"Jisung,bence bu iyi bununla kesin kazanırsın"
"Hayır,onu böyle kolay bir yarışa dahil etmek istemiyorum Audi R8 ile yarışacağım"
"İyi sen bilirsin sonra kaybedince arabayı tekmeleme çünkü onları tamir etmek hiç kolay değil"
"Merak etme Beomgyu kaybetmek gibi bir seçeneğim yok"
"Umarım Jisung"
O laftan anlamaz, umursamaz bir serseriydi.Ailesi ona defalarca bıraktığı okula dönmesi için yalvarmıştı çünkü çok başarılı bir gençti ama o artık umursamaz gevezenin tekiydi... Bu gece ki yarış için hazırlanıyordu,en sevdiği yarışçı Yeonjun ile tekrar yarışacaktı çünkü onların yarış alanını motorcular basmıştı ve Jisung motorculardan nefret ettiği için düzgün bir şekilde konuşmak yerine direk yumruğu geçirmişti.İhbar etmişti bunun üzerine biri onları,ne kadar istemesede ordan gitmek zorunda kalmıştı.Bu yüzden daha sinirliydi eğer yine bir motorcuyla karşılaşırsa şakasız onu orda öldürecekti...
Beomgyu ile birlikte odasına gidip kendisine kıyafet seçecekti kolay kolay beğenmediği için genellikle 1-2 saatte zor hazırlanıyordu.İki saate yakındır kıyafet seçiyordu ve Beomgyu'yu çileden çıkartmıştı."Yeter artık Jisung ! Giydiğin her şey çok güzel oluyor ama senin gibi otistik beğenmiyor. Şimdi sana verdiklerimi giyiyorsun eğer beğendiğinle alakalı senden tek bir kelime duyayım seni burada öldürürüm."
Jisung sadece kafa sallayabilmişti çünkü bu defa onu çok kızdırmıştı.
Beomgyu'nun verdiklerini alıp giymek için banyoya girmişti.
Beomgyu'nun yanına geldiğinde sadece onu izlemiş, bir şey söylememişti.Giydiği crop kazak yüzünden en ufacık hareketinde belini ortaya çıkarıyordu,uzun deri ceket ve oversize kumaş pantolonu onu kelimelerle anlatılamayacak kadar şahane gösteriyordu. Beomgyu cebinden çıkardığı bel zincirini Jisungun arkasına uzanıp takmıştı.Jisungu omuzlarından tutup aynaya çevirmişti."Şimdi de konuş bakalım salak çocuk.
Artık saçlarını da kendin halledersin seni garajda bekliyo olucam, 15 dakikan var."Saçlarına umursamaz bir fön çektikten sonra koşarak garaja inmişti görmeyi beklemediği Hyunjini görünce sevinmişti.
"Noldu Hyun bir şeye ihtiyacın mı var yoksa yine işin mi düştü ?"
"Kes be Jisung ben gelmesem gelicen yok hem ben senin için değil yarış için buradayım ama o güzel belin amacımı değiştirmeme sebep olacak gibi
Hyunjinin sinsi sırıtışı artaken Jisungun ki soluyordu. İyice sinirlenen Jisung, Hyunjine yaklaşıp;
"Sana vermektense bir motorcuya veririm Hyun, bi otistiğe vermiş dedirtmem kendime."
Diyip sinir bozucu kahkahasını sunmuştu Hyunjine.
"KESİN BE GERİZEKALILAR! Görende film çekiyoruz sanar,her defasında şu aptal oyunculuğunuzu sergilemeyi kesin artık."
Beomgyu'yu umursamadan gülmeye başlamışlardı. Hyunjin drama queenliğinden ödün vermeyip yerlere yatmıştı bile. İyice sinirlenen Beomgyu ikisine de bağırdıktan sonra onları arabasına göndermişti...
Gürültülü arabasıyla kalabalığa giriş yaparak bütün gözleri üstüne çekmişti genç yarışçı, arkasından gelen arkadaşlarıda tabii. Yeni yaktığı sigarasını keyifle içine çekerek Yeonjuna doğru ilerliyordu. Yeonjunun karşısına geldikten sonra dolgun dudaklarını aralayıp sigarayı yere atmış ve üstüne basmıştı.
"Buraya yarışmak için geldiğine eminmsin Jisung."
Diyip elini Jisungun beline doğru uzatırken elinin itilmesiyle sırıtmaya başlamıştı."Ben yarışmak için geldiğime eminim gözlerin ve elin galiba senin yarışmaya gelmediğini söylüyor, yanlış mıyım?"
"Senin davetkar belini görene kadar yarışmak için gelmiştim. Yarıştan sonra bir kıyak yapmaz mısın Jii,ha ?"
Aralarında ki mesafeyi sonlandırmak amaçlı yaklaşıp kulağına fısıldamıştı Jisung."Sikik herif" diyip vurmuştu diz kapağıyla kendisinden bi kaç santim uzun olan gence, acıyla kavrandrırmıştı onu... Eğilmiş ve soruyordu sorusunu;
"Eğer hala onu kullanabilecek durumdaysan belki olabilir Yeonjun."
Eğildiği yerden doğrulup, arabasına doğru ilerlemişti cekici çocuk.
Yeonjunun da arabasına binmesiyle, yarışı başlatıcak kız iki arabanın arasına geçmişti.Kızın saydığı kuralları önemsemediğini, sigarasının dumanını havaya üfleyerek çok belli ediyordu."3,2,1 başla! Bayrağı indirerek başlatmıştı yarışı kız. Tabii Jisung bayrağı indirmesini beklemeden köklemişti gazı, kurallar onun için söylenmiş bir kaç kelimeden fazlası değildi ne de olsa. Jisung çok iyi başlamış ve devam ediyordu, Yeonjunu göremiyordu ve neredeyse yolu yarılamıştı. Gencin keyfi oldukça yerindeydi. Kendi kendine kahkaha atıp, açtığı şarkıya eşlik ediyordu. Tabii kendisinin önüne geçip sıkıştırmaya çalışan motorcuları gören dek. Camı açıp, küfürler ederek bağırıyordu onlara.
"CANINIZA MI SUSADINIZ PİÇ HERİFLER! APTAL MOTORCULAR.
Güzelim dudağımı patlattıktan sonra hâlâ nasıl böyle konuşuyorsun Han Jisung."
Bu beni ilk ficim bu yüzden acemice olabilir ve yazım yanlışı varsa şimdiden özür dilerim.
Umarım beğenirsiniz, okuduğunuz için teşekkür ederimm 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passionate Speed
FanfictionMotorculardan ölesiye nefret eden araba tutkunu Han Jisung Doktor ve aynı zamanda motorcu Lee Minho