Bölüm 2

23 2 0
                                    

"Bayan. Hemen uyan."

Birinin üzerimde fısıldadığını duydum.

Derin uykuda olmama rağmen, birinin en küçük varlığına bile uyanabildim.

Bunların sadece bir rüya olduğunu umarak, bütün gece beni uyanık tutan başıma gelenlere inanmayı reddettim. Bundan uyanmamı çok diledim ve sanırım bu süreçte uyuyakaldım.

"Hanımefendi."

Temkinli ses tekrar duyuldu.

'Bana mı sesleniyor?'

Mavi gözlü iki adam çoktan gitti ve hatırladığım kadarıyla, uyandığım son ana kadar bu odada benden başka kimse yoktu.

Bu nedenle, "bayan" olarak adlandırılabilecek olan yalnız bendim.

"...... ."

Uyku mahmuru düşüncelerimde kaybolduğumda seslenmesine hemen cevap veremedim.

Bir an sonra arkadan bir hışırtı sesi duydum.

Şimdi biraz uyanıktım. Kendimi yataktan kaldırmak için gücümü vücuduma vermek üzereydim.

Ön kolumda yorganın dışından şimşek gibi bir ağrı hissedildi.

"Ack!"

Gözlerim otomatik olarak açıldı.

Oradan kalkarken çığlık attım, yorganı tekmeledim. Sonra kollarımı yukarı çektim.

Ağrılı ön kolumu kontrol etmek içindi.

'Bu, bu...... .

Açık gök mavisi pijama kollarının altından sıyrılan eti görünce şok oldum, bu da çenemi düşürdü.

İnce ön kol, iğnelerin mavi çürük yara izi ile kaplıydı.

Bir insan eti değil de bir tür kumaş olsaydı, üzerinde çok sayıda görünür delik olurdu.

Ön kolumdan birinde parlayan bir damla kan görünce zaten şok olmuştum.

"Şimdi uyanıksın."

Yatağın yanından kaygısız sıradan bir ses geldi.

Başımı o yöne çevirdiğimde çok çilli kahverengi saçlı bir kız gördüm . O bir hizmetçiydi.

Oynarken çizimlerde, her hizmetçinin yüzleri çizilmemişti ve hepsi aynı hizmetçi kıyafetini giyiyordu.

Önümde duran kız da buna dahildi.

Beni dürttüğü iğneyi nereye sakladığını bilmiyorum ama elinde hiçbir şey yoktu.

Beni alaycılıkla dolu yüzü ve bir tür memnuniyetle gözlemliyordu.

'Ne yaptığını sanıyor? Kesinlikle hiçbir şey yapmayan bir kişiye bu tür şeyler yapmak mı?!'

Onu terslemek için ağzımı açtım.

"......!"

Ancak ne kadar uğraşırsam uğraşayım ağzımdan hiçbir söz çıkmadı.

'Bu tür bir durumda neden hiçbir şey bana yardımcı olmuyor? Lanet olsun!'

Hiçbir kelime söylemeden ona baktığımda, hizmetçi hiçbir şey olmamış gibi davrandı.

"Banyoda sizin için banyo suyunu hazırladım, o yüzden önce gidin ve kendinizi yıkayın, hanımefendi."

Yatağı yapmaya başladığında yüzüne kötü bir gülümseme yansıdı. Bu vücuda bunu yapmaya alışkın görünüyordu.

Kötü KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin