14

20 5 6
                                    

HELLÜ BEN HOSHİ

Bugün günlerden b-day 🥳🥳🥳🥳

Şimdiden yorumlarınız için çok teşekkür ederim <33

Çok uzatmıcam hadi geçelimmm

Keyifli okumalar.

...

Jisung'dan

Civciv🐣
Buraz konuşabilir miyiz jisung?

Sincabımn🐿️
Niye yazdın merak mı ettin?

Civciv🐣 adlı kişi Felix olarak değiştirildi

Felix
Hayır jisubg virazcık dinlesen

Sincabım🐿️
Neyini dinlim hm?

En yakın arkadaşlarım bilmedikleei bir olay yüzüne beni yarı yolda brıakıyorlar

Neredeyse ölüyordum haberin var mı?

Sırf bir erkegin en yakın arkadaşı için sattınız beni

Hele ki sen Felix

Orta okuldan beni arkadaşız sen demi bana inanmadın?

Felix
En yakın arkadaşlarım bilmedikleei bir olay yüzüne beni yarı yolda brıakıyorlar
⤷Söyle o zaman bilelim

Sincabım🐿️
Sizin sevgili sandığınız kişi benim abim
*Görüldü*

Anca böyle görüldü atarsın işte

Sizinle tek bir kelime bile konuşmak istemiyorum artık

Mümkünse hayatımdan siktir olup gidin

Bir daha görüşmeyiz umarım

Bu kişiyi engeleldiniz

Telefonumu olduğu yere bırakıp yukarı çıktım. Odama girer girmez valizimi hazırladım üniversite'yi bitirip bu ülkeden gitmek istiyorum. Fransa, İngiltere belki de Rusya ya da dünya turu. Hayallerimi gerçekleştirim en azından. Hoshi ve Chan hyung odama girdikleri an ellerinde pasta vardı.

Hoshi
Bu gün doğum günün şapsal.

Chan
İyiki doğdun Jisung.

Gözlerimin dolmasına engel olamadım ellerindeki pastaya bakwrken küçük bir göz yaşı düşmüştü yüzüme. Önce Chan hyung'a sonra Hoshi'ye sarıldım. Bir dikek tutmadan direk mumları üfledim. Dilekler asla gerçekleşmez çünkü..

Hoshi
Dilek tutsaydın keşke.

Chan
Boşver dileği falan hadi pasta yiyelim.

Beraber masaya oturmuşken telefonuma gelen bildirimler sonucu sinir olmuşum. Telefinumu bıraktığım yerden geri almışken daha telefonu açmadan gelen bildirimlere baktım.

Köpüş🐶 Kişisinden +9 mesaj 12 arama

Tilki🦊 Kişisinden 8 mesaj 7 arama

Sim kartımı olduğu yerden çıkarıp çöpe atmıştım. Chan hyung bu durumu bildiği iiçn bana yeni bir sim kartı almış. Hoshi ise oralar soğuk şimdi diye pahalı bir mont. Birbirimize tekrar sarıldıktan sonra Hoshi evine, Chan hyung acil bir iş için büroya bende evde hazırlık yapıyordum. Yarın erkenden gidicektim.

Şu son seneyi bitirdikten sonra kendime bir restoran açıp orayı işletmem ve çok büyük usta bir aşçı olmaktı. Saatin geç olduğunu anlayınca uzun süredir yatmadığım yatağıma uzandım. Uzun uzun tavana baktım. Peki şimdi ne olucaktı?

Eminim hepimizin aklında bir köşesinde cevapsız, cevabı olmayan sorular vardı. Kendimi bu uğursuzluk çukurundan çıkıp gözlerimi kapattım. En azından bòylece kısaca uykuya dalabilirim...

...

Sabah gözlerimi çalan alarmım ile açmıştım. Ne ara sabah olmuştu ya. Hızlıca üstüme çeki düzen verip kişisel ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra üstümü değiştirip aşağıya indim. Daha kimse yoktu. Valizleri alıp dışarıya çıktım. Taxsi tutarak doğruca havalimanına gittim. Seul'den Busan'a.

Çok geçmeden havalimanına vardım. Gitmem gereken kapıya doğru yürürken valizimi uçağa götürmeleri için bırakmıştım. Koltuk sayısına bakarak yerime oturmuş ve uçağın kalkamasını beklerken yanıma oturan şahıs ile bakışmıştım. Seungmin. Kulaklığımı kulağıma takıp onu duymazdan geldim. Elime verdiği kağıdı daha açıp okumadan parçalara ayırdım...

Yolculuk boyunca tek bir muhabbet etmedim göz göze bile gelmedik. Uçaktan inince doğrudan hızlı adımlarla ayrıldım oradan. Üniversite için tuttuğum evin adresini takaiye vererek havalimanından ayrıldım.

Eve geldiğimde anahtar ile kapıyı açtım. İlk işim doğruca sigorta ve suyu açmaktı. Onları halletikten sonra dışarı çıkıp alışveriş yaptım. Eve gelince kendime güzel bir yemek hazırlayıp yedikten sonra kıss bir temizlikten sonra yorgunlukla kendimi koltuğa bıraktım.

Bir anda uyuya dalmışım...

Hellü ben Hoshi

Bu gün benim doğum günüm sonunda 18 oldum 🥳🥳🥳

Şimdiden mesajlarınız için teşekkür ederimmm <333

Elimden geldiğince yeni bölüm atmaya çalısıcam. Staj okul insanı bitiriyor 💀

Hoshi Kaçarr!🎀🌈🌙


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Confronting The Old (Minsung) OMEGAVERSE+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin