13 (Yeni Sezon)

23 5 8
                                    

Merhaba canlarım Ben Hoshi 💖

Bu gün bu çok sevdiğim hikayenin yeni sezonunu yazmaya karar verdim çünkü neden olmasın 👌🤌

Ailemiz küçük adımlarla daha çok büyüyor <33

Bu beni çok mutlu ediyor 🥲🥲

Neyse çok uzatmaya geçmeyelim Hikaye zamanııı <33

⬇︎

ლYazar anlatımıლ

19.08.2023.. O gün oluşan kazada 2 kişi hayatını kaybetmişti. 2 kişi ağır yaralı hastanede ağır tedavilere tabi tutulmuştu. Aradan bir yıl geçmiş ve tek bir yaşam bulgusu olmamıştı. Komada kalan iki genç durumları ne kadar iyi olsada komadan çıkamanışlardı.. Dolunay gecesi bir mucize ile iki genç uyanmıştı. Aynı hastanede, aynı zaman ve atalarının geçmişi ile birbirlerine bağlı iki genç..

Ruh eşi bağı asla bozulamaz.

Jisung'dan

Hoshi'nin yanıma gelmesi ile karşımdaki adamdan gözlerimi alabilmiştim. Nedensiz o çok tanıdıktı. Gözlerine bakınca anlamsız bir sürü yaşantı görüyordum. Onu sanki yıllardır tanıyordum..

Hoshi
Jisung? Jisung?! İyi misin?!

Hoshi'nin bilmem kaç dürtmesinden sonra kendimdeydim. Beni normal odaya alıp halla bilmem kaç test üzerinden geçiyordum. Kafam çok karışık ve halla ne olduğunu qnlamaya çalışıyordum.

Ben buraya nasıl geldim? Ayrıca bana ne oldu?

Kafamdaki en büyük soru buydu. Hemşireler ve doktor çıkınca Hoshi bir sandalye çekip yanıma oturdu. Gözlerinde bir sürü olay vardı. Zayıflamış, gözleri kıp kırırmızı teni olduğundan daha soğuk. Bir takım olaylar olmuş bu açıkca bariz bir şekilde ortadaydı.

Han
Diğerleri nerde Hoshi?

Hoshi
Onlar artık yoklar jisung.

Han
Yoklar derken?

Hoshi
Chan olayından dolayı herkes seni sildi. Kimse senin adını bile duymak istemiyor. Felix birkaç kere seni ziyarete geldi. Ama sen komadayken dedikleri hiç iç açıcı değildi.

Hoshi'nin dediklerinden birşey anladıysam arab olayım...

Testlerden sonra şükür hastaneden çıkmıştık. Hastane çıkışında Seungmin gözlerindeki öfke ile bana bakmaya devam ediyordu. Hoshi kolumdan tutup bizi Chan Hyung'un arabasına götürdü. Meğersem olaylar en başından beri farklıymış..

"Chan hyung'un senin abin olmasını bilmemesi yüzüne sana demediklerini bırakmadılar. Sırf Jeongin'in sevgilisi Changbin'in arkadaşı kaza geçirmiş diye onunla ilgilendiler hergün. Yanına bile gelmediler Jisung. O çocuk için adaklar, dualara gitmeler 6 yıllık arkadaşlarını bilinmeyen bir olay yüzüne çöpe attılar. Halla onalrla konuşmak istiyor musun?"

O geçirdiğim kaza değilde canımı yakan en çok bu olmuştu. Abim beni eve bırakrıktan sonra doğruca acukat bürosuna gitmişti. Ne kadar kalmak istesede işlerini aksatmasını ısrarla engellemiştim. Hoshi yanımda durmadan benimle ilgilenirken aynı şekilde başımın etini yiyordu. Hoshi koma olayından dolayı annesi ile konuşup beni en iyi tedavilere göstermiş.

Zenginin hali bir başka olur tabi. Ama o asla parası ile hava atanlardan değildi. Onu o yapan şey o saf ve masum olmasıydı..

Uzun zaman sonra elime aldığım telefonumla birazcık aşk yaşadıktan sonra telefonda dolaşmaya başladım..

O kadar dalmıstık ki birbirimize reels atarken akşam olduğunu fark etmemişiz. Abim eve elinde poşetlerle gelirken biz halla telefonla oyun oynuyorduk. Üstden gelen bildirim ile uzun bir sessizlik olmuştu. Benim açımdan.

Civciv🐣-Jisung

Civciv🐣
Biraz konuşabilir miyiz Jisung?

...

Hellü✨🌿🌈

Yeni sezon açılmış bulunmaktadırr! 🎀

Bu bölümlük kısa bıraktım çünkü olqyalrın hemen bitip mutlu son kısa olmasını istemiyorum.

Bölümler eskisine göre uzun olmaya ve daha akıcı bir şekilde olmasına dikkat etmeyi düşünüyorum.

Bu gün 9 Eylül. ☠️💀

Hoshi Kaçarr!💖🐬🌙🌈

Confronting The Old (Minsung) OMEGAVERSE+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin