4.Bölüm(Bel Zinciri)

32 6 14
                                    

"Ben çıkıyorum Hwang"

"Tamam,ben seni yarış alanında bekliyorum"

"Peki görüşürüz"

Telefonu kapattıktan sonra deri cektiyle arabanın anahtarını alıp odasından çıkmak için kapıya yönelmişti. Merdivenlerden inmiş tam evin kapısından çıkıyordu ki babasının ismini bağırarak söylemesiyle olduğu yere çakılmıştı.

"Han Jisung! Yine ne haltlar karıştırıyorsun.

"Ne haltı baba sadece Hyunjin'in yanına gidiyorum."

"Gecenin bu saatinde ne yapıcaksın Hyunjin'in yanında ?"

"Baba birlikte film gecesi yapacağız ya ne var bunda"

"En son film gecesi yapacağınız da nedense karakolda karşılaşmıştık"

"Yok bu sefer gerçekten film izlicez baba neden-"

Babasının telefonu Jisung'un sözünü kesmeye yetmişti. Babasının telefonla konuşmak için uzaklaşmıştı, Jisung da bunu fırsat bilip kapıdan çıktığı gibi Camaro ya binmişti ve olabildiğince çabuk uzaklaşmıştı evden. Yarış alanına varması çok sürmemişti, arasından inip gözlerile Hyunjini arıyordu bulduğunda ise yine etrafındaki topluluğa olmayan yeteneklerinden bahsediyordu.

"Oo Jisung hazretleri gelebilmişsiniz."

"Hyunjin benim sinirlerimi daha çok germesen mi zaten zor geldim bide senin gevezeliklerlinle uğraşmak istemiyorum."

"Biliyorum kardeşim biliyorum çünkü sen buraya gelene kadar Han amca yirmi beş kez aramıştı bende senden kaynaklı olduğunu anlayıp telefonu tamamen kapattım."

"Sıçtık desene"

"Neyse helva yemeyeli çok olmuştu en azından ölürken bi işe yararsın."

"BENİ DELİRTME HYUNJİN YOKSA SENİ ŞU ARABANIN ALTINA KOYAR Bİ İLERİ Bİ GERİ GİDEREK ASFALTLA BÜTÜNLEŞTİRİRİM"

Hyunjine o kadar çok sinirlenmişti ki yarışçılar, seyirciler susup onu dinlemişti,Lee Minho ve Yeonjun bile. Yeonjun, Jisung'un görüş alanına girecek şekilde adıklamıştı, Minho ise Jisungu görebilecek şekilde.

"Beni çok kırdın biliyorumusun Jii"

"Tanrım neden beni seçiyorsun şu gereksizler için"

"Bunu duymamış gibi yapıcam güzelim,hem de eğer yarışmaya cesaretin yoksa önceden söyle tamam mı Jisungucum"

"Birincisi benimle sınırını aşmadan konuş ikincisi senin gibi acemiden korktuğumdan değil motorcular önümü kestiği için yarışa devam edemedim üçüncüsü ise siktir git"

Yeonjun iyice Jisunga yaklaşmış ve elini yavaşça vücuduna uzatıyordu. Minho ondan önce davranıp Yeonjun'un bileğini ters çevirip kırmıştı.

"O kelimeler elinle birlikte götüne girsin şerefsiz."

Jisung şaşırmıştı çünkü Minho buradaydı ve kendisini Yeonjun'un dokunuşundan kurtarmıştı.

"Sen kimsin lan!"

Minho cebinden kartvizitini çıkartıp Yeonjuna uzatmıştı

"Profesör doktor Lee Minho büyük ihtimalle bileğin kırıldı bu yüzden kartvizitdeki bilgilerle hangi hastanede çalıştığımı bulabilirsin eğer gelirsende memnuniyetle seni tedavi ederim, şimdiden geçmiş olsun."

"Manyak herif kırdın şimdi de hiç bir şey olmamış gibi tedavi edeceğini söylüyorsun.Ama bunla kalmicak bu Lee Minho."

Jisung'un yanağından makas alıp arabasına doğru ilerlemiş ve hızlıca uzaklaşmıştı

Passionate Speed Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin