HİSSİZLİK

11 4 0
                                    

Genç kız karşısındaki oğlanın haylaz güleç haline alıştığı için Theodore'nın bembeyaz olmuş yüzü ona garip gelmişti lakin kafasında oturmayan şeyler vardı,çoğunluk nott ailesinin ölüm yiyen olduğunu bilmeseler bile tahmin ediyordu peki ya babası
ile alaka seviyesi,bunları düşünürken Theodore'nin yüzüne baktığını Bay Nottun iğrenç kendisinden emin sesi ile fark etmişti.
"Aaa lindacım kocaman olmuşsun galiba baya özleştiniz eski aşıklar olmak kolay değil." Dedi hafif bir kıkırtı ile bayan nott ise başını nazik bir şekilde sallayarak onay verdi.Bay efendi bu durumdan rahatsız olduğunu belli edecek şekilde
"Neyse fazla uzatmadan yemeklerimize başlayalım,Bay nott evi bulurken zorlandığınızı duydum ."
"Ah evet Gellert bir tane çocuğa sormuştuk o da yanınızdaki evi gösterdi meğersem saklama büyüsü ile saklamışsın."
"Ah kusura bakma son zamanlarda tedbirli olmamız lazım söylemeyi unutmuşum kaç kişi girdiniz o eve." Linda bu sözün üzerine genç nott'a baktı.
"Ah ben ve eşim ne oldu."
"Mülkün sahibi biraz sıkıntılı muggler işte neyse şerefe." Bay efendi şeref ederken genç nott'un keskin zümrüt yeşili gözleriyle karşılaştı bu durumu hemen ortadan kaldırmalıydı.

LİNDANIN ANLATIMI
Masadaki sessizlik babamın isterseniz odaya geçin demesiyle bozuldu hangi baba bir kız ile 17 yaşındaki erkek çocuğunu odaya geçin derdi benim babam.
Theo'yu odaya götürdükten sonra kapıyı aralık kalacak biçimde bıraktım benim yüzüme bile bakmıyordu,hoş  bende ona meraklı değildim kafamı çevirdiğimde onunla göz göze geldim.
"Bir gariplik olduğunu seziyor musun özellikle benim ailemde ?" Hoş bunu beklemiyordum ama o zaten lafı dolandırmadan söyleyen birisi idi.
"Zannetmiyorum ne oldu ?" Sezdiğim gariplikleri ona söylemek için sabırsızlanıyordum ama bir yanım ona güvenmememi söylüyordu o yüzden o konuyu açana dek susma kararı aldım.
"Baban aileme birseyler yapıyor biliyorsun araları pek iyi değildir ne oldu de böyle yakın oldular."
"Abartma theo böyle birsey olsaydı  çıkmamıza izin vermezlerdi." Kırdığım pot yüzünden yutkundum o ise umursamaz şekilde
"Evi neden saklama büyüsüne aldınız ?"
"Of basımı ağrıttın hadi çık." Diyerek onu odadan iteledim usulca giderken aniden bana döndü o kadar yakındık ki birbirimizin nefeslerini hissedebiliyorduk hafifçe yutkunduktan sonra saçımı kulağımın arkasına iterek fısıldadı "ne varsa bulacağım." Dedi ve kapıyı narince örtüp gitti pencereye gelen baykuş daha yeniki anı düşünmememi engelledi , pencereyi açıp baykuşa azcık su verip mektubu gagasından aldım ve hemen okumaya başladım.
"Yan evde ne arıyordun orada ne oldu,dray baban mektubu almaz diye ismimi yazmadım." Ah aptal çocuk en aptal olan bendim çünkü mal gibi duvara sırıtıyordum ona mektup yazmıyacaktım çünkü yarın okul vardı , bundan önemlisi beni mi takip ediyordu yoksa o mu beni kurtarmıştı.

SÜPRİZ KİŞİDEN
"Ne yapıcaz."
"Onu herseyi farketmesini sağlamak için o eve yönlendirdim ama aptal çocuk herseyi mahvetti."
"Onun gözü kolay kolay açılmaz ve o ev çok tehlikeliydi ya zarar verseydi hafızasını kaybedebilirdi çok güçlü bir kız unutma ve daha dikkatli davran ."
"Ama yardımcı olabilirdi evde ki gizemi farkedebilirdi."
"Hepimiz Grindelwaldı besliyoruz ,çok güçleniyor evinde 2 tane güçlü bağ var anlıyor musun ?"
"2 tane mi bu ne demek oluyor , ve sakın geçmişe dayanıp kızına zarar verecek hareketlerde bulunma 12 yıldır sabrettin kendine sahip çık."

LİNDAYI KİM KURTARDI?

LINDA KİMİN KIZI ?

DRACO DÖNÜŞÜ?

UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM ÇÜNKÜ YORUM VE VOTE ATMIYORSUNUZ 🥹🥹🥹🥹

DRACO MALFOY// LINDA HELENA GRINDEWALDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin