Sanemi: Bu kadardı. Eğer sınavdan hele bi geçme seni 100 defa öldürürüm.
Giyuu: Geçicem. Sağol bugün için.
Sanemi: İyi tamam kes te, hava kararıyor gitmem lazım.
Giyuu: Acelenmi var?
Sanemi: Evet var. Kalkmam lazım.
Giyuu: Peki sen yetiş hadi.
Sanemi hızlıca eşyalarını toplamaya başlamıştı. Acele ettiği için bazı eşyaları elinden düşüyordu bu yüzden küfür ede ede gidiyordu. Tekrardan bir eşyasını düşürdüğünde o eşyayı Giyuu yerden aldı. Ona baktı ve eşyayı ona uzattı.
Giyuu: Sana yardım edebilirim.
Sanemi: GEREK YOK
Giyuu: Birşey demedim sesini durduk yere yükseltmen normal değil.
Sanemi: YA HERNEYSE BIRAK ŞUNU YETİŞMEM LAZIM.
Giyuu: Yardım edicem.
Sanemi: YA OLMA-
Giyuu: İstediğin bir yemek veya tatlıyı ismarlarım.
Sanemi: Toparlan hadi.
Giyuu bir an şaşırsada hızlıca masaya gidip hızlıca toparlandı. Saneminin elindeki bazı eşyaları Giyuu kollarının arasına aldı ve hızlıca koşup gitmeye başladılar. Oldukça hızlıydı Sanemi. Giyuu bir türlü ona yetişemiyordu.
Giyuu pov:
Çok hızlı.. Onun hızına yetişemiyorum bile. Her konuda olduğu gibi koşma konusundada iyi ve hızlı. Neden bu kadar acele ediyor ki? İnsanların hayatına karışmamak lazım ama.. Biz arkadaşız değilmi? Veya öylemiyiz.. Bilmiyorum ama umarım kötü birşey yoktur. Uzun zamandır biri için endişelenmiyordum. Baya bir zaman oldu demek..
Evin önüne geldiklerinde Giyuu duraksadı ve eve bakındı sonra ise Sanemiye. Sanemi Giyuunun elindeki şeyleri zarzor kollarının arasına sığdırmıştı. Giyuuya baktı ve;
Sanemi: SANA ÖĞRETTİKLERİMİ SİNAVDA GÖRMEYİM BİRDE HELE Bİ GEÇME SENİ KENDİ ELLERİMLE ÖLDÜRÜRÜM!? EVE GİDİNCE GELDİĞİNE DAHİL YAZ.
Diyip içeri doğru girmişti. Giyuu Saneminin gidişini izledikten sonra etrafa bakındı. Başka yapacak birşey bulamayınca evine doğru yürümeye başladı. Yolda yürürken bir an Giyuuya doğru yürüyen Kanroji Mitsuri ve Obanai İguroyu görmüştü.
Mitsuri: HEY TOMİOKA-SAN NASILSIN? SENİ BURDA GÖRMEK GÜZEL!! SHİNAZUGAWA-SAN İLEMİYDİN???
Giyuu: Değildim.
İguro: Ozaman onun evinin yakınında ne işin var.?
Giyuu: Hiç.
Mitsuri: ÜZGÜNÜM AMA KORKUNÇ BİR YALANCISINIZ TOMİOKA-SAN!! EHEHE. BİZDE SHİNAZUGAWA-SAN A UĞRAYACAKTIK. SENDE GELSENE!!
İguro: Kanroji Tomiokanin işi olabilir ama değil mi?
Giyuu: Obanai haklı.
Mitsuri: Oh anladım.. OLSUN BAŞKA BİR SEFERE OZAMAN!! DİKKAT ET GÖRÜŞÜRÜZ!!!
Giyuu: Görüşmek üzere..
______________________________________
YORULDUM DURUN Bİ😭
Nasıl olmuş ben yaptım😍 (ndn yaptm blm)