"polívku?" Podivila se Anča. Kořen přikývl a zavedl ji do kuchyně, kde vytáhl různé ingredience.
Spolu vařili poměrně dlouho, byla to romantická chvíle, kterou si spolu ona užili. Celou dobu se na sebe usmívali a Anča se cítila milovaná, ne jen jako subika sexuální.
V jednu chvíli kořen vytáhl z hrnce dušené mrkve a položil je na talíř, který umístil na ostrůvek. Zvedl Anču a vysadil ji vedle talíře. "Sundej si kalhoty kočičko," řekl a usmál se na ni. Anča poslechla pokyny svého dominanta a ochotně si svlékla legíny i kalhotky. "Lehni si na záda," poručil jí. Anča si opatrně lehla. Cítila vítr na své mušličce. Kořen tentokrát nevytahoval svoji oversized rtěnku, naopak se rovnou ujmul ančiné čokodírky. Penetroval ji prstíkem. Anča vykřikla, bylo to úplně něco jiného než když jí osahával mokrou lasičku.
Kořen si ji přidržel a prstíky jí roztahoval análek. Liliputce to moc příjemné nebylo, ale musela to zvládnout. Kořen to na ní viděl. "Vydrž to pro svého pána," snažil se ji uchlácholit. Anča se ale vstekla. "Nebudu to dělat!" Zakřičela a pokusila se učiteli vymanit. Kořen ji udržel prsty jí strčil ještě hloubž do tajemné komnaty.
"Uklidni se Anastázie!" Zvýšil na ni hlas a přimáčkl ji k ostrůvku. Anča byla v šoku. Chytila jakýsi záchvat a snažila se učiteli utéct. Pan učitel ji ale udržel. Anča škubla rukou, ale nic se nestalo. Byla připoutaná k ostrůvku! Dominant měl připravená pouta, do kterých ji zamkl každou ruku. "Pusť mě!" Zaječela Anča, kořen jí dal ruku přes pusu."Tolik caviků kvůli jednomu análu. Anastázie, já se z tebe zblázním," řekl. Anastázie Anči říkal, když ho naštvala, nebo když byl hodně vzrušený. Tak vzrušený, že by jeho tvrdým ocasem mohl kácet stromy. "Za chvíli se vrátím, tak se uklidni zlato," řekl a zase odešel. Dělal to až moc často. Proč pořád odchází? To by Anču zajímalo. Začala zjišťovat, jak by se odtama dostala, přišla ale na to, že stejně jediná cesta pryč je poslouchat svého pána.
Za pár momentů se kořen vrátil, odpoutal Anče ruce a vzal ji do náruče. Políbil ji, uvědomoval si, že na ni byl moc tvrdý. Položil ji na gauč, sehnul se k její vagáně a konejšil ji jazykem. Anča se najednou zase cítila dobře. Kořen jí opět strčil prsty do čokodírky, Anča se tentokrát nevzpouzela. Učitelův jazyk dráždící její klitoris ji uklidňoval. Najednou Anča ucítila něco podivného ve svém zadečku. Kořen jí ho nejdřív až bolestivé roztáhl a následně, když prsty vytáhl, v análku jí něco zůstalo. Bylo to teplé, a rozpadalo se to.
"Já se asi poseru," řekla Anča. Myslela si, že to je hovňousek tlačící se ven. Kořen se pousmál a dírku jí olízl. Znovu prsty rozevřel její prdelku a znovu se stalo to samé. Anča byla velmi překvapená. Chtěla se svého dominanta zeptat, jestli ji pustí na záchod, ale když jí začal znovu jazykem dráždit kliptoris rozmislela si to.
Kořen použil i prsty a masturboval ji i zevnitř. Anča to feelovala dobře. "Ahhhhh ano Pane Učiteli! Ahhhhhh!" A po pár vteřinách dosáhla vytouženého orgasmu. Zaječela na celou bytovku a Kořen jí dal ruku přes ústa.
"Ještě tě budu muset naučit spoustu věcí, kočičko," řekl svůdně a políbil Anču. Chvíli se cucali, potom se kořen odtáhl a vrátil se k její dírce. Anča očekávala druhé kolo, kantor ji ale opět překvapil. Ucítila něco chladného v její čokodírce. Byla to snad nějaká hračka?
Ta věc z její čokodírky zase vyjela ven. Byla to čajová lžička a na ní cosi hnědo oranžového. Anča vyvalila oči, když si to kořen strčil do pusy a sežral to!!
Pan učitel si všiml nejistoty ze strany jeho subinky. "To je dušená mrkev s čokoládou," řekl a Anča hodila šavli.
---
"Až budeš přijdi za mnou do kuchyně!" ozvalo se spoza dveří koupelny. Anča kývla, ačkoliv to její dominantní alfasamec nemohl vidět. Utřela ručníkem své mokré tělo a půjčila si kořenkvo triko, které na ní vypadalo spíš jak noční košile a jeho slipy. Potom si na hlavě udělala turban a vylezla z koupelny. Přišla do kuchyně, kde seděl kořen na židli a na stole měl nějaký papír. Anča přišla k němu a na jeho pokyn se posadila.
"Co to je?" Zeptala se. "Smlouva," odvětil Kořen a posunul papír ke své subince. Ta se dala do čtení:
Smlouva pro subinku
1, bude poslouchat každé slovo svého dominanta. Nikdy nesmí říct ne na jakýkoliv jeho požadavek a přání.
2, úkolem subinky je uspokojit svého dominanta a né sebe. Uspokojení subinky není dominantova povinnost ale odměna pro subinku za dobré chování.
3, subinka si nevybírá jaký den bude sex ani co bude jeho součástí. Může ale svému pánovi navrhnout nějakou praktiku
4, subinka nesmí mít žádného jiného sexuálního partnera kromě dominanta
5, subinka musí sníst vše co jí dominant uvaří. Odmítnutí jídla znamená trest
6, subinka má právo na záchrané slovo které si sama zvolí. Pokud však subinka použije záchranné slovo každý den nebo víckrát po sobě, dostane trest
7, subinka si musí na dominanta najít kdykoliv čas, pokud odmítne, následuje trest
8, za jakékoliv porušení smlouvy následuje trest
9, subinka/subík svým podpisem souhlasí s podmínkami ve vztahu dominanta a jeho subinky
Anča zvedla pohled zpět ke Kořenovi. "To mám podepsat?" "Samozřejmě kočičko," usmál se na ni. Ona na papír chvíli koukala a pak ho podepsala.
"Tak moje milá subinko, teď si můžeme dát večeři, že?" Usmál se kořen a Anča přikývla. Podala mu smlouvu, on se ujistil, že se na ní nachází Ančin podpis, a pak si ji odnesl někam do své ložnice. V ti chvíli Anča věděla, že není cesty zpět.
CZYTASZ
Kohoutova Subinka
Dla nastolatkówtento příběh je o mladé, malé studentce zemědělké školy, která objeví první lásku v učitelském sboru a jejich dvou lesbických kamarádek. založeno na skutečných událostech. varování: 18+ všechny postavy jsou určitě zletilé, mrdá mi a ta knížka je mu...