Był wtorek. Kolejny dzień szkoły.
Każdy przychodził zmęczony bo komu by się chciało tu chodzić.
Gbór jak zwykle siedział na swoim fotelu i przeglądał Instagrama szukając losowych zdjęć.
Nagle nie stąd ni z owąd przyszedł Prus.Prus:
- Co tam robisz kochanieńki
Gbór:
- Co kurwa-
Prus:
- No co robisz
Gbór:
- Szukam losowych zdjęć, a co chcesz
Prus:
- Muszę przedszkolaką wydrukować kolorowankiGdy tylko Gbór usłuszał słowo kolorowanki to wstał, wziął od Prusa kolorowankę i wydrukował ją 15 razy.
W tym czasie Prus usiadł na jego fotelu i uśmiechał się do niego cały czas. Prusy gapił się na tyłek Gbórka ( płacze ).
Gbórek nic nie świadomy odwrócil się w stronę swojego biurka. Dostał szoku termicznego ( 💀 ).Prus:
- No co tak stoisz~
Gbór:
- A to co mam robić
Prus:
- Usiądź na biurku albo na moich kolanach~Gbór usiadł sobie na kolanach Prusa bo myślał że go odpędzi swoim zapachem różanych perfum ale to nic nie dało.
Prusy głaskał Gbóra po brzuchu ( zabijcie mnie ).
Do sekretariatu weszła Kito.Kito:
- Nie wiem co wy robicie, alee podoba mi się toGbór spojrzał na nią z miną oburzenia. Prus dalej go głaskał.
Prus:
- A no wiesz czasami trzeba ujawnić swoje uczucia do swoich ukochanych~
Kito:
- Racja racja to ja idę się zająć przedszkolakamiKito zabrała kolorowanki że stołu i poszła do dzieciaków.
Prus gdy uszłyszał dźwięk zamykanych drzwi od razu wziął się do rozbierania Gbórka. Gbórek się nie dawał i chciał się wyrwać ale Prus był silniejszy ( no nie wiem ). Pomijając ich pieszczoty w sekretariacie z którego może w następnej części pojawi się one shot to było spokojnie. Zeus dostawał wkurwienia bo miał dosłowny burdel w pokoju obok, Klocek stawiał już pały za gumy i Juliee pouczyła dzieci polskiego.Po skończonym numerku w sekretariacie Gbórek leżał na biurku wymęczony a Prus akurat zapinał rozporek. Gdy skończył ubierać siebie to ubrał i Gbórka. Po tym wszystkim ucałował go w czoło i wyszedł.
Gbór zaczął płakać bo czuł się brudny, lecz przyszedł do niego Zeus.Zeus:
- Wszystko słyszałem...Gbór tylko wtulił się w niego lekko i płakał.
--------------------
Za niedługo one shot kochani.
CZYTASZ
Szkoła TVN z naszym kochanym KSG
Horrorjest to książka o KSG nad którą współpracujemy z Juliee