5.Bölüm(Piercing)

23 5 22
                                    

"Alo, Yeji bana Minho'nun numarasını verir misin?"

"Sabah sabah ne Minhosu ne numarası yaa"

"Yeji hadi işim var"

"Tamam tamam sinirlenme ben sana mesaj olarak atarım"

"Bekliyorum"

Yeji numarayı atana kadar odasını toplamış, duş almış ve işe gitmek için hazırlanmıştı.Eğer Minho bugün müsaitse gelebileceğini söylemişti.

"Günaydın doktor nasılsın?"

"Sana da günaydın Jisung, numaramı nereden buldun?"

"Yejiden ama konumuz bu değil"

"Ne peki Jisung"

"Bana ismimle hitap etme geriliyorum"

"Tamam söyle"

"Eğer bi işin yoksa piercingi bugün yapabilirim çünkü yoğun değilim"

"Ben bugün geç çıkacaktım"

"Sorun değil çıkar çıkmaz gel çünkü bir an önce bitsin istiyorum"

"En azından yüzüme söyleme be"

"Ben arkasında konuşmayı sevmem doktor"

"Tamam Jisung ben sana akşam sekiz gibi gelirim hadi kapat artık görüşürüz"

"Şurda sohbet edi-"

İstesede istemese de telefonu kapatıcaktı çünkü hazırlanıp işe gitmesi gerekiyordu...
Kıyafetlerini giyip, kahvaltısını yapıp evden çıkmıştı. Hastaneye geldiğinde bugün bi stajyer ile çalışacağını öğrenmişti, stajyer gelene kadar odasında hastalarının dosyalarını inceliyordu bunu bölen şeyse kapının tıklatılmasıydı.

"Gel"

Genç stajyer masanın önüne gelmiş eğilerek selam vermişti ve kendisini tanıtmıştı

"Merhaba adım Yang Jeongin, yirmi yaşındayım ve son sınıf öğrencisiyim, umarım başarılı bir şekilde stajyerliğimi yapar ve sizin gibi başarılı bir doktor olurum"

"Bende Lee Minho, akıllı birine benziyorsun Jeongin inanıyorum ki benden daha başarılı bir doktor olacaksın"

"Teşekkür ederim şimdi yapabileceğim bir şey var mı?"

"Bana ve kendine kahvaltı sonra birlikte dosyaları inceleyelim"

"Peki"

Akşama kadar Jeonginle birlikte dosyaları inceleyip hastalar muayene etmişlerdi sonra Jeongine gidebileceğini söylemişti. Kendisi ise Jisungu arayıp konum  istemişti. Konuma baktığında hastaneye yakın bir yerde olduğunu görmüştü, 20 dakika sonunda gelmişti girişteki danışmadan Jisungun odasını öğrenip odasına doğru adıklamıştı. Kapıyı çalmadan odaya dalmıştı, birden odaya dalması ise Jisungu korkutmuştu.

"İnsan bir kapıyı çalar"

"Korktun mu yoksa Jisung?"

"Evet korktum ve senin yüzünden parmağımı deliyordum"

"Bu kadar aceleci olma Jisung, parmağını değil benim dudağımı deliceksin"

"Dudağın haricinde delmeye daha müsait yerlerin var"

"Mesela?"

Jisung iç çekip Minhoyla işi bitene kadar sakin kalmak için dua ediyordu

"Neyse şuraya geç ve beni bekle"

Jisung malzemeleri ve piercing çeşitlerini gösteren bi kağıtla Minho'nun yanına geri gelmişti. Kağıdı Minho ya uzatıp istediği piercingi seçmesini söylemişti.

"Buradan dudağın ne tür bir piercing  istediğini seç"

"Bunu istiyorum"

Minho dudağının sol altına halka şeklinde bir piercing seçmişti. Jisung Minho ya ağzını açmasını söylemiş, spreyi dudağına sıkmış, bir eline pensi diğer elinede delim iğnesini almıştı ve Minho'nun dudağına doğru uzatıyordu ellerini. Minho ise iğnenin kalınlığına şaşırmıştı ve Jisungu durdurmak amacıyla bileklerini tutmuştu

"O iğnenin kalınlığı ne Jisung!"

"Eğer korktuysan gidebilirsin Lee Minho"

"Hayır korkmadım sadece iğne çok kalın Jisung"

"Bu halkayı dudağını geçirmek için bu kadar kalın, senin yaptığın iğneler gibi olmasını bekleme yani doktor"

Minho'nun belli etmemeye çalıştığı tedirginliği Jisung'un keyfini yerine getirmişti.Tabii jisung da bunu fırsat bilip onunla uğraşacaktı ve eğlenecekti.

"Şimdi bileğimi bırakırsan kaldığım yerden devam edeceğim doktor"

"Nasıl istersen Jisung"

Minho, Jisungun tedirginliğinden yararlanmaya çalışıp eğlenmek istediğini anlamıştı bu yüzden olabildiğince sakin ve açık vermemeye çalışacaktı çünkü kendisi oynayacaktı Jisung değil.
Jisung tekrar dudağına sprey sıktıktan sonra Minho'nun dudağını pens arasına almıştı. İğneyi dudağına geçirmiş ve piercingleri koyduğu bir çekmeceden halka şeklinde piercing almıştı.
Jisung'un el hareketlerini pür dikkat izleyen Minho, onun ellerini küçük, ince, kısa ama narin bulmuştu, tırnakların sürdüğü siyah ojeyle serseri havası  katmaya çalıştığı belliydi ama Minho minik ve tatlı bulmuştu küçük ellerin kısa parmaklarını. Elini Jisung'un parmakları üzerinde gezdirmişti.

"Ellerin küçük ve şirin"

Parmaklarının üzerindeki eli tutup yukarı kaldırmıştı diğer eliyle de piercing'in uçlarını birleştirmiştir sonra kaldırdığı eli incelemişti.

"Senin ellerinde kemikli ve sexy"

"İşine yarar mı peki?"

"Denemeden bilemem ama sen hiç heveslenme çünkü benimle böyle bir şey yapma fırsatı asla bulamayacaksın doktor"

Minho alay eder şekilde Jisunga bakarak sırıtıyordu dudağındaki piercing de sırtışını elleri gibi sexy kılıyordu. Oturduğu koltuktan kalkıp Jisungu koltuğa itmiştir sonrasında yüzlerini hizalayıp nefeslerinin birbirine karışmasını sağlamıştı.

"Kimsenin tattiramayacağı zevki tattıracak olan birine karşı fazla cesurca ve büyük konuşuyorsun zarif çocuk"

"Gerçekler cesurca ve büyük konuşmaksa evet öyle yapıyorum"

"Bu sözlerini yavaşlamamı dilerken hatırlatırım ozaman"

"Böyle bir şey olmayacağını,olsa da altta olmayacağımı hatırlatayım"

Jisung'un nefes alış verişi ve kalp atışı hızlanmıştı, farkında olan Minho'nun sırıtışı dudaklarına daha çok yayılmıştı daha çok yaklaşıp gözlerini dudaklarına odaklanmıştır. Yapacağı şey sonucunda Jisung tarafından öldürülme ihtimali olduğunu bilsede yapacaktı çünkü kendince başladıysa bitiricekti.
Jisung'un alt dudağını çekiştirip emmişti. Olacakları bildiği için hemen geri çekilip piercingin parasını masanın üzerine bıraktığı gibi ardına bakmadan kapıdan çıkıp motoruna doğru koşmuştu.
Geride ise sinir küpü olmuş bir Jisung bırakmıştı.

"Oruspu çocuğu, ırz düşmanı,senin belanı sikeceğim Lee Minho. Sana hayal edemeyeceğin fanteziler yaşatacağım, o kemikli ellerini sana sokacağım...PİÇ HERİF!"

Sinirden ardı arkası kesilmeyen küfürlerini savururken masanın üstünde ki cam bibloyu kapıya fırlamıştı







Sınavlar olduğu için uzun zamandır bölüm atamıyordum kusura bakmayın ama bu tatilde elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım
Umarım bölümü beğenmişsinizdir yazım hatası varsa özür dilerim
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm☺️
Okuduğunuz için teşekkürlerr💖

Passionate Speed Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin