Umarım beğenirsinizz,
Gözünü açtığında nerde olduğunu idrak etmeye çalışmıştı.Başı çok ağrıyordu ve beli sızlıyordu.Hyunjin'in odaya girmesiyle nerde olduğunu aniamıştı.
"uyanabildiniz mi Han bey ?Kahvaltı hazırladım da zahmet olmazsa gelip yiyebilirsin dicektim eğer bir yerleriniz acımıyorsa."
İma ettiği şey Hyunjini güldürürken Hanı delirtiyordu ama Hyunjinden normal bir seş beklenemezdi normaldi bu onlar için.
"Hyunjin,koçum kahvaltını yapmadan benden dayak yeme şimdi siktir git tamam mı?"
"Biraz relax ol Hancım tamam bir seş demedim sakin ol aslanım."
"ÇIK GÖT BEYİNLİ!"
Hyunjin hemen çıkmıştı çünkü yiyeceği dayağı çok iyi biliyordu,daha önceden bir çok kez yemişliği vardı ama akıllanmak gibi bir niyeti yoktu...
Duş alıp,Hyunjin'in kıyafetlerinden giymişti ve kendisine bol gelmişti.Yatağı toplayıp aşağı kahvaltı yapmaya inmişti.Hyunjin'in tek başına kahvaltı yaptığını gördüğünde şaşırmıştı çünkü o tek yaşamıyordu.
"Hyunjin,Yeji nerde?"
"Yeji mi? O sana sözünü ettiğim arkadaşlarıyla geziye gitti.Hanımefendi evde bunalmış,sanki gidicek kimse yok.Neyse onu boş ver gel kahvaltı yap da biraz gezelim."
"Nereye gidicez,aklında ne var?"
"Benim Chan diye bir arkadaşım var o bar açtı yani bugün açtı,ilk gününe özel de her şey bedava yani akşam oraya gidelim diyordum."
"Aslında iyi fikir, tamam bugün oraya gidelim."
İkiside gğün boyu gezip alışveriş yapmışlardı yani Han yapmıştı çünkü onun yanında kıyafeti yoktu ve eve de gitmek istemiyordu.Eve geldiklerinde akşam yemeği yiyip hazırlanmak için Hyunjin'in odasına çıkmışlardı.Hyunjin giyinmiş takılarını takmıştı ama Han için aynı şey söylenemezdi.
"Neyi bekliyorsun Han? Altı üstü bi giyiniceksin."
"Ya bunlar güzel olmuyor daha yeni fark ettim."
"Sen iyimisin,çok güzel oluyorlar."
"Dalga geçme seni şurda çoğaltırım Hwang."
"Aptallık etme giy şunları ve çıkalım artık.Çoğaltıcakmış sen önce kendine dikkat et sonra beni çoğaltmaya çalış."
Uzaklaşırken söylemişti bu sözlerini Hwang.Daha fazla sinirlendirmeden giyinip aşağı inmişti,birlikte dışarı çıkıp arabaya binmişlerdi ve gidicekleri mekana doğru yol almışlarıdı.
"Arkadaşın baya tanınan biri olmalı."
"Tanınan yerine çevresi olan biri diyelim."
"Seni şimdiden uyarıyorum Jisung burası gay bar her türlü erkek var yani dikkatli ol."
"Rahat ol Hwang ya zaten buraya eylenmeye geldik yani bir şey olmaz hem asıl onlar dikkat etsin çünkü karşılarında Han Jisun."
Diyip arabadan indiği gibi girişe doğru ilerlemişti.Girişte onları Chan karşılamıştı.Hyunjin'in geldiğine sevimiş olucak ki gözleri parlıyordu.
"Gelmşsin Hyunjin,hem de çekici bir beyefendiyle."
"Yalnız benim bir adım var Han Jisung, çekici beyefendi değil."
"O halde tanıştığıma memnun oldum Jisung umarım eylenirsin."
"Biz girelim ozaman Hyung."
"Tabii geçin siz Hyunjin, ben ara ara yanınıza gelirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passionate Speed
FanfictionMotorculardan ölesiye nefret eden araba tutkunu Han Jisung Doktor ve aynı zamanda motorcu Lee Minho