~UYARI~
•İdolleri linçlemiyorum.
•İdolleri kullanma aşağılama ve kirletme gibi bir amacımda yok.
•Eğlencesine yazıyorum.
•Bu hikayede Küfür, Argo ve Smut sahneleri olacaktır.
•Okumak istemiyorsan okuma. Yazım yaşları için özür dilerim.
~KEYİFLİ OKUMALAR~
Hellüğ bu bölüm tamamıyla Seungmin gözünden olacaktır. Ara sıra kendi bakı açımla yazabilirim. Neden uzun zamandır yoktum? Bir takım olaylar gerçekleşti ve dinlenmem gerekti. Yeni bölümler hızlıca gelecektir emin olun. Sizleri seviyorummm <33
Seungmin'den
Arkadaşlarımın ısrarı ile güzel olduğumu umuyordum fakat sevmediğim bir kişi ile evlenecek olmam yüzüme tokat gibi çarpıyordu. Bu yüzden gerçekten güzel olmaya gerek var mıydı? Annem ve Babam durmadan odaya girip kaçıp kaçmadığımı sorguluyorlardı. Bir süre sonra Jisung'lar gelince ortadan gitmişlerdi..
Düğün başlamış hatta Evlenmiştik. Şuan herkesin gözünde kötü bir imaj olmasın diye dans ediyorduk. Ara sıra Chan'ın söylemelerini de duyuyordum..
'Ben hangi akılla evlendim.' 'Iy senin gibi birisi ile eş olmak ta vardı' 'Ortalıkta çok dolanma bari' 'Göz zevkimi falan bozma' gibi gibi.
Bu gün Jisung'lar burada kalacaklardı bir tek birkaç kişi gitmişti. Özellikle Annem ve Babam ve diğer krallıklardan gelenler kısaca sarayda sadece Jisung, Minho, Jeongin, Changbin, Rose, Charyeong, Yuna, Ryunjin, Yeji, Bay, Bayan Han ve Bay Bang vardı. Chan'la ayrı odalarda kadığımız için gece vakti kendi odama gidecekken beni durdurmuştu.
Seungmin
Ne oluyor Chan?!
Chan
Nereye gidiyorsun?!
Seungmin
Odama gidiyorum.
Chan
Sabah odaya dadanırlarsa senin yüzüne rezil olmak istemem geç içeriye.Seungmin
Ne zamandan beri bana emir vermeye başladın?
Chan
Şuandan itibaren geç içeriye Seungmin.
Seungmin
Çok istiyorsan sen soksana içeriye. Aramızda hiç bir şey yok Bang ayrıca bu ötürten dolayı Jisung ve diğerlerinin yanlış anlayacağını düşünmüyorum.
Chan
Babam gelirse-
Seungmin
Baban düşünerek sabahında kapıya dadanmaz Chan. Kolumu bırak odama gideceğim.Kolumu bıraktığında odama doğru gitmiştim. Odaların arasında çok fark yoktu. İçeriye girmemle direk kendimi banyoya attım. Üstümdekileri çıkarmış sıcak olan küvetin içine girmiştim. Ryunjin'in bunu ayarlamasını sevmiştim.
Aramızda olanlardan en az diğerleri kadar onunda haberi vardı. O kadar çok yorulmuştum ki resmen burada bıraksalar uyuyacaktım.. Banyodan çıkınca dolaptan sadece bir gecelik giyip yatağın içine girdim. Günün yorgunluğuyla uyumuştum zaten..
Gecenin bir yarısı yanımda hissettiğim haraketlilikle uyandım. Arkamı döndüğümde Chan bana bakarak sırıtıyordu. ÜSTÜNDE DON'DAN BAŞKA HİÇBİRŞEY YOKTU?! Tam konuşacağım sırada dudaklarıma kapandı. Ellerimi onun omzuna atıp itmeye çalıştım ama pek bir fayda yoktu..Ben onu itmeye çalıştıkça dahada sert şekilde üstüme biniyordu. Sırf karşılık vermedim diye dudaklarımı ısırıp zorla açtırmış ardından dilini sokmuştu. Gözlerimden akan yaşlar yanaklarımı şimdiden sırılsıklam etmişti. Elleri hiç durmuyordu aynı zamanda. Geceliğin altından sanki hamut yoğururmuşçasına kalçalarımı sıkıyordu..
Dudaklarımdan ayrılınca derin derin nefes almaya başlamıştım. Gözleri çoktan renk değiştirmişi. Kontrolsüz bir şey yapmasını istemiyordum. Ziya sabah bana patlayabilirdi.
Chan
Seungmin gözlerime bak.Sert olan ses tonuna karşı bir şey yapamamamdım. Gözlerine baktığında bana kırılacak bir parça gibi özenle bakıyordu. Bu durum hoşuma gitmedi değil.
Chan
Geçmişte yaşananların aklından geçtiğini biliyorum. Bırak yarana mehlem olayım.
Seungmin
Mehlem olmak yerine daha çok acıtıyorsun. Sana ne zaman yaklaşmaya çalışsam beni itiyorsun bunu istemiyorum artık.Chan
Artık geçmişi unut güzelim.
Boynumu bir şekerleme gibi yalarken arada ısırıklar bırakıyor inlemelerime engel olamıyordum. Deliğimin şimdiden sırılsıklam olduğunu biliyordum. Aslında ileriye gitmek istiyordum. Ama bir yandan korkuyordum sabah olacaklardan.Geceliğimi iki eli arasında alıp yırtmıştı Cidden ayı gibi yırtmıştı. Boynumdan göğsüme kadar ıslak bir yok çizip bu sefer göğümsümü esir alıştı. İki parmağını deliğime sokmasıyla odaya büyük bir çığlık atmıştım. Hiçbir şey olmamış gibi göğsümü emiyor üstüne birde dişlerinin izi kalacak şekilde ısırıyordu.
Kendi üstünümde çıkardıktan sonra aletini deliğime konumlamıştı. Bana yavaş olacağım sözü olsa da direk içime girmiş durmadan hareketler ediyordu. Atığım inlemeler arasında çığlıklarla sadece öperek ağızının içine inlememi sağlamıştı. Canımın acısından sırtına tırnaklarımı geçirmiş boydan boya çizmiştim.
Vurduğu sert vuruşalrdan zevk aldığım noktaya vurunca kafamı gerye attım inleye bildiğim kadar inledim.
Seungmin
Ahm! C-chan.. ORASI!
*Ne yazıyorum ben amk ya (,,>﹏<,,)(╥﹏╥)*Dediğim noktaya olan vuruşlarından sonra ilk ben boşalmış derin derin nefes alırken o ise Vuruşlarından daha hızlı ve sert olmaya başladığında boşalacağını anlamıştım. Ne kadar içime gelme destemde dinlememiş üstüne beni mühürlemişti..
Yorgunluğumun üstünde beni yıkadı üstüne birde nevresimleri değiştirdi. Üstüme kıyafet giydirip beni yatağa bıraktı kendinde iç çamaşır ve eşofman giydikten sonra yatağa girdi. Uyumadan önce her yerime sürdüğü ağrı kesici mehlem işe yaramıştı. Birbirimize sarılarak uyumuştuk..
Hellüüü! Ben geldim nasılsınız???
Bölüm Nasıl Olmuş????
Oy ve Yorum yapmayı unutmayın <333
Sizleri seviyorum bir sonraki bölümde görüşürüzzz.
RoselQ!_ Kaçarrr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Confronting The Old (Minsung) OMEGAVERSE+18
DiversosBambaşka krallıklara ait olan 4 arkadaş kraliyetin tek varisleri olarak özel bir okuda ders ağitimi almaya başlarlar. Ta ki karşılarında onları bekleyen düşmanları görmeyi beklemiyorlardı. Okulda bir taraf Afrodit'in güzelliği, neşesi ve aşkı temsil...