Şüphe

1.3K 68 1
                                    

Yeni bölümle geldim. Umarım beğenirsiniz. Bu bölüm en büyük abimizin ağzından olucak. 

Berzan Azeroğlu

Sabah saat 07.37'ydi. Dış kapının açılıp kapanma sesini duyduğum anda yerimden kalkıp odamdan çıktım ve aşağı indim. Dışarı çıkıp arabama bindim ve hemen telefonumdan takip uygulamasını açtım. Bunu babamın telefonuna dün yüklemiştim. Konumun açılmasıyla arabayı sürmeye başladım.

Ben Berzan. 25 yaşındayım. Şimdi siz benim neden babamı takip ettiğimi sorucaksınız. Hemen açıkliyim.

Ben 7 yaşına gelene kadar durumumuz şu an ki kadar iyi değildi. Maddi açıdan sıkıntılarımız olsada mutlu bir aileydik. İnsanlar bizim ailemizi parmakla gösterirdi. Ama her ne olduysa ben 8 yaşına girince oldu. Babamın işleri birden büyüyünce (ki bunda annemin yadsınamaz bir emeği var.) babamın mesai saatleri artmaya başladı. İlk başlarda gayet normal gördük. Sonuçta çalışıyordu. Sonra aradan 2 yıl geçti. O zaman Yekta yani en küçük kardeşim daha 1 yaşına yeni girmişti. Bu süreçte annemin yanında olması gereken adam birden uzaklaşmaya başladı. Zaman geçtikçe bazı geceler eve gelmedi. Annem çok anlayışlı bir kadın olduğu için bir şey söylemiyordu.

İlk zamanlar holdingi yeni yeni açtığı için sesimizi fazla çıkarmıyorduk. Ama 5-6 yıl sonra babam iş gezilerine çıkmaya başladı. Hatta bu o kadar arttı ki babam artık bir hafta evde kalıyor. Bir haftada iş gezisine çıkıyordu. Bende çalışmaya başlayıp kendi emeğimle kendi holdingimi kurdum ve sonrasında babama holdingleri birleştirmeyi önerdim böylece daha az yorulacaktı. Babam kabul etmedi. Ama bunu söylerken telaşlıydı. Bende acaba bir şey mi oldu diye şirket hesaplarını kontrol ettim ve beni asıl şüphelendiren şeyi fark ettim. 

Normalde iş gezisine çıktığımızda tüm masraflar şirket tarafından ödenir ve bunlar kayda geçerdi. Ama babamın şirket hesabında yakın tarihte hatta bu son 2 ay içerisinde herhangi bir gezi yoktu. Bu beni iyice şüphelendirmişti ama yanlış düşünmek istemiyordum. Dün gecede yine bir iş gezisine gideceğini ve sabah erken çıkacağını söylemişti. Bende dayanamayıp telefonuna bir takip uygulaması indirdim ve şimde buradayım. 

Arabanın durduğuna dair bildirim gelince gaza yüklendim ve küçük bir villanın önünde durdum.

Arabanın durduğuna dair bildirim gelince gaza yüklendim ve küçük bir villanın önünde durdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaşlarımı çattım. Yanlış mı geldim acaba? Tam geri dönecekken evin garajında babamın arabasını gördüm. Kaşlarım daha derin çatıldı ve arabayı görünmeyeceğini düşündüğüm bir yere park ettim. Bende Berzan'sam bugün bu işiçözerdim. Yarım saat bekledikten sonra evden üstünde kahverengi bir forma olan Yekta'nın yaşlarında bir kız çıktı. Evin yanındaki bisikletine binip gitti. Ondan yarım saat sonra evden çıkanları görünce şok geçirdim. Babamla ondan yaşça küçük olduğu belli olan bir kadın sarmaş dolaş çıkıp arabaya bindiler. Sinirden elim ayağım titriyordu. Düşündüğüm şeyin olma ihtimali çıldırtıyordu beni.  Ben sinirime hakim olmaya çalışırken telefonun çalmasıyla şirkete gitmek zorunda kaldım. İşim bittiğinde gelip işin aslını öğrenicektim.

Metresin Kızı (Abilerim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin