Hoofdstuk 3

3 0 0
                                    

Vandaag moesten we gewoon een saaie schooldag doen ik had er totaal geen zin in. Ik vroeg Carl of hij zin had om in het park te komen chillen. Hij appte me dat hij kon en dat hij zou zorgen voor het bier en ik voor de normale snacks. Ik vond dat een goede deal, dus deed een simpele make-up look en een beetje een naar mijn mening (hoerig) topje en broekje maar had zin om hem een beetje te verassen. Daarna ging ik naar de winkel ik haalde en fles cola een pak ijsthee een zak chips en een zakje pinda's. Daarna fietste ik naar onze vaste hangplek. Carl was er nog niet dus ik ging alvast zitten en een beetje op mijn mobiel. Na een kwartiertje kwam Carl aan. Hij had alcohol en wiet mee. De dag was niet heel interessant we hingen in de speeltuin en gebruikte, dronken en aten wat daarna ging ik weer naar huis. Toen ik thuis was werd ik gebeld door school waar ik was ik zei dat ik naar de dokter was en dat mijn ouders me vergeten waren af te melden. Gelukkig geloofde ze dat. (tenminste nu nog wel.) Ik was echt moe dus ik ging slapen. Toen ik de volgende ochtend wakker werd was ik ziek ik belde Carl of hij ook ziek was en hij had niks. gelukkig heb ik vandaag vrij. ik besloot toch even naar de dokter te gaan ik maakte een afspraak en kon een half uur later al terecht. Ik fietste er snel heen en de dokter constateerde dat het gevolgen zijn van wiet en dat ik beter per direct kon stoppen met gebruiken. Ik ging naar huis en appte Carl met het nieuws. hij zei dat hij een beter alternatief had. ik vond het namelijk wel kut maar mijn gezondheid gaat natuurlijk voor. Carl vroeg of hij over een uurtje langs kon komen met het betere spul. Ik zei dat dat oké was. Dus zo gebeurde het precies een uur later ging de bel ik deed open en hij kwam naar boven. Hij gaf me het spul en we gingen op het balkon zitten ik stak kaarsjes aan dan is het net iets gezelliger en maakte voor mezelf en kop thee en pakte voor Carl en flesje bier uit de koelkast. Ik moest van de dokter namelijk ook oppassen met alcohol en cafeïne.  we pratte wat bij over wat de dokter gezegd had. daarna gaf hij mij het spul ik nam het en het was echt lekker en het voelde alsof er een hele zware tas van me afviel. ik vroeg wat het was hij zei dat het ... is (ga t nie noemen wil nie dat iem t gaat gebruiken dus drm) toen we klaar waren ging hij naarhuis ik heb de rest van de dag gewoon een serie gekeken.

(dit was weer een hoofdstukkie hoop dat ik de komendetijd weer wat meer kan maken.)

rise to fameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu