hoofdstuk 2

3 1 0
                                    

het was een week later het was bijna kerst vakantie er waren geruchten dat er een nieuwe jongen bij ons in de klas zou komen. Ik werd wakker om 7 uur in de ochtend deed ik snel een beetje basis make-up. Een simpele mascara en een klein beetje lipgloss. Daarna maakte ik snel een broodje niks voor school ik werd toch uitbetaald die dag dus besloot wat in de kantine te gaan halen. Na een half uurtje sprong ik op mijn fiets en reed ik in de koude ochtend wind met winterjas naar school. In een kwartier was ik aangekomen. Ik liep naar het lokaal ik had engels het eerste uur en ja hoor 3 minuten voor de bel kwam er een nieuwe jongen de klas. De les begon de docent vroeg om de aandacht ze zei dat de nieuwe jongen naar voren moest komen hij ging vooraan de klas staan. Hij zei dat hij Carl Cobain heet en 16 jaar oud is hij is toch weer terug gegaan naar de 3de omdat hij te lage cijfers had. Daarna begon de les we moesten de songtekst voor een nummer schrijven in de stijl van een andere artiest zoals Queen of de stones in duo's Gayle en Dave gingen samen dus ik moest met Carl. Hij had het idee om een nummer in de stijl van Nirvana te maken. Ik vond het een oke idee omdat ik anders niks wist. We bedachten gezamelijk een paar ideeën voor het onderwerp en de titel. De titel werdt Trip to Nowhere. Het ging over de keerzijden van psychedelica verpakt in een verhaal over een vakantie. (Zodat het niet op zou vallen dat het over drugs ging net als bij the Beatles met Lucy in the sky with diamonds.) Toen was de les al weer voorbij in de eerste les ging puur over de titel en het onderwerp. dave en gayle hadden als een van de weinigen ook al een titel en inhoud ze wilde mij alleen de titel vertellen dat was Down on the Bayou. een nummer gebasseerd op ccr. (creedence clearwater revival.) Na engels was de school dag niet super speciaal meer gewoon lo, maatschappij leer, nederlands en wiskunde. Na school ging ik afspreken met Carl om hem wat beter te leren kennen. We gingen eerst even naar de winkel en toen naar een parkje. we haalden 2 blikjes redbull en een zak chips om te delen. Carl had zn buik tasje mee. Blijkbaar doet hij soms drugs hij vroeg of ik een jointje wilde ik stemde in omdat het morgen toch weekend was en ik vandaag en morgen alleen thuis was. Het voelde wel raar de eerste keer stoned. Na een uurtje ging ik naar huis Carl vroeg of hij kon blijven slapen. Dat vond ik prima omdat ik toch zelf thuis was we gingen eerst nog een keer langs de winkel voor 2 dokter oetker pizza's wat drinken en ijs. Daarna gingen we naar mijn huis het was 16 uur dus als de joint is uitgewerkt kan ik de pizza's er in doen we gingen een film kijken. Na de film deed ik de pizza in de oven keken we nog twee films en gingen we slapen Carl lag bij mij in bed. Het is toch king size en we houden onze kleren gewoon aan.

(dit was hoofdstuk 2 hopelijk vonden jullie het leuk als jullie dat vonden laat het dan weten door een ster als je een idee hebt mag je het laten weten in de reacties.)

rise to fameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu