalıydım.
Yujun arkadaşları ile dışarı çıkmıştı.Ben de annemi bekledim ve geldiğinde yemek yedik.Fazla yorulduğum için hemen uyudum.
***
Sabah yine rutin hazırlığımı yaptım ve okula vardık.Tarih dersiydi.Genel olarak tarihle aram iyi olmuştur.Tam odaklandığım sırada Jukyung ayağa fırlayarak tuvalet izni istedi.Daha sonra da ders bitmişti.Öğretmenler odasına odevleri teslim etmeye gidiyordum.Elimdekiler gerçekten ağırdı ve bir anda birini çarpmıştım.Seojun.
"Kask?"
Lanet olsun!Yine unutmuştum.
"Pardon,benim hatam."
Gideceğim sırada beni omzu ile ittirdi ve duvar ile arasına aldı.
"Hey,kaskım nerede?"
"Getireceğimi söyledim.Daha fazla yakınlaşma istersen."
Onu ittirip oradan ayrıldım ve yoluma koyuldum.Her gördüğünde aynı şeyi söylüyordu,tamam belki haklı olabilirdi ancak getirecektim işte.Hem benim de motor kullandığımı biliyordu.Onun kaskını napacaktim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Night We Met||Han Seojun
FanfictionKim Yoona,uzun bir aradan sonra Seul'e döner.