11

46 12 10
                                    

~UYARI~

•İdolleri linçlemiyorum.

•İdolleri kullanma aşağılama ve kirletme gibi bir amacımda yok.

•Eğlencesine yazıyorum.

•Bu hikayede Küfür, Argo ve Smut sahneleri olacaktır.

•Okumak istemiyorsan okuma. Yazım yaşları için özür dilerim.

Keyifli Okumalar

Jisung'dan

Saray resmen kargaşa içindeydi. Gecenin bir saatinde duyulan ses ile herkes kalkmıştı. Saray'a bir baskın düzenlenmişti. Bizi koruma amacı ile oturma odasına kilitlemişlerdi. Odada ben dahil Seungmin, Felix, Jeongin ve Rose vardı. Rose'nin burada olması içeriye düşman askerler girer diye bizi koruma aracıydı. Ama sadece o..

Karnımda olan ağrılar çoğalıyordu. Stresten dolayı çok kötü olmuştum. Felix hasta olduğu için koltukta dinleniyorken Seungmin ve Jeongin benim için feromon salgılıyorlardı. Rose hiç olmadığı kadar sinirli stresli ve üzgündü. Kapıya vurulması ile hepimiz irkilmiştik. Rose elindeki kılıç ve hançeri ile hazır durumda bekliyordu..

Kapıya çok sert vurulduğunda göz yaşlarımı tutamamıştım. En sonunda kapıyı kilitli tutan tahta kırılmış içeriye toplam beş savaşçı  girmişti. Rose onların üstüne giderek koşutu kılıç ve hançeri ile beş askerin beşimizde öldürmüştü. Kapıyı kapatıp önüne eşyalar çekmişti. Koltuk masa sandalye ne barsa dizmişti. Kılıç ve hançerini alarak yanımıza gelmişti. Ama o yaralıydı..

Han
Rose sen yaralısın

Rose
Önemli değil küçük bir sıyrık siz iyimisiniz?

Seungmin
Kendimi çok yorgun hissediyorum.

Rose
Tamam sen dinlen Seung.

Jeongin
Jisung bende yoruldum sakinleş artık.

Han
Tamam salgılamayın uyurum heralde..

Minho'dan

Gece güzel rüyamın içine edilmesi ile şuanki durum hiç iyiye gitmiyordu. Askerler yetersizdi. Tam birisi bana çok yakın saldıracak şekilde olduğu zaman birisi tarafından öldürülmüştü. Rose onun burada ne işi vardı!?

Minho
Senin burada ne işin var!?

Rose
Merak etme onlar güvende. Hızlı bitmesi için yardıma geldim.

Chan
Çok fazlalar buradan çıkamayacağız.

Rose yerde yatan ölü kişinin kılıcını alarak iki kılıç ile savaşıyordu bizde oma yardım ediyorduk. Çok geçmeden neredeyse hepsi ölmüştü. Son ayakta olanları öldürdükten sonra hepimiz derin bir nefes almıştık.

Changbin
Bir an bitmeyecek sandım.

Hyunjin
Al benden de o kadar 

Chan
Rose sen iyi misin?

Rose
Evet iyiyim hadi gidelim. 

Hepimiz Roseyi takip ederken salona gelmiştik. En sonunda diğerlerinde bize katılmıştı. Kapıyı iyice iterek arkasında olan eşyaları ittirmiş ve açmıştık. Koşarak Jisung'un yanına gitmiştim. Yuna, Yeji ve Charyeong yaralananlar için sargı ve birkaç bir şeyler ile gelmişlerdi.

Yeji
Olurda içinizden birisi yaralı diye getirdik.

Yuna
Çok geçmeden buradan çıkmamız lazım

Han
Rose. Rose yaralıydı.

Rose
Ben hallettim önemli bir şey yok küçük bir sıyrık

Ryujin
Olmaz öyle şuraya geçip bakalım.

Jeongin
Bir an önce gidelim buradan.

Seungmin
Katılıyorum

Chan
Niye bu kadar yorgunsun güzelim bir şey mi oldu?

Han
Beni sakinleştirmek için bir sürü feromon salgıladılar.

Saray'dan çıkış yapmamızla toplu halde Jisung'un krallığına gidiyorduk. Hepimiz aynı araçtaydık. Bir tek Changbin ile Jeongin yoktu. Onlarda önde atlarla ilgileniyorlardı. Felix, Hyunjin ile Yeji arasında uyuyor. Chan ve Seungmin kucak kucağa oturuyorlar Yuna benim yanımda kucağımda bulunan Jisung ile ilgileniyordu. Ryujin ile Charyeong ise yerdelerdi..

Çok geçmeden varmıştık. Resmen herkes uyumuştu. Bir kaç kişiyi uyandırdıktan sonra inmiştik. Diğerleri olayları öğrenmiş gibi kapı önünde bekliyorlardı. Hepimiz yorgun olduğumuz için her şeyi yarına bırakmış odalarımıza dağılmıştık. Yorgunluktan zaten uyumuştuk..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jisung'dan

Sabah burnuma gelen güzel kokular ile uyanmıştım. Dün olanlar beni çok bozmuştu. Çok açtım dün akşam Minho benim için durmadan feromon salgılamıştı bu yüzden ona bir sürpriz yapmam gerekirdi. Üstüme rahat birşeyler giydim ve odadan çıktım. Annem mutfakta yemeklerle ilgilenirken onun yanına gittim. Beni görmesi ile sarılmıştı.

Kraliçe Han
Benim küçük bebeğim iyi misin?

Han
Evet anne iyiyim.

Kraliçe Han
İstediğin birşey mi var ne oldu?

Han
Anne dün Minho benim için çok fazla feromon salgıladı da ona sürpriz yapmak istiyorum.

Kraliçe Han
Annecim bine güzel birşey

Han
Biz yemeği odamızda yiyeceğiz oraya getirebilirler mi acaba?

Kraliçe Han
Sen merak etme annecim her şey benim kontrolüm altında.

Han
Saol anne.

İlk görev başarılıydı şimdi gidip birkaç Gül toplamam lazımdı.. Güllerle güzel bir şölen hazırladıktan sonra Babamdan kullanmadığı ama değerli olan bir hediye hazırdı. Odamıza gittiğimde Minho odada değildi hediyeleri koltuğun üstüne bıraktığımda etrafa baktım fakat hiçbir yerde yoktu..

Devam Edecek

Hellüü

Nasılsınız kurabiyelerimm. Evet sınav haftam başladı ;-; Bu yüzden çok bölüm yayınlayamaya bilirim. My İdiot Lovers diye bir hikayem vardı onu bazı ötürlerden dolayı sildim.

Yazmakta olduğum iki yrni kitap varrr

Bölüm Nasıldı??

Hoshi Kaçarrr! 🌸🌸🎀🎀

Confronting The Old (Minsung) OMEGAVERSE+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin