~UYARI~
•İdolleri linçlemiyorum.
•İdolleri kullanma aşağılama ve kirletme gibi bir amacımda yok.
•Eğlencesine yazıyorum.
•Bu hikayede Küfür, Argo ve Smut sahneleri olacaktır.
•Okumak istemiyorsan okuma. Yazım yaşları için özür dilerim.
~KEYİFLİ OKUMALAR~
Jisung'dan
Yüzüme vuran güneş ile uyanmıştım. Etrafa baktığımda başka bir yerde olduğumu fark ettim. Başta yanılıyordum diye düşünürken farkına varmıştım. Eşyalarımın burada olmasına sevinmiştim. Hızlıca içinden elbise seçip odadan çıkmıştım.
Elbise
⬇︎Evet burası gerçekten farklı bir yerdi. Etrafta dolaşırken soğuk olması ile hem üşüyor, karanlık olduğu için korkuyordum. Etrafta hiç kimse yoktu. Bu beni daha çok korkutmaya başladı. Bir anda arkamda hissettiğim elle dona kalmıştım. Tam dirsek vuracağım zaman arkamı zorla dönmüş ve ona bakmıştım.
Han
Minho! Ne kadar korkuttun beni haberin var mı?!Minho
Üzgünüm bebeğim. Sürpriz yapmak istedim.Han
Sürpriz mi? Ne sürprizi? Ay Minhoo Teşekkür ederimmm!Minho
Sakin ol bebeğim. Akşam vereceğim. Kaygılanma.Han
Etrafı dolaşalı mı? Belki bir daha ki sefere kaybolmam.Minho
Kkkk. Tamam hadi gel dolaşalım---------------------------------------------------------
Uzun bir süre boyunca etrafı dolaşmış beraber eğleniyorduk. En sonunda gelen görevli ile Minho işlerin başına geçmek zorunda kalmıştı. Bende kütüphane'de dolaşırken içeriye bir kadın girdi. Bağıra bağıra Minho'yu soruyordu. Ardından beni ziyarete gelen Rose vardı. Kadını gözüm hiç tutmadı. Rose yanıma gelince kadında yanıma koşar adımlarla gelmişti.
?
Hey hizmetçi parçası. Kral Minho nerede?Rose
Pardon? Sen kimse hizmetçi parçası diyorsun??
Size. Burada sizden başka hizmetçi mi var?Rose
Ağzını topla! Karşında iki kraliçe duruyor senin!?
Haha anca götümün kraliçesi olursunuz siz.O anda Rose kadına saldırmıştı. Ortalıkta sadece kavgalarını izliyordum. Ay çok zevkliydi. İçeriye Mingo girince yanına koştum. Ona sarıldım. Bana sanki kaybolucakmışım gibi satılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Confronting The Old (Minsung) OMEGAVERSE+18
RandomBambaşka krallıklara ait olan 4 arkadaş kraliyetin tek varisleri olarak özel bir okuda ders ağitimi almaya başlarlar. Ta ki karşılarında onları bekleyen düşmanları görmeyi beklemiyorlardı. Okulda bir taraf Afrodit'in güzelliği, neşesi ve aşkı temsil...