Wij gingen een weekendje naar Berlijn voor de verjaardag van Dave. Hij weet alleen nie dat we daarheen gaan wel dat we een weekendje weg gaan we hadden afgesproken dat hij om 10 uur bij Gayle zou zijn. En dat hij een activiteit moest bedenken die je overal zou kunnen doen zoals een wandeling met lunch ofzo. Ik had een concert van Rammstein geregeld daar is hij fan van. Toen ik het tegen mijn ouder zei hadden ze op de een of andere manier gratis kaarten geregeld en mochten we zelfs helemaal vooraan staan voor het eerste vak. Ik had nog een uurtje ik pakte snel wat kleren voor drie dagen pakte mijn toilet tas voordat ik hem inpakte deed ik nog even mijn make-up. Toen ik klaar was met alles inpakken at ik een broodje. Ik was klaar met ontbijten pakte mijn spullen en fiets en fietste naar Gayle. Ik kwam als laatste aan we zette onze fietsen in haar achtertuin. We namen een snel drankje. Daarna bracht haar vader ons naar centraal station Amsterdam. We pakte de trein. Dave had nog steeds niet door waarheen. Na 6 uur waren we er we waren er om 17 uur. We besloten eerst naar de hotel kamer te gaan daarna gaan we Dave zijn activiteit doen. Hij had besloten de route te lopen waar vroeger de Berlijnse muur staat wat wij een heel leuk idee vonden. We gingen met de metro naar het begin toen we daar waren was het 18 uur. Na een uurtje lopen kwamen we langs een restaurant waar je lekkere noedels kan eten. We besloten daar te gaan eten. Het was heel lekker ik en Gayle hadden octopus en Dave had eend. Het was heel lekker. Na een uurtje gingen we weer doorlopen. we liepen nog 2 uurtjes pakte de metro en gingen naar ons hotel daar keken we nog even tv en gingen we slapen.
(Dit was hem schrijven duurde veel telang maarja. Laat een leuke reactie achter en een sterretje)
JE LEEST
rise to fame
Fanfictiondit verhaal gaat over Raven Hetfield een meisje van 15 die uit een slechte situatie probeert te komen door middel van een groot artiest te worden. er zit wat drank en drugs in. *alle achternamen komen van rock artiesten. Sommige maken niet zoveel ui...