Her şey mükemmeldi.
Daha önce yaşadığım evin banyosu büyüklüğünde olan bir kişi için yarım yeraltı evi bile.
Bundan sonra çalışmak zorunda olmam da benim için bir mesele değildi.
Sonunda o cehennem gibi evden kaçtım ve özgürlüğümü elde ettim. Sadece bu tek şeyle mutlu bir şekilde yaşayabilirim.
Ama... .
"Sana bir fare kadar sessiz yaşamanı söylediğimden oldukça eminim, nefes alma sesin bile duyulmayacaktı."
Bir adam ağzını açtı.
Bana nefret dolu bakışları sanki iğrenç bir böcek görüyormuş gibi görünüyordu.
"Veliaht prensin dönüş töreni ziyafetinde deli bir köpek gibi davrandığını duydum."
Beni tekmelemek istiyormuş gibi görünen o buzlu ölümcül bakışlar bana tanıdık geldi.
O evden her zaman aldığım türden bir bakıştı.
Ancak bu, çok deneyimlemiş olmama rağmen iyi olduğum anlamına gelmiyordu.
"Böyle davranma amacın neydi?"
Aurasından tam nefes alamıyordum. Dudaklarım korkudan titremeye başladı.
O zamandı.
Yüzümün önünde beyaz bir çizelge belirdi.
Ve grafikte satır satır yazılmış kelimeleri görebiliyordum.
1. Nasıl bilebilirim?
2. Bir amacım yoktu.
3. (Acınası bir ses tonuyla) Şey... Hımm, bu... . Bu nedir?'
Bunun ne olduğunu soracaktım, ancak boğazıma bir şey takılmış gibi, bir ses çıkaramadım.
Tek kelime etmeden orada durduğumda adamın sesi beni tehdit etti.
"Konuşsan iyi olur."
Ölümcül aurayı cildime zarar verecek kadar hissettim. Cevap vermediğimde ölecektim.
Beyaz grafikteki 3 sayısına bilinçsizce bastım.
"Şey...... Hımm, bu....... ."
Çizelgedeki aynı kelimeler otomatik olarak iradem olmadan ağzımdan çıktı.
'Ne. Bu ne?!'
Ağzım aptalca açıldı, hala az önce söylediklerime inanmıyordum.
Şu anda nasıl bir durumda olduğumu tahmin edemedim.
Uyandığımda alışılmadık bir yerdeydim ve hepsi ölümcül aura yayan bu tanıdık olmayan insanlarla yüzleşiyordum.
Uykudan yeni uyanmışım gibi düşünemedim.
"Şey, um bu, sonra?"
Adam, korkunç bir yüzle gerçek cevabı bana emrettiği için eksik cevabı beğenmiyor gibiydi.
O zaman yeni cümleler sonunda grafikte göründü.
1. Üzgünüm. Bir dahaki sefere düzgün davranacağım.
2. Tüm yaygarayı başlatan aptal bir hizmetçiydi.
3. O alçaklar bana kötü davrandı. Dükün tek kızı olan bana!
Şu anda neler olup bittiğini düşünerek oturacak vaktim yoktu.
Buradaki ruh halini ipucu alarak aceleyle bir cevap seçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın
General FictionBir rpg* oyunun içinde uyandım. Ama her senaryoda ölen kötü kadın karakter olarak. Uyarlama.