Mark EvansSzłaś sobie do matra patrząc w telefon. W pewnym momencie na kogoś wpadłaś jak się okazało to był Mark.
Axel Blaze
Właśnie rozpoczął się nowy rok szkolny. Ty dołączyłaś do nowej szkoły czyli Raimona. Gdy doszłaś do wyznaczonej klasy nauczyciel pozwolił ci się przedstawić a później kazał usiąść obok chłopaka z szpiczastymi blond włosami.
Jude Sharp
Z chłopakiem znasz się od dawna bo jesteście przyjaciółmi od dziecka. Nawet razem siedzicie w ławce.
Shawn Frost
Wraz z rodzicami wybrałaś się na wakacje w góry. Mieliście iść na narty. Ty oczywiście nie potrafiłaś ich przypiąć więc podszedł do ciebie chłopak w fioletowych włosach i ci pomógł.
Aiden Frost
Bardzo lubisz jazdę na snowboardzie od dziecka to twój ulubiony sport. Pewnego dnia postanowiłeś na nim pojeździć niestety nie zauważyłaś że nie jesteś dobrze zapięta. Podczas jazdy wypadłaś i nie mogłaś się podnieść. Podbiegł do ciebie chłopak z czerwonymi włosami i spytał czy wszystko dobrze a następnie pomógł ci wstać.
Xavier Foster
Stałaś sobie spokojnie w kolejce bo mama wysłała cię po składniki na ciasto. W pewnej chwili jakiś pan chciał się przepchać przez kolejkę trącił cię przez co poleciałaś do tyłu. Już myślałaś że zetkniesz się z zimną posadzką lecz tak się nie stało bo złapał cię chłopak który stał za tobą.
Caleb Stonewall
Pracujesz w małej kawiarence. Jak co dzień obsłużałaś klientów. W pewnym momencie podeszłaś do młodego chłopaka który dopiero co przyszedł. Zapytałaś się go co by chciał kiedy już usłyszałaś poszłaś mu zrobić kawę. Gdy już mu zaniosłaś zamówienie dał ci karteczkę z numerem telefonu prosząc abyś zadzwoniła.
David Samford
Z chłopakiem znasz się ze względu na jego babcię która jest twoją sąsiadką. Pewnego dnia kobieta zaprosiła cię na herbatę ty że zawsze jesteś miła zgodziłaś się. Zauważyłaś że w salonie siedzi przystojny chłopak przywitałaś się z nim. Przesiedziałaś u sąsiadki chyba z 3 godziny rozmawiając i śmiejąc się z chłopakiem. Na następny dzień już byliście umówieni.
Joseph King
Była godz. 15 i postanowiłaś iść do parku. Usiadłaś sobie na ławeczce obok jakiegoś chłopaka który z kimś pisał. Nagle odwrócił wzrok od telefonu i zaczął z tobą rozmawiać musisz przyznać że bardzo miło ci się z nim rozmawiało.
Nathan Swift
Była to sobota godz. 18 za chwilę mieli przyjechać przyjaciele twoich rodziców z synem. Miałaś go pierwszy raz na oczy zobaczyć. Kiedy przyjechali mama cię zawołała gdy go zobaczyłaś zarumieniłaś się bo był bardzo przystojny. Po kolacji poszliście do ciebie to pokoju i tam zaczęliście rozmawiać.
Byron Love
Była to pierwsza wycieczka szkolna. Przyjaciółka która miała też jechać cię wystawiła więc musiałaś usiąść z jakimś chłopakiem. Myślałaś że będzie źle ale było super naprawdę a przez całą wycieczkę chodziłaś z tym chłopakiem.
Erick Eagle
Jesteś na meczu swojego najlepszego przyjaciela lecz nie zwracasz zbytnio na niego uwagi tylko na pewnego bruneta który zawrócił ci w głowie. Po meczu zapytałaś się przyjaciela kto to jest, on ci powiedział a później się z tym chłopakiem zapoznałaś. Na drugi dzień byliście już umówieni.
Nosaka Yuuma
Byłaś w księgarni i próbowałaś ściągnąć książkę którą miałaś zamiar kupić. Lecz niestety byłaś za niska. Już miałaś się poddać ale przyszedł chłopak o różowych włosach i ci ją sięgnął ty mu podziękowałaś.
Harley Kane
Kochasz bardzo ocean. Więc jednego dnia postanowiłaś nauczyć się surfować. Jak próbowałaś to natknęłaś się na chłopaka. Miał on różowe włosy i ciemną karnację. Gdy cię zobaczył postanowił ci pomóc. To dzięki niemu umiesz surfować.
Austin Hobbes
Bardzo lubisz piłkę nożną. Jednego dnia postanowiłaś się udać na boisko. Nie wiedziałaś jednak że jakaś drużyna ma trening. Stwierdziłaś że usiądziesz na ławeczce i pooglądasz. Gdy tak siedziałaś i ich obserwowałś dostałaś piłką w głowę. Sprawca podszedł do ciebie i przeprosił a po treningu zabrał cię do kawiarni.
Terry Archibald
Tego dnia miałaś zaplanowaną wizytę u lekarza. Gdy przyszłaś budynku udałaś się prosto do poczekalni. Kiedy tak sobie spokojnie siedziałaś zauważyłaś że pewien chłopak w twoim wieku cię obserwuje. Stwierdziłaś że to zbagatelizujesz. Jednak chłopak nie odpuścił i chwilę później dosiadł się do ciebie. Tak sobie rozmawialiście. Po wizycie u lekarza poszliście sobie na kawę do kawiarni.
CZYTASZ
Preferencje Inazuma Eleven
RomanceHejka będę pisała preferencje z dość chyba znanej anime o piłce nożnej. Jak coś to postacie które nie żyją zostały wskrzeszone. Miłego czytania 😄