THEODORE NOTT MEDYADA DA VAR 🎀🎀3.ŞAHIS
O gün yaşandıktan sonra Draco, Lindayı görmezden gelip eskisi gibi Astorianın peşinden gidiyordu bu durum cidden Lindayı fazlasıyla üzüyordu bu yaşadığı 2. Kalp kırıklığı idi her ne kadar inkar etse de, slyhterin binası karışmıştı 2 nesildir ailenin bütün fertleri ölüm yiyen olan Nott ailesinin en küçük varisi okula geri dönüyordu sarı saçlı çocuk uyandığında arkadaşının buna bu haberi vermesi sabah sabah onu germişti çocuktan pek hoşlanmaz ve fikirleri hep çatışırdı
Rawenclaw güzeli büyük salona döndüğünde bakışların ona dönmesinden epey rahatsız olmuştu hemen en yakın arkadaşının yanına oturdu ve kulağına fısıldadı
"Hey Merlin aşkına ne oluyo?" Dedi genç kız gerginliğini ufacık bir gülümseme ile saklamaya calısarak arkadaşı cevapladı "nott geri dönmüşş." Dediğinde kızın dudağındaki hafif gülümse silindi ve gözler büyük salonun kapısına çevrildi fısıltılar başlamış slyhterin binasından kuvvetli bir alkış kopmuştu genç kız onun hiç değişmediğini , gözlerinin eski soğukluğunda olduğunu farketmişti yakışıklı slyhterin kafasını kızın binasına çevirdi ve hafif bir tebessüm bırakarak önüne döndü, kız anlayamamıştı arkadaşlarına mı yoksa kendisine mi tebessüm ettiğini.
Yakışıklı Slytherin'in diğer dikkatini çeken nokta eski arkadaşı sarı kafanın onu görmezden geldiği oldu ,her ne kadar inkar etsede buna kırılmıştı eski dosttan öte arkadasına dönerek "İnsan selam verir Malfoy özlemedin mi beni?" Sarışın çocuk onunla konuşmasını beklediği içim hafif bir afalladı ardından konuşmaya başladı "Umarım çabuk gidersin Nott." Dedi sakin düz bir sesle o da belli etmesene çok kırılmıştı karşısındaki çocuğa ona en ihtiyacı olduğu zamanda gitmişti terk etmişti burayı,küçük Nott varisinin gözlerinden ufak bir üzüntü dalgaları gecmis sonrada hemen gidivermişti onun klasik haliydi duygularını saklamakZiyafet başlayalı 20 dakika olmuştu genç varisin gözü mavilerle nitelenen binaya kayıyordu tabikide gözü tek o binaya kayan o değildi , eski en yakın arkadaşının da onun eski sevgilisine baktığından bir haberdi.
Genç kız yılanlarla dolu binaya göz gezdirirken istemsiz ile onunla göz göze geliyor aklından anılar geçiyordu kız karşısındaki çocukla göz temasını sarı saçlı çocuğun hızlıca kalkıp salondan çıkması ile kesti kendisi de istemsizce reflex olarak ayağa kalkıp peşinden gitmeye yeltendi tabiki de gidecekti arkadaşlarına küçük bir açıklama yaptıktan sonra sarı saçlı çocuğu zindanlara doğru giderken kolundan çekti ve kendisine bakmasını sağladı
"Malfoy ne oluyor beni görmezden geliyorsun neden?" Sarı saçlı çocuk etrafına bakarak cevap verdi "aramızda birsey yok yine eskisi gibi olucaz çünkü aramızda birsey olmadı olamaz zaten." Kız ellerini saçlarından geçirerek. "Hepsi onunla ilgili değil mi beni kullandın sırf onu özlediğin için eski en yakın arkadaşını." Karşısındaki çocuğun sinirlendiğinden bir haberdi sadece kendisine bir umut ışığı arıyordu sarı saçlı çocuğun onu sevdiğine dair "Ne diyorsun sen birdaha karşıma çıkma ve böyle seyler söyleme." Diyerek kestirip attı çocuk bu laflarından geriye kalan kıza bıraktığı acı bir kalp kırıklığı oldu kız kendi binasına giderken yol boyu düşündü düşündü nerde hata yaptım acaba diye belki de tanrı onu cezalandırıyordu eski sevgilisinin en yakın arkadaşına aşık olduğu için kız düşüncelerin yanına gelen Michael ile bir köşeye bıraktı "kızım sabahtan beri sana sesleniyorum gelsene yeni haberler var." Kız derin bir iç çekerek " ne oldu?" Dedi "baban bizi yarı yolda bıraktı hepimizden işaretlerimiz gitti güçlerimiz etkisiz hale geldi ve sana bir mektup gelmiş bu olayla ilgili olabilir." kız bu olaya üzülse mi sevinse mi bilemedi sanki üstünden bir yük kalkmıştı hemen odasına gidip masasının üstüne bırakılan mektupu ortak salona inerek okumaya başladı."Lindam seni ve arkadaşlarını bu yolda gösterdiği çaba için takdim eder teşekkürlerimizi iletiriz artık sizin bu görevde işe yarayabileceğinizi düşünmüyorum lakin mezun olduktan sonra işler değişebilir ve bu örgütün hayatlarındaki katkılarını göreceklerini söylemek isterim seni seviyorum kızım."
~BABAN~Mektup bittikten sonra ortak salonda sevinç nidaları yükselmişti efendilerini memnun etmişler ve geleceklerini tehlikeye atmadıklarına emin olmuşlardı lakin bu mektuptan sonra içine kurt düşen genç kız ve arkadaşı birbirlerine bakıp iç çektiler çocuk konuşmaya başladı "Merlin aşkına linda bu iyiye işaret değil baban birseyler planlıyor ve bu sana zarar verebilir yada örgüt üyelerine." Kız cevap vermedi iç çekti annesinin binasını manipüle ederek kötü bir şekilde kullanmıştı belki de babasının gerçekte kim olduğunu görmeliydi ondan daha fazla bir şey beklememeliydi çünkü o buydu ve değişmeyecekti.
Sarı saçlı çocuğu 1 hafta sonra eve gitme korkusu sarmıştı endişeliydi çünkü bilmediği bir örgüte üye olarak lorduna ihanet etmişti sonrada amaçsızca örgüt sona ermişti geriye kalan ihanet parçaları ve lordun hortkulukları olmuştu.
Küçük varis eskiyi özlüyordu eski zamanları birbirlerine aşk ile baktığı ilişkiliyi ve kendisine kardeşinden daha yakın olan eski arkadaşını özlüyordu ikisinide çok kırmıştı gidişi ani dönmesi uzun sürmüştü en kısa sürede bu soğukluğu düzelteceğini ikisinide karşısına çekip konuşacağını düşünerek kitabına kaldığı yerden devam etti.
AAĞAĞAĞAĞAĞĞĞAĞAĞAĞAĞA ÇOK İYİ BİR BÖLÜM OLDU ÖRGÜTÜ KENARA ATMAMIZ İYİ OLDU PEKİ YA NOTT ASİLLİĞİ ŞAKA MI ,
SİZCE THEODORE NOTT BUNU ÖĞRENİNCE NE OLACAK BÜYÜK KISKANÇLIK 🤩🤩
DRACONUN LİNDAYI KULLANMASI 🥲
LİNDANIN BABA SORUNLARI ÜZÜCÜ BİR BÖLÜMDÜ YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN ♥️♥️♥️