ESKİSİ GİBİ(!)

42 8 9
                                    

Sabah erken saatlerde kalkarak aynanın karşısında son sıralar olan olayları düşünmemeye çalışıyorum ama bu sefer birazcık daha geç kalkmış olacağım ki uyandığımda odada kimsenin olmadığını ve beni kimsenin uyandırmadıgını gördüm aceleyle kalkıp hazırlanmaya başladım yeni oda arkadaşımın dün odaya getirdiği çocuk ve içkisi felaket iğrenç kokuyodu ders takvimine baktığımda gözlerim kocaman açıldı ders snape'in dersi ve SLYHTERİN ile ortak gireceğimiz için rezil olmamak adına hızlıca dersliğin oraya koştum kapının önünde nefes alarak içeri girdim.

Snape kapıya doğru baktığında beni gördü "Bayan grindewald geç kalma şerefinizi ve slyhterin kravatınızı neye borçluyuz lütfen açıklar mısınız." Kravat lafından öncesi gayet iyiydi ondan sonrası yanaklarıma al basması ve 2 tane çocuğun gözlerini üzerimde hissetmem bir oldu aptal oda arkadaşım pis pis gülerken ben konuşmaya başladım."Efendim eee sandığınız gibi değil ."

Hızlıca lafımı bölerek "Bayan grindewald unutkanlık iksiri hakkında en az 5 sayfa bilgi istiyorum tatil dönüşü getirirseniz sevinirim ,oturabilirsiniz."
Seri adımlarla yerime oturdum ve ders bitene kadar uyuduğumu fark ettim Theodore sağolsun canım eski sevgilim yeni uyanmamın şerefine "Benim binamdan kiminle yattın kim o serefsiz ." Derken pekte yakışıklıydı piç " Ya ne saçmalıyorsun bırak gidicem." Kolumdan tutarak gitmemi engelledi ve elini boynuma götürerek kravatı nazikçe çıkardı ben anın şokuyla 2-3 saniye afalladım ama çantamı alıp hızlıca çıktım oradan kapının önünde Astoria ve Dracoyu görmem ile günüm kötü başlamıştı bugün evlere gidiyorduk ve babam son mektubunda bir ölüm yiyen ailesi ile anlaşma yaptığını söylemişti

TRENDE
Valizlerimi yükseğe koyamadığım için oflarken arkadan bir el valizi alıp yukarı koydu o kişiye döndüğümde tam teşekkür edecekken mattheo olduğunu fark ettim perona geçtiğimde benden izinsiz oturmuş had bilmez 2-3 slyhterinli kızla karşılaşınca boş kalan köşeye oturup muggle icadı kulaklığımı takarak uykuya daldım.
Theodore
Blaise ve birkaç çocukla konuşurken , alt sınıflardan birisinin benim haklımda konuşmalarıyla onlara döndüm "Birdaha desene sen o lafı ." Karşımdaki korkusuz bakıslar bana bakarak "Senin haberin yok herhalde en yakın arkadaşın ve sevgilin pardon aniden bırakıp hiç açıklama yapmadan ayrıldığın sevgilinin gecen dönem haberleri çıkmıştı beraber." Dediğinde okkalı bir yumruk çocuğun suratına yapıstırmıstım ve perondan çıkarak Draco ve astorianın olduğu perona girdim ikisinin kafası bana dönmüş bende astoriaya dönerek "Astoria perondan çık ." Dedigimde ağzını açmadan perondan çıktı çıkmazsa neler olacağını iyi biliyordu Draco 32 diş sırıtarak bana bakıyordu "Ne oldu serefsiz ne gülüyorsun doğru mu linda ile aranızda birsey mi var ."
"Ahahaahhhha olsa ne olcak sabahtan beri kıza yardım ederek onu tekrar etkilemeye çalışıyorsun."
"Vay serefsix piç demek ki ona yan gözle baktın he sen kim oluyorsun lan sana mı aşık olacak sanki senin gibi korkak bir adama adam bile olamayan bir çocuğa." Aniden dudağıma gelen yumruk benim sinirlerimi daha da tepeme çıkarttı bende ona karşılık verdiğimde tüm tren bizim yanımıza toplanmış ince sesiyle Mcgonnagal bize tatilden sonra vereceği cezayı söylüyordu ama benim kafam orda değil sinirden elim ayağım titriyordu gözlerim o kalabalıkta bir kişiyi arıyordu onun orda olmadığını görünce bir peron gözüme çarptı kulaklıgı takılı , katlanmış eteği ile doğal bir şekilde uyuyordu kapıya yaslanarak onu izledim,kaç dakika oldu hatırlamıyorum uyanır gibi olduğu zaman ortadan kaybolmustum.

Kitap okuyormuş gibi davranıp dedikoducu kızlardan gizlice olanları dinliyordum

"Agahahaha Theodore kavga ederken bile çok yakışıklıydı."

"Draco daha iyiydi ama konu o değil neden kavga ettiler ki."

"Kız kavgası olabilir mi ." Ne?????ikisi kavga etmişti ,acaba neden iç hislerim bu kavganın sebebinin ben olduğumu söylerken diğer iç sesim senin için kavga edecek duruma gelmezler saçmalama diyordu hangisine inanmalıydım
"Onların arkadaşlığını kız bile bozamaz saçmalama ." Evet bu düşünce çok doğruydu ama asıl endişelenmem gereken kısım neden benim için kavga ettiklerini düşünmem oldu, derin nefes vererek kızlar bana doğru döndü onların aklına draconun benimle çıkan dedikodusu bile gelmemişti neden benim aklıma benim için kavga ettikleri gelmişti peki ?

Perondan çıkıp derin nefes verdikten hemen sonra ,karşı peronda olan Theodore gözüme carptı yüzünün heryeri kan içindeydi mattheo beni farketmesi ile bana doğru yürümeye başladı , yanımdan gelen ferah elma kokusu ve karşımdan gelen erkesi koku çarpıştı ikisini yan yana görmem ve ikisininde ağzından çıkan "Konuşabilir miyiz?" Sözü beni şaşkına çevirdi

İhanetten sonra Theodore core 😞

İhanetten sonra Theodore core 😞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZCE LİNDA KİMİNLE KONUŞACAK?????

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





SİZCE LİNDA KİMİNLE KONUŞACAK?????

LÜTFEN YILDIZA BASMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN 💕💕💕

DRACO AŞKINA SAHİP ÇIKACAK MI ??

GİZLİ ÖLÜM YİYEN AİLESİ KİM ??

MEDYADA SORUN VAR HERHALDE FOTOLAR GÖZÜKMÜYOR SİZDE GÖZÜKÜYOR MU ????

DRACO MALFOY// LINDA HELENA GRINDEWALDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin