Kız kardeşlerini rahatsız ettikleri için pişmanlık duymaları ve kadın kahramanın kalplerine yavaş yavaş saldırması, bu oyuna dalmam ve içinde boğulmam için yeterliydi.
Bir zamanlar oyuna bir göz atmayı seçen ben, şimdi oyuna boğuluyordum.
Bu tür oyunları ilk defa oynadığında bile sonuna ulaşmak kolaydı.
Eğlenceliydi, buna katılıyordum, ancak normal mod benim gibi yeni başlayanlar için bile çok kolaydı.
Başından beri, erkek karakterlerin kahramana olan tüm ilgisi %30 ile başladı.
Normal değil, kolay mod olarak adlandırılabilirdi.
Her karakter senaryosunun 3 saat içinde bittiğini gördüm.
Sonra ekranda üzerinde kilit çizimi olan 'Gizli Son' yazan bir kart çıktı.
"Yüz dolar mı? Deli miler? Neden bu kadar pahalı?"
Gizli sonu görmek için ya bunun için çılgın bir para ödemeniz ya da her karakterin zor modlarını bitirmeniz gerekiyordu.
"Kahretsin.... Zaten gece yarısı."
Sabahın erken saatlerinde aldığım dersi düşündüm. Ancak bu uzun sürmedi.
"Ah, her neyse! Hadi halledelim!"
Deliydim, oyun tarafından kontrol ediliyordum. Genelde böyle bir şey yapmazdım.
Parmaklarım heyecanla sert mod düğmesine tıkladı.
Farklı prolog videosu, bu sefer büyük bir background müzik ile oynatıldı.
"Ah. Kahraman değişti."
Kahramanın bu modda değişmesi beklenmedik bir şeydi.
Normal moddaki kötü kadındı, dük ailesinin sahte kızıydı.
Senaryo, normal modun kahramanı ortaya çıkmadan önce başlıyordu, bu yüzden farklı bir oyundan tamamen farklı bir hikaye gibi geldi.
"Belki de bu oyun bu kadar popüler olmasının nedeni budur."
Beni sonsuza dek uyandıran ekranımda sert moddaki kahramanın ayrıntılı illüstrasyonu belirdi.
Bu oyunun benzersiz sistemi diğer hiçbir oyun gibi değildi. Bu, bu uygulamayla daha çok ilgilenmemi sağladı.
Melek benzeri kahraman için kötü olan kötü kadın, şimdi kesinlikle aşk engelli erkek kahramanların kalbini kazanması gereken kişiydi.
Bu bana tam olarak açıklayamadığım bir heyecan ve kalp çarpıntısı verdi.
Zor modun ana hikayesine geçtim. Tüm normal mod rotalarını bitirdiğim için bu konuda aşırı kendime çok güveniyordum.
Zor mod olarak adlandırılsa da, çizgi seçimlerinin seçilmesinin biraz daha zor olacağını umuyordum.
Ancak, bu sadece benim yanlış tahminimdi.
"Ah! Of! Neden yine öldüm!"
Zor mod son derece zordu.
İlk etaptan itibaren kötü kadın olan kahraman için karakterlerin sempatisini artırmak çok zordu.
Sadece bu değildi.
Sıkı çalışmamla ortaya çıkan sempati oranları, en küçük bir hatadan sonra 'oyun bitti'ye düştü.
Sadece normal bir oyun değil, aynı zamanda kahramanın ölümü çok rahatsız ediciydi.
"Bu neden bu kadar aşırı olmak zorundaydı?"
İllüstrasyon da çok gerçekçi ve acımasızdı.
Veliaht prens tarafından boynundan dilimlenen kahramanın illüstrasyonuna kaşlarımı çattım.
"Bu çılgın oyun.. ."
Oyunda içtenlikle yaptığım zor seçimler nedeniyle birkaç kez öldüm. Bu korkunç sistemde hayal kırıklığı kalbimi doldurdu.
Yapımcı ne düşünüyordu da zorluğu böyle yapmıştı?
O kadar çok öldüm ki, bunu oynarken stresi hissetmeye başladım.
"Lütfen bir kez olsun yaşamama izin ver, lütfen!"
Amacım 'Gizli Son'un kilidini açmaktı, ancak bu hedefi unutalı çok olmuştu.
Bu zavallı acınası kötülüğün ölmediğini ve erkek başrollerden en az biriyle mutlu yaşamadığını görmem gerekiyordu.
'Kötülüğü suçlu yapan nedir? Dürüst olmak gerekirse, onu kötü yapan yazardı!'
Hangi seçimi yaparsam yapayım herkesin sevgisini kazanan normal moddaki kahramanın aksine, aşk için ne kadar yalvarırsa yalvarsın sadece istismar edilen ve kötü muamele gören kötü kadın bana daha önceki hayatımı hatırlattı.
"Ne olursa olsun bunun sonunu göreceğim."
Büyük piç kardeşleri yüzünden tekrar öldürüldüm. Odada dişlerimin gıcırdama sesi duyuldu.
Şimdi burada ne kadar öldüğümu hatırlamıyorum.
Isınmış telefonumu sıkan iki elim titredi.
Bu konuda çok duygusallaştığımı düşündüm ama parmaklarımın sıfırlama düğmesine tıklamasını engelleyemedim.
Her şeye yeniden başladım, en baştan.
Çizgileri seçtim, sempati oranlarını yavaş yavaş yükselttim ve yeni rotayı açmak için şöhret, çekicilik ve para kazandım.
"Ah! Neden! Neden!"
Ama yine öldüm.
Sadece para kullanarak gizli sonu satın almayı düşündüğüm noktaya kadar sinirlendim.
Yapımcının amacı bu lanet şey için başkalarına ödeme yaptırmaksa, o zaman büyük ölçüde başarılı olmuştu.
Başka kimsenin vermediği kadar paraya değer veren bana paramı bu oyun için kullandırtmaya çalışıyorlardı.
Paramı sonuna kadar kullanmadım ama karakterlerden en az birinin sonunu görmek için bütün gece uğraştım.
Öl ve baştan başla.
Tekrar öl ve baştan başla.
Ölmek,
Ölmek,
Ve tekrar öl.
Sadece gün doğumuna kadar öldüm.
Ancak, yine de hiçbir senaryonun sonunu göremedim.
"Siktir...... Yine...... ."
Sıfırlama düğmesine tekrar basacak olan ben, elimde telefonumla uyumak için bayıldığım için artık kaldıramadım.
Ve gözlerimi açtığımda.
"Bihter Ziyagil."
Üzerinde boş gösterge çubuğu olan adam, 'Sempati %0' yazan pırıl pırıl harflerle dedi.
"Bir süre daha 'Ziyagil' ismimizi sizden geri çekeceğiz."
Sonunu hiç göremediğim oyundaki kötü kadındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın
General FictionBir rpg* oyunun içinde uyandım. Ama her senaryoda ölen kötü kadın karakter olarak. Uyarlama.