2. mise - deníky praxe 18+

28 2 8
                                    

Další týden, v neděli večer se Anča sešla na intru sešla s její partičkou - Lindou čičinou, Kačenou z Ústí a pornomilnou Kájou. Na pokoji 34, kde bydlely Ančiny tři kámošky, probíraly nové učitele. když přišla řeč na Kořínka, Anča se rozpovídala. ,,Je divnej," začala. ,,Pozval si mě do kabinetu a dal mi za úkol udělat zasedák, proč zrovna já," stěžovala si. ,,A ten jeho účes, co to je, bože. je to hnus!"

"Já bych řekla, že to není tak hrozný. sice vypadá jak kohout z kurníku, a blbě čumí, ale vždycky to může být horší. Náhodou oproti ostatním vypadá celkem dobře" opáčila Kačka a všechny čtyři typky se zasmály. Linda probodla Kačku žárlivým pohledem. Ty dvě spolu už od prváku randí. Kačka se otočila na svoji přítelkyni a láskyplným pohledem ji ujistila, že její kundička patří jen Lindě.

Kája se rozhodla změnit téma. ,,A co Pebíl Kačko? pořád máte love hate relationship, nebo už se prostě jen milujete?" zasmála se a koukla na Kačku, ignorujíc Lindy vražedný pohled. Anča chytila záchvat smíchu, když Kačka depresivně vykřikla "Neeeeeeeeeeeeee!" jen co Kája zmínila učitelovo jméno. Kačka nesnáší Pebíla, jejich učitele na praxe. Pebíl je na ní zasedlý, a ona na něj též. Každý ví, že ti dva mezi sebou mají podivnou chemii, která nejde snadno vysvětlit. Kačka vždy říká, jak ho nesnáší, a i ho vážně nesnáší, ale ona sama v hlouby duše ví, že je pro ni víc než obyčejný učitel.

"Příprava na večerku!" ozvalo se z repráků v pokoji, přičemž Anča leknutím spadla z Kájiné postele. Jelikož Anča bydlí v jiném pokoji, musely se rozloučit. Nejmenší z dívek odešla z pokoje a odcupkala na své oddělení.

Kája byla hodně unavená z cesty vlakem, kdy jí vedle hlavy celou cestu řvaly cikáňata, a tak se rozhodla jít vyjímečně brzy spát. rozestlala si postel, dojedla svoji polívku do hrníčku, pustila si nějaký podcast do sluchátek a uvelebila se ke spánku.

To Linda s Kačkou zůstaly vzhůru. Kačka dala Lindě deník praxe k opsání, protože Linda minulou praxi chyběla. Jelikož kačka píše asi tak, jako její ústečtí sousedé, musela si lehnout vedle její přítelkyně na postel a číst jí, co se v deníku píše. Jelikož to Kačku ale moc nebavilo, rozhodla se zabavit se.

Položila ruku na Lindy juicy prdel a začala jí ji hladit a mačkat. Linda to ignorovala, věděla, že má kačka ráda její prdelku. V jednu chvíli Kačka zajela Lindě prstem ke kundičce, ne zrovna záměrně. Linda se podívala na Kačku, ta využila situace a políbila Lindu. Linda jí polibek opětovala a lehla si na bok, aby jí to šlo líp. Kačka přejela rukou z Lindiny prdelky na její kozy. zajela jí rukou pod tričko a začala jí je jemně masírovat. Kačka zádný cecky nemá, o to víc je obsessed s těmi Lindinými. Linda vzdychla a Kačka ji položila pod sebe. protože je alfasamec, musí být vždy nahoře. Kačka nesnáší, když je při píchání dole. Kačka svlíkla Lindě tričko, Linda chtěla to samé udělat svojí partnerce, ale ta její ruce odstrčila. Fake zrzka líbala Lindě krk a při tom jí osahávala všude po těle. přesunula se níž, sundala lindě podprsenku a začala jí chálovat kozičky. Linda nemohla vzdychat protože kdyby na ně přišla vychna vyhodila by je z okna.

Kačka Lindě svlíkla poslední kusy oblečení - kalhoty a kalhotky. v moment, kdy pod ní linda ležela celá nahá, Kačka si sundala alespoň to tričko. Linda na ni upřeně zíralala, milovala kačky nádherné tělo. Kačena se opět sklonila k lindě, jednou ji lehce políbila na rty a následně jí strčila dva prsty do pusy. Linda jí je začala cucat. bylo to velmi hot. Když byla kačka spokojená s výkonem její přítelkyně, vytáhla jí z pusy navlhčené prsty a přesunula je k její vagáně. přejela prsty kolem lindiné dírky. Věděla, že je její subinka ještě panna, a chtěla její odpanění nechat na lepší příležitost, rozhodla se ji jen lehce vyprstit, a přistupovala k její vulvě s jemností.

chvíli jí vagánu prostě jen osahávala, po chvíli se však rozhodla strčit do Lindy jeden prst. jakmile do Lindiné dírky vnikla, Linda zavzdychala. Kačce se to velmi líbilo, druhou rukou hnětla Lindino prso. Kačka začala prstem v Lindě pohybovat. Jelikož má linda velmi úzkou vagánu, cítila každý pohyb. Kačka přesně věděla co má dělat, aby Lindu uspokojila. Linda si skousla ret, aby zabránila hlasitým vzdychům. Kačka přidala druhý prst a zvýšila tak intenzitu lindiného uspokojení. Ta dala své ruce kolem kaččiných boků a pevně si ji držela. Kačka zrychlila a Linda byla velmi uspokojená. tempo prstění bylo stále rychlejší a rychlejší, kačka však věděla, že Linda se neudělá jen z prstění. potřebuje k tomu něco víc. Kačka se sehnula mezi lindiny roztáhlé nohy a začala jí lízat kliptorys. netrvalo douho a Linda se s hlasitým "Ahhhh Kačko!!" udělala.


Kohoutova SubinkaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang