Metresin Kızı

1.2K 50 141
                                    

Merhaba canımın içleri. Uzun bir aradan sonra bölüm yazmaya karar verdim. Sınavlarım başladığı için pek fırsatım olmuyordu. Bu bölümden sonra bayram bitene kadar da bölüm atabileceğimi sanmıyorum ama elimden geldiğince atmaya çalışacağım. O zaman bölüme geçelim.

Amber Azeroğlu

Saat 06.00'dı ve benim 07.00'da hazır olmam gerekiyordu. Bende çok zeki bir şahsiyet olduğum için yatağıma uzanmış tavana bakarak o hep özendiğim hayatı sorgulama şeysinden yapıyordum. Neyine özendiysem? Berbat bir hismiş. En sonunda yetişemeyeceğimi anlayınca yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Zaten banyo yapmıştım o yüzden sadece yüzümü yıkadım. Sonra da giyinme odama geçip kıyafet bakınmaya başladım.

Şimdi siz diyeceksiniz ki bu kız nereye gidiyor? Hemen açıklayayım. O gece Berzan abiyle konuşmamızdan sonra eve geçmiştim. Sonraki gün Berzan abi beni aramış ve annesinin yemeğe çağırdığını söylemişti. Aslında dışarıda yiyecektik aksi takdirde babamın korumaları haber verebilirdi. Neden kabul ettiğime geleceksek annem yüzünden o kadına karşı çok mahçup hissediyordum. Sanki annem değil de ben yapmışım gibi bir his var içimde. O yüzden kabul etmiştim aslında.

Dolabımdan elbise ve ayakkabılarımı çıkarıp giyindim. Makyaj masamın başına oturup saçlarıma hafif bir maşa yaptım. Çok abartmak istemediğim için hafif bir makyaj yapıp çantamı alarak odadan çıktım. Annemler yine dışarıya çıktığı için evde tektim. Önceden de hep böyle olurdu ama artık gözüme batıyordu. Korumalara yakalanmamak için arka kapıda çıktım. Hiç bir şeyi riske atamazdım. Kapıdan çıkıp çağırdığım taksiye bindim ve restoranın adresini verdim.

 Kapıdan çıkıp çağırdığım taksiye bindim ve restoranın adresini verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabı alakasız ve abartı gelebilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabı alakasız ve abartı gelebilir. İlk başta banada öyle geldi ama üstündekilerin papatya olduğunu görünce çok hoşuma gitti. Arlanmaz bir papatya aşığıyım.

45 dakikalık bir yolculuktan sonra restoranın önünde durduk. Taksiye parayı verip indim ve restorana doğru yürümeye başladım. Kapıdaki resepsiyonistin yanına ilerledim. Gülümseyerek başıyla selam verdi.

"Merhaba hanımefendi. Rezervasyonunuz var mıydı?"

"Evet 'Berzan Azeroğlu' olacaktı."

Söylediğim isimle gülümsemesi büyüdü ve deftere bakmadan bana çevirdi bakışlarını.

Metresin Kızı (Abilerim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin