Bugün Soojin ve Suho'nun matematik sınavı vardı.Ikisinin de çok başarılı olacağını biliyordum.Onlara eşlik etmek istedim.Daha sonrasında yapacağım bir planım yoktu.
Soojin sınavdan çıkmıştı.Onun yanındaydım,sinavinin iyi geçtiğini söylemişti ama Suho yoktu.Sınıfına da baktık ama onu bulamadık.
Günümün kalanını Soojin ile geçirdim.Yemek yedik,alışveriş yaptık.Gerçekten güzel bir gündü.Suho'nun da bizimle olmasını isterdim ama ortadan kaybolmuştu.
***
Yine sıradan bir okul sabahıydı.Okula doğru yuruyordum ve Seojun yanımdan geçti.Hem de motoruna biniyordu."Suçüstü yakalandın!"
Hemen onun motordan inerken fotoğrafını çektim.
"Ne yaptığını sanıyorsun?"Yanıma gelmişti.
"Annen ona rapor vermemi istedi."
"Bu çok saçma."
"Anneni dinlemelisin."
"Sen annemin mafyası mısın?"
Söylediği şey çok komiğime gitmişti.
"Mafya mı?Daha çok casusuyum."
"Aynı şey!İkisi de kötü adamlar,değil mi?"
Daha sonra güldü ve ceketinin cebindeki telefonunu çıkardı.
"Kozu olan tek kişi sen değilsin.Bende de bir şey var."
Yüzümde maske varken gerçekten fotoğrafımı çekmişti!
"Güzelce söylüyorum,sil onu."
"Han seojun!"
Koşmaya başladı.
"Seojun,sil şunu!"
"Önce sen sil."
"Sil dedim!"
***
Sonunda peşini bırakmıştım.Koridorda yürüyordum."Çok enerji harcadım."
Sınıfa geldiğimde yine Sooah ve TaeHoon'un garip ilişkileriyle göz göze gelmek zorunda kaldım.Daha sonra da üçümüz Jukyung'un sırasının önüne geldik.Bahsettiğim randevu hakkında konuşacaktık.
"Jukyung, aşık kızımız."
"Öyle değil."
"Neden?Tekrar görüşeceğiz demiştin.Iyi geçti sanmıştım."
"Sen yazdıktan sonra bir mesaj aldım."
"Tamam."
"Meğer..garip bir adammış."
"Neden?Ne dedi?Anlat bakayım."
"Bak."
Jukyung elindeki telefonu verince mesajı sesli bir şekilde okumaya başladım.
"Seni özlemekle ilgili söylediğim şeyi unut.Aslında bir kız arkadaşım var.Onu aldatmaya çalıştığım için pisliğin tekiyim.Özür diliyorum."
Mesajı okuduktan sonra gerçekten şaşırmıştım.
"Nesi var bunun?"
Jukyung'dan bir cevap beklerken arka sıralardaki Seojun'dan cevap gelmişti.
"Terk mi edildin?Şimdiden mi?"
Arkadaş grubuyla gülüşüyordu.
"En azından dürüst bir şekilde yazmış.Senin çok anlamayacağın bir şey,değil mi Seojun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Night We Met||Han Seojun
Fiksi PenggemarKim Yoona,uzun bir aradan sonra Seul'e döner.