Mark - Zdradził cię z Nelly.Poszedł pewnego dnia z chłopakami do kluby niestety była tam też ona. Mark niestety już był tak pijany że się z nią przespał.Axel - Nie zdradził cię .
Jude - Zdradził cię z Tori. Jednego dnia zaprosił ją do domu na kolację ( byłaś też tam ty ). Gdy wyszłaś to dosypała mu coś do picia. Jak już wróciłaś to znalazłaś ich w łóżku.
Shawn - Nie zdradził cię.
Aiden - Zdradził cię z Sue. Pewnego dnia na treningu brakowało Aidena. Ty jako jego żona zaczęłaś go szukać. Znalazłaś go w łazience w szatni z Sue.
Xavier - Nie zdradził cię.
Caleb - Zdradził cię z Camelią. Pewnego dnia postanowiliście udać się na imprezę z znajomymi. Ty z dziewczynami tańczyłyście na parkiecie a chłopacy rozmawiali w loży. Gdy już skończyłyście poszłyście do nich. Jak weszłaś do chłopaków nie było bo byli w barze albo w toalecie a Caleb był z Camelią.
David - Nie zdradził cię.
Joseph - Zdradził cię z Reiką. Stało się to pewnego dnia u was w domu. Byłaś w pracy. Gdy wróciłaś to zobaczyłaś swojego męża nie przytomnego a ona na nim siedziała.
Nathan - Nie zdradził cię.
Byron - Zdradził cię z Nelly. Stało się to pewnego dnia w szatni męskiej. Wchodziłaś akurat a ona go rozbierała.
Erick - Nie zdradził cię.
Nosaka - Zdradził cię z Higurashi. Stało się to pewnego dnia u was w domu. Przyszła ona do chłopaka. Po pewnym czasie usłyszałaś jęki więc weszłaś do jego biura i zobaczyłaś ją na biurku a go pomiędzy jej nogami.
Harley - Nie zdradził cię.
Austin - Zdradził cię z Julią. Stało się to w pracy. Twój mąż zapomniał śniadania więc mu je przyniosłaś. Jak weszłaś do jego biura to zobaczyłaś go na fotelu a ją trzymającą jego przyrodzenie w ustach.
Terry - Nie zdradził cię
CZYTASZ
Preferencje Inazuma Eleven
RomanceHejka będę pisała preferencje z dość chyba znanej anime o piłce nożnej. Jak coś to postacie które nie żyją zostały wskrzeszone. Miłego czytania 😄