2

183 18 7
                                    

Herkes okuldan çıkıp eve doğru yol almıştı bile ama Giyuu hariç. Çok yavaş hazırlandığından çıkamamıştı. Sonunda toparlanıp okuldan çıkıp metroya doğru gelmişti. O çocuğu tekrar görmüştü 2-3 kişi daha vardı yanında. Giyuu tramvayın gelmesini bekliyor, hemde onları izliyordu ama birşey vardı oda Giyuunun kalbi. Bir anki hızlı atışlardan ne olduğunu anlayamadı ama ne olursa olsun çocuğa bakarken onun görmemesi için kafasını başka yerlere doğru geçirdi.

Giyuu Pov:
Sanırım hem yollarımız hemde çıkış saatlerimiz aynı.. Onlar arkadaşlarımı? Umarım gelip benimle konuşmaz ama buda ne.. Kalbimdeki bu hızlı atışların sebebi nedir? Çok acıyor.. Birşeyde yapmamıştım. Sanırım bunu aklımda sileceğim. Ah yeter.

Sanemi Pov:
Benim onu fark etmediğimi sanıyor. Pf ben onunla konuşurum diyemi korkuyor acaba? Herneyse pek umrumda değil ama bana yaptığı çizimi gelip bana verdiği an nı unutamıyorum.. Tanımadığım birini nasıl unutamam bilmiyorum. Ah kahretsin cidden çok sinir bozucu!?

Sanemi düşüncelerini arasında sıkışmıştı. Cidden canı fazla sıkılmıştı ama bir an ki tokatla etrafına bakındı.

Sanemi: OHA NAPTIN BE!?

Mitsuri: AMA BİR TÜRLÜ BAKMADIN NEYE DALDIN GENE YAHU!!

İguro: Kız doğru söylüyor.. Baksaydın sende.

Sanemi: NE VAR NE!?

Mitsuri: HANİ BİZ BU YIL OKULA YENİ GELENLER İÇİN ETKİNLİK GİBİ BİRŞEY YAPICAKTIK!?

Sanemi: Acelesimi var anasını satım.


Duyduğu şeyden sonra Giyuu bir an şaşırdı. Tramvay geldiğinde binip oturdular o sırada Giyuu onları dinliyordu. Böyle birşey olucak ise bunları da orada görecek Sanemide onunla konuşacaktı. Kalbi delicesine çarpıyordu. Bu çarpıntı hiç bitmeyecek diye korktu. Onlar konuştukça oda onları dinliyordu. Dinlerken eline eskizi ve kalemi alıp tekrardan yakışıklı oğlanı yani Sanemiyi çizmeye başlamıştı. Sanemi ise onları dinlerken bir yandan Giyuunun ne çizdiğine bakıyordu. Tekrar onu çizdiğini fark etti. O sırada Giyuu o görürmü diye endişe bile etmedi çünkü bir an dalmıştı. Çizimi ışık hızı ile bitirdiğinden hızlıca da bir bakındı ama kendine geldiğimde kendine neden sürekli bunj çizmeye başladım gibi şeyler söylüyordu. Sanemi çizime bakmak istedi ama bunları dırdırından dolayı nasıl bakınıcaktı bilemiyordu. Sanemi bir an olduğu yerden Giyuuya seslenince Giyuu olduğu yerde irkilip utandı ama sakinliği ve soğuk kanlılığını korumaya çalışsa bile İguro ve Sanemi anlamıştı bile. İki genç arkadaşları İguro ve Mitsuri şaşkın bakışlar ile Sanemi ve Giyuuya bakıyorlardı.


Sanemi: Onuda bana vericekmisin ha ressam çocuk?

Giyuu: Ha neyi..

Sanemi: Ordan küçük çocuğa mı benziyorum.?

Giyuu: Hayır sadece..

İguro: Buda kim Shinazugawa? Onu tanıyormusun?

Mitsuri: HA SHİNAZUGAWA SENİ ÇİZMİŞ!? NE KADARDA HARİKA OLMUŞ!?!

Sanemi: Bugün tam burada benim potremi yapmıştı. Gösterdim ya.

İguro: Demek sendin.



Hepsi durakta indi. Hepsi Giyuunun başında durdu. Giyuu daha çok utanıyordu o çocuk her zaman yanında olsa bile utanırdı gibi bi hali vardı. Onları dinleyip ceval verdi.


Mitsuri: MERHABA BEN KANROJİ MİTSURİ GÜZEL SANATLARDA RESSİM BÖLÜMDENİM SEN KİMSİN!?! CİDDEN ÇOK GÜZEL ÇİZİYORSUN BU ARADA BİZİM OKULDA NEDEN DEĞİLSİN Kİ!!!!

Giyuu: 1 hafta sonra yetenek sınavına giricem zaten..

Mitsuri: LÜTFEN ARKADAŞ OLALIM!! HEM BELKİ AYNI SINIFA DÜŞERİZ

İguro: Hmhm evet öyle. Hadi gidelim sizin daha işleriniz var bide.

Sanemi: Önden gidin geliyorum.


Giyuu Pov:
Onla tektik sanki bir an zaman durmuşta sadece biz ikimiz tek hareket edebiliyoruz gibiydi. Oracıkta bayılabilirdim ama ne olursa olsun bu olmayacaktı. Deliricem çok kötü oldu bu.. Ne yapicam? Onu çizdiğim için çizimi isterse.. Vermek gibi bir niyetim çok çünkü.. Kahretsin bilmiyorum



Sanemi: Sende kalsın. Bana numaranı ver.

Giyuu: Ah ne..?-

Sanemi: O dango karı numaranı almak için herşeyi yapıcaktı tabii yanındaki çocukta seni öldürürdü bu yüzden sen verki düzgünce vereyim bende seninkini onlara sende benimkini kendine.

Giyuu: Ah koruduğunuz için teşekkürler..

Sanemi: KORUMASI İLE ALAKASI YOK!?

Giyuu: Anladım..- Numaram 05##########

Sanemi: Yazıcam sana.

Giyuu: Biz neyiz..

Sanemi: Kahretsin arkadaş tabii iy. OF BEKLEYİN BARİİ.



Giyuu Pov: İnanamıyorum.. Sanırım kalbim patlıcak.. GİYUU NELER DİYORSUN KENDİNE GEL!? Ah kahretsin napicam şu heyecanlanma işini acaba?..

______________________________________

Gecenin bi körü hikaye yazarken tipim OSJFJSOODKVKDOOFK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gecenin bi körü hikaye yazarken tipim OSJFJSOODKVKDOOFK

SaneGiyuu hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin