~1.Bölüm

130 22 464
                                    

🍀Selam okurlarım

🍀Nasılsınız ?

🍀Emojileri buraya alalım

🍀Güzel yorumlarınızı bekliyorum

🍀Yıldızı parlatmayı unutmayalım lütfen

🍀Keyifli okumalar

–Güneş ışıkları odayı sarıp sarmalamaya başlamıştı bu demek oluyordiki artık uyanma vakti. Göz kapaklarım henüz ağırlığını terk edememiş bana hala uyumam gerektiğini söylüyordu. Hayır Mihra uyanmalısın Batunun markete gidip müdürüyle konuşucaksın tembelliğin sırası değil.

–Yavaş yavaş gözlerimi aralayarak uyanmaya çalıştım. Gözlerim tamamen açılınca duşa girdim. Duştaki işlerimi halledip çıkınca giyisi dolabımı açıp üzerime beyaz bir crop ve siyah bir mini etek giydim saçlarıma gelince önce rahatça tarayabilmek için bi kaç fıs fön suyu sıkıp taradım. Daha sonra saçımı at kuyruğu yaptım. Biraz güneş kremi, biraz rimel ve hafif bir ruj sürüp giyinme işini hallettim.

–Yatağımı toplayıp çantamı alıp aşağı kata mutfağa indim. Annem ortalıklarda görünmüyordu ama Hatice teyze çay demlemek ile meşguldü. Hatice teyzeye sarılıp yanaklarından makas aldım.

"Dur deli kız yakacaksın şimdi kendini"

"Sen beni her zamanki gibi korursun meleğim"

–Bana dönüp beni iyice süzdükten sonra

"Bu güzelliğin nedenini neye borçluyuz bakalım seni yaramaz"

"İş görüşmesine gidiyorum şekerim"

"Aaa çok sevindim ne işi bu ?"

"Markete kasiyer olmaya deyip kahkahayı patlattım"

–Hatice teyze yüzünü asarak hatta biraz da sert bi ses tonu ile; bana bak sen o hukuk okulunu boşamı okuyorsun ne demek market çalışanı olmaya gidiyorum

"Sakin ol meleğim sadece yaz ayının sonuna kadar hem biraz elimde para da olsun"

"Aslanımın gönderdikleri yetmiyor mu hem ona söyle yavrum sana doğru düzgün bir iş bulsun"

"Olmaz ben kendi işimi kendim bulurum."

"Yavrum kasiyer olmak öyle kolay mı sanıyorsun. Duyanda açta açıkta kalmışsın sanır baba.."

–Lafını yarıda kesip; sakın Hatice teyze sakın o kelimenin devamını getirme biliyorsun ki ben o adamın adını dahi duyamaya tahammül edemiyorken kalkıp onun iş yerlerinden birinde çalışamam, çalışmam.

"Haklsıın kuzum kusuruma bakma sen. Ben sadece senin iyiliğin için patavatsız konuştum"

–Yanına yaklaşıp kocaman sarılıp yanaklarından öptüm.

"Oy benim tonton yanaklım hadi ben çıkıyorum şans dile bana"

"Çay oldu yavrum bir şeyler ye çıkarsın sonra"

"Geç bile kaldım görüşürüz."Deyip çıktım. Telefonu elime alıp batuyu aradım.

"Canıım naber ?"

"İyi senden?"

–Aa neydi şimdi bu oğlanın sesi böyle ?

"Noluyoruz ne bu ses Batu bey ?"

"Kızım abin aradı içimden geçti bilmem anlatabildim mi iş miş yok yalan oldu beni bulaştırma mardin ağasına"

"Ne demek iş yalan oldu Batu saçmalama Allah aşkına bakma sen abime ben hallederim onu"

~Ruhların Buluştuğu ŞehirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin