"Sikeyim."
Duvardaki kanlı yazıya ve taşlaşmış olan öğrenci bedenine bakarken dehşete düşmüştüm.
Neredeyse tüm okul buradayken sertçe kalabalığa döndüm. "Derhal buradan ayrılın! Boşaltın burayı!"
Bağırmamla çoğu kişi dağılırken Riddle ve grubu hala bekliyordu. Onlara döndüm. "Derhal dedim!"
Onlarda dağıldıklarında profesörlerin arasına gerri döndüm ve öğrenciye acıyarak baktım. Dumbledore yeniden konuşmaya başladı. "Aynı şey iki kere olmaya başladı, korkarım acil bir toplantı gerçekleştirmemiz gerek."
Yanımdaki Slughorn'a döndüm ve fısıldayarak, "İki kere mi, bu daha önce oldu mu?" Diye sordum.
Başını hüzünle iki yana salladı. "Maalesef, Scarlet. Sen mezun olduktan sonra öğrencimiz Mrytl bu şekilde hayatını acı bir şekilde kaybetti."
"Nasıl olabilir?" İstemsizce ağzımdan bu sözler çıktığında artık çok geçti. Slughorn söylediğim şeyi duymuştu.
Kulağıma eğildi. "Basilisk Scarlett, Sırlar odası. Unuttun mu? Sana anlatmıştım."
Şok içinde ona döndüm. "Siz ciddi misiniz, orayı açan birisi mi var?"
"Şhh! Sessiz ol. Büyük ihtimalle öyle. Bunu toplantıda kararlaştıracağız."
Kafamı salladım ve oradan ayrılıp ofisime ilerlemeye başladım. Sabah böyle bir olay yaşamak beni dumura uğratmıştı. Bu çocuğun ailesi öğrendiğinde Hogwarts'a akın edecek velileri düşünemiyordum bile.
Ofisime girdiğimde tekrar orada oturan Tom ile karşılaştım. "Tom. Kapıma büyü yapmayı kes."
Kapıyı kapattığım an dibimde bitti. "Neler oluyor Scarlett."
Kafamı iki yana salladım. "Şu anlık hiçbir fikrim yok, sen ne biliyorsan bende o kadar biliyorum." Diye ufak bir yalan söyledim. Sırlar odasını ona anlatmama gerek yoktu.
"Bana eksik bilgi verme Scarlett."
Gözlerimi devirdim ve yanından geçip sandalyeme ilerledim. "Sana eksik bilgi falan verdiğim yok Tom, olay aniden gelişti ve herkes olayı anlamaya çalışıyor. Acil bir toplantı olacak. Her şey o zaman açıklığa kavuşacaktır." Yorgunlukla sandalyeme yerleştim.
Tom kaşlarını çattı ve başıma dikildi. "Okulu kapatma ihtimalleri kaç?"
Kafamı salladım. "Bilmiyorum."
"Okulu kapatmalarına izin verme Scarlett."
Şok içinde Tom'a baktım. "Ne? Bunun benim elimde olmadığını biliyorsun."
Başımı iki yanından tuttu ve saçlarımı kulaklarımın arkasına attı. "Yetimhaneye dönmek istemiyorum Scarlett, kalacak başka yerim yok. Bir yolunu bulman gerek."
Dudaklarımın birbirine bastırdım ve bir süre Tom'un suratına baktım. "Halletmeye çalışacağım."
Ayağa kalktığım an Tom belimden tuttu ve dudaklarıma yapıştı. Ona tutkuyla karşılık verdiğimde vücutlarımız birbirine iyice yapıştı.
Dudaklarımızı ayırdım ve alınlarımızı birleştirdim. "Şuan çıkmam gerek, sende belli etmeden çık."
Gözlerini onaylarcasına kapatıp açtı ve alnımdan öpüp benden ayrıldı.
Ona sırtımı döndüm ve ofisimden çıkıp olayın olduğu yere gitmeye başladım.
.
Elimdeki kalemi çevirip dururken saçma sapan teorileri dinlemekten sıkılmıştım. Bu ciddi bir toplantıydı ve ciddiye alınması gerektiğini düşünüyordum.
Dumbledore konuşmaya başladı. "Okulu bir süreliğine kapatmak daha mantıklı olacaktır."
Dumbledore'a döndüm. "Bu gereksiz bir eylem olacaktır. Sonuç olarak okula geri dönüldüğünde bu tarz olay ile tekrar karşı karşıya gelebiliriz."
"Geri dönüldüğünde bu tarz olay ile karşılaşmamak için olayın nedenini araştıracağız Bayan Potter, tatil için kapatmayacağız."
Birbirimize keskin gözlerle bakarken gözlerimi kıstım. "Bu kararı neden olay tekrarlandıktan sonra vermek istiyorsunuz? Nedenini bulamadığınız bir şey için okulu kapatırsanız bu kapanış elbette bir tatil olacaktır. Bu velileri daha çok endişelendirecek, önceliğimiz kesinlikle öğrencimiz olmalı."
İçerideki çoğu kişide onaylama sesleri duyduğumda herkes gergince birbirlerine bakınmaya başladı.
.
"Okul kapanmıyor Tom. Bunun geçici bir süreliğine olduğunu sanmıyorum."
"Kapatmayı düşündüler mi?"
"Elbette." Yerime daha çok yerleştim. "Dumbledore sundu bu fikri ortaya, bende birkaç söylemle bunu reddettim."
Tom gerginlikle nefesini verdi. "Onun sunmasına hiç şaşırmadım, önceki olayda da bunu kafasından geçirdiğine eminim."
"İllaki geçirmiştir, fakat şuan son sözü Dippet söylüyor. Ama bu demek değildir ki okuldaki kararları Dumbledore vermiyor. Benim okula kabul edilmem bile onun sözüyle olan bir şey, bundan eminim."
"Başvurunun onaylanması için beklemekten başka hiçbir şey yapmadın mı?"
Kafamı salladım. "Elbette. Zaten onaylanmasını beklemiyordum, kendime bakanlıkta yer ayırmaya bile başlamıştım."
Tom gözlerimin içine baktı. "Yani bakanlıkta bir yerin var."
Başımı salladım. "Evet. Olası bir durumda istediğim her işi yapabilirim, başarılarımın karşılığı oluyor. Eminim ki senin de öyle olacak."
"Hedefim buraya profesör olarak girmek, sonrasına bakarız."
Gülümsedim. "Aslında ben sana bakanlıkta çalışmayı daha çok yakıştırıyorum. Böyle daha resmi falan ya, sende de tam o tip var."
Tom yandan sırıttı ve kafasını boynuma gömdü. "Yok, seni gözümün önünde tutacağım."
Kıkırdadım. "Yalnız senin bu fikrin benden önce vardı, benden önce kimi gözünün önünde tutacaktın Riddle?"
"Seni gördükten sonra planıma senide ekledim."
Başını boynumdan kaldırdı ve gözlerime son kez bakıp dudaklarımızı birleştirdi.
Bölüm sonu
Sonraki bölümde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Professor || Tom Marvolo Riddle
FanfictionProfesör Scarlett Potter ve öğrencisi Tom Marvolo Riddle.